Address & Contact

Our Address

تهران،شهرک صنعتی خاوران،سایت دورودگران،انتهای بلوط 5،صنایع شیشه ولیعصر

تولید کننده شیشه خم لمینت سکوریت ولیعصر

💫صنایع شیشه خم ولیعصر 
💫تولید کننده انواع شیشه خم،سکوریت،حفاظ نرده و لامینت 

✳️شیشه سکوریت  

🔹🔸شیشه سکوریت هفت برابر از شیشه‌‌‌های معمولی یا خام مقاوم تر است که در مواقع شکستگی به تکه‌‌‌های کوچک بی ضرر و ایمن تبدیل می‌شود.شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه‌‌‌های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می‌باشد.

🔹🔸این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می‌آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش‌‌‌های مختلف ساختمان را ندارد. بنابراین باید با طی کردن فرایند هایی از آن یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد.

✳️تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی 

💫تفاوت اصلی بین شیشه سکوریت و شیشه‌‌‌های خام نحوه ساخت و تولید آن می‌باشد که شیشه خام توسط کوره‌‌‌های مخصوص به دمای بالا رسیده و به سرعت توسط فشار هوای بالا خنک می‌شود و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت بیرون می‌آید.

💫شیشه‌‌‌های سکوریت در صورت شکستن به حالت پودری تغییر حالت کرده ولی شیشه‌‌‌های خام درز برداشته و حالت شمشیری به خود میگیرند.

💫شیشه‌‌‌های سکوریت دمای حدود ۳۰۰ درجه را تحمل میکنند ولی شیشه‌‌‌های خام حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند.

✳️شیشه خم چیست؟

💥وقتی شیشه از خط تولید خارج می شود، یک ورق تخت است؛ با این وجود در صورت نیازمی توان شیشه را خم کرد. به دلیل شکننده بودن شیشه، خم شدن باید در حالی اتفاق بیفتد که شیشه هنوز گرم باشد تا امکان حالت دادن وجود داشته باشد اما نه آنقدر گرم که ذوب شود.

💥برای خم شدن شیشه، تولیدکنندگان یک قطعه شیشه را روی قطعه فلزی که برای شبیه سازی منحنی مورد نیاز شیشه ساخته شده قرار می دهند. هر دو فلز و شیشه را درون کوره قرار داده و حرارت می دهند تا زمانی که شیشه نرم شود، در آن زمان شیشه و فرم فلزی از روی حرارت برداشته می شوند.

💥در صورت تنها ماندن شیشه، نیروی جاذبه شیشه نرم شده را به سمت پایین و به شکل منحنی مورد نظر تبدیل می کند، یا این امکان وجود دارد که در نتیجه نیروی خارجی برای تسریع روند خم شدن فشار وارد شود.

✳️شیشه خم لمینیت 

🔺شیشه خم لمینت علاوه بر شکل ظاهری متفاوتی که توسط ویژگی شیشه خم دارد و ایمنی که لمینت شدن به آن می دهد مورد توجه بسیاری از مهندسان و سازندگان و در نتیجه تولید کنندگان قرار گرفته است.

🔺برای تولید شیشه خم لمینت، که یک فرآیند زمانبر می باشد، در ابتدا دو شیشه خم مشابه با شعاع کمی کمتر از شکل هدف تولید شده و سپس این شیشه ها توسط یک لایه میانی (معمولا PVB) در اتوکلاو بهم چسبانده می شوند.

🔺روند اتوکلاو همانند تولید شیشه لمینت بوده و می توان دو قطعه شیشه را به همراه یک لایه میانی پلاستیکی بهم متصل کرد به صورتی که لایه میانی قابل مشاهده نباشد، اما قابلیت نگه داری ذرات شیشه ها را درصورت شکستن داشته باشد؛ دمای لازم پردازش در داخل اتوکلاو حدود 120–140 درجه سانتی گراد و فشار حدود 12 بار است.

🔺همانطور که گفته شد تولید شیشه خم لمینیت بسیار وقت گیر است و همچنین استفاده از دو لایه شیشه باعث گرانی آن می شود. امکان تولید شیشه خم لمینت در انواع سایز ها و مدل ها و همچین شیشه های رنگی برای قسمت های مختلف ساختمان وجود دارد.

✳️شیشه لمینت 

💎شیشه لمینت نوعی شیشه ایمنی است که شامل دو یا تعداد بیشتری از لایه های شیشه همراه با لایه های طلق PVB ( پلی وینیل بوتیرات ) طی یک فرآیند ترکیبی فشار و دما بوجود می آید.تعداد لایه های شیشه لمینت براساس نوع کاربرد آنها تعیین می گردد.

💎این شیشه به دلیل مقاومت بالایی که دارند نوعی شیشه امنیتی محسوب میشوند و علاوه بر استفاده از آنها در ساختمان های مسکونی( که به عنوان نوعی عایق صوتی و متریالی برای روئیت فضای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند؛) در سایر مکان ها از جمله فرودگاه ها, اماکن اداری و تجاری, فروشگاه های زنجیره ای, ویترین صرافی ها و طلا فروشی ها و دیگر مکان ها و نیز به عنوان کف دکوراتیو در ساختمان ها کاربرد دارد.

به مدیریت:خسروی

مسئول اجرایی:

09125009484

مدیر فروش:

 09337009484

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید کننده شیشه خم لمینت سکوریت ولیعصر در تهران , تولید کننده شیشه خم در تهران , تولید کننده شیشه لمینت در تهران , تولیدکننده شیشه سکوریت در تهران , تولیدی شیشه ولیعصر در تهران , تولیدی انواع شیشه در تهران , تولیدی انواع شیشه خسروی در تهران , قیمت شیشه سکوریت در تهران , قیمت شیشه لمینت در تهران , قیمت شیشه خم در تهران ,