Address & Contact

Our Address

اصفهان

Telephone

تولید شیشه دو جداره اسماعیل

💎 مزایای استفاده از شیشه دوجداره

💎 کاهش مصرف انرژی

یک پنجره نور کافی را در اختیار شما قرار می دهد، طبیعت را به کنارمان می آورد، احساس آرامش را به محیط زندگی ما منتقل می سازد و در نهایت یک پنجره خوب می تواند پاسخگوی سایر نیازهای اولیه ما بوده و به عنوان یک عایق حرارتی مناسب موجب مصرف کمترین میزان انرژی جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد. استفاده ازهر متر مربع شیشه دوجداره منجر به صرفه جویی ۴۰ متر مکعب گاز در سال خواهد شد.

💎 کنترل نور و اشعه

در صورت استفاده از شیشه های پوشش دار و یا لمینت،به راحتی می توان چگونگی ورود نور را کنترل و همچنین از ورود اشعه مضر UV که به رنگ پریدگی اشیا منجر می شود جلوگیری نمود.

💎 کنترل آلودگی صوتی

عایق صوتی بودن یکی دیگر از خواص شیشه های دوجداره است . امروزه پدیده آلودگی صوتی بخشی از مشکلات زندگی در کلان شهرها است و اثرات نامطلوب آن در رفتارهای اجتماعی و سلامتی روح و روان شهروندان به وضوح مشاهده می گردد. استفاده از این نوع شیشه به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که بطور قابل توجهی آلودگی صوتی را کاهش دهند.

💎 کاهش تعریق بخار آب بر سطح شیشه

دمای سطح داخلی شیشه دوجداره غالبا تابعی از درجه حرارت فضای داخل و مستقل از شرایط جوی محیط خارج می باشد. این امر منجر به کاهش بخار گرفتگی سطح شیشه خواهد شد.

💎 انواع شیشه چند جداره

شیشه های چند جداره ای که در ساختمان ها و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، انواع مختلفی دارد:

شیشه های دوجداره (سکوریت و غیر سکوریت)
سه جداره (سکوریت و غیر سکوریت)
شیشه دوجداره سکوریت-لمینت

مدیریت : اسماعیل پیرمرادیان

قیمت شیشه دوجداره ۱۴۰۱ , شیشه دو جداره , خرید شیشه دو جداره , شیشه دو جداره برای پنجره اهنی , بهترین شیشه دوجداره , قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون , قطر شیشه دو جداره ,