Address & Contact

Our Address

تبریز،کوچه کوثر 16،خیابان رسالت،جنب پمپ بنزین شادروان

Telephone

 فروش خرمن کوب تریلی کاه جمع کن ،اسیاب پشت تراکتور وغیره

▪️ ادوات کشاورزی ابزارهایی هستند که برای انجام کارهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند و به کشاورزان کمک می کنند تا کارهای خود را سریعتر و بهتر انجام دهند. از جمله مهمترین ادوات کشاورزی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: گاوآهن، دیسک، لولر و کولتیواتور، سمپاش و… که در ادامه متن بیشتر با آنها آشنا می شوید.

✔️ خرمن کوب :

▪️ یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال تهیه و استفاده از دستگاه خرمن کوب باشد، کاربرد بسیار بی نظیر آن می باشد. شما نیز می توانید قبل از خرید و استفاده از این دستگاه در مورد کاربرد اصلی آن اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. از مهمترین و بارزترین کاربرد دستگاه خرمنکوب بوجاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:.

– خرمن کردن و بسته بندی دانه های مختلف غلات و حبوبات به شکل همزمان

– این دستگاه می تواند دانه های مختلف را به راحتی از کاه جدا کرده و غبارگیری لازم را انجام دهد.

– شما می توانید به کمک دستگاه خرمن کوب، دانه های برخی از ساقه ها را از کاه آن جدا کرده و آنها را به عنوان خوراک در اختیار دام ها قرار دهید.

✔️ کاه جمع کن

▪️ در گذشته و در دستگاه‌های مشابه مکنده کاه که پیش‌ازاین تولیدشده، برای ذخیره کاهی که در محل انبار، تریلی و یا برروی زمین انباشته شده است برای کیسه‌زنی مکانیزمی وجود نداشت و این کار توسط نیروی انسانی توسط چهار شاخ انجام می‌شد، در همین راستا مجموعه ادوات کشاورزی عابدی اقدام به طراحی و ساخت دستگاه کاه بار کن با دو قابلیت ذخیره کاه در داخل کیسه و تریلی به صورت همزمان نمود که باعث افزایش سرعت و سهولت انجام کار و کاهش هزینه‌های کارگری شده است.

✔️ پشت تراکتوری

▪️ این دستگاه جهت استفاده و حمل و نقل به اهرم سه نقطه تراکتور متصل می‌شود و توسط PTO تراکتور و گاردان انرژی خود را دریافت می‌کند . این دستگاه در دامداری‌ها و دامپروری‌ها برای تهیه خوراک دام و در روستاها و مناطق دور دست برای تهیه آرد خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیریت: اسماعیل عابدی

تولید ساخت و فروش انواع ادوات کشاورزی عابدی تبریز , فروش خرمن کوب  , تریلی  , کاه جمع کن , اسیاب پشت تراکتور ,