تولید ظروف سنگی، استند سنگی و سینی سنگی امیری

⚡️انواع ظروف سنگی سرو پذیرایی

⚡️استند دوطبقه سنگی

⚡️سینی مزه سنگی

⚡️ظروف سنگی شیرینی خوری

⚡️ظروف سنگی میوه خوری

⚡️رولت خوری سنگی

⚡️گلدان سنگی

?در طراحی های مدرن ، رویکرد جدیدی به متریال های طبیعی نظیر ظروف سنگی خاص و حتی چوبی بیش از پیش شده است.

⚜️قدمت استفاده از ظروف سنگی خاص :

?از آن جا که انسان از خاک آفریده شده و سنگ و خاک سنخیت بالایی با هم دارند ،استفاده از ظروف سنگی طبیعی به هر شکلی که باشد ، در القای حس آرامش نقش به سزایی دارد و حتی به گفته اطبا و حکمای قدیم استفاده از ظروف سنگی برای سلامت انسان مفید نیز می باشند .

?این ظروف در قدیم بیشتر برای پخت و پز به جای ظروف تفلون و آلومینیومی و سایر ظروف مضر امروزی مورد استفاده قرار می گرفته است .در مجموعه ظروف  سنگی امیری، از سینی و کاسه های سنگی دست ساز برای مصارف دکوری ، پذیرایی و حتی سرو غذا استفاده می شود .

?از بشقاب و سینی های کوچک سنگی می توان به عنوان ظرف پذیرایی و سینی سرو غذا در منزل و حتی رستوران استفاده نمود .به جهت وزن بالای سنگ معمولا این ظروف را به صورت تک نفره در نظر می گیرند .

?سالهاست که سنگ علاوه بر حوزه ساختمان سازی در زمینه دکور و طراحی منزل استفاده های بی شماری می شود و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب نموده است و طراحان داخلی توجه ویژه ای به محصول سنگی نشان می دهند. سینی های سنگی هم از محصولات سنگی نو ظهوری است که موارد استفاده گوناگونی دارد که می توان به ظرفی برای پذیرایی و سرو میوه و غذا اشاره کرد. همچنین به عنوان دکور روی میز برای قرار دادن عطر، ساعت، زیورآلات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

⚜️نحوه نگهداری و شستشوی ظروف سنگی خاص :

?ظروف سنگی طبیعی شرایط نگهداری شان بسیار ساده است . برای طول عمر بیشتر آن ها از قرار دادن مستقیم آین ظروف بر روی شعله گاز خودداری فرمائید . برای شستشن آن ها به هیچ وجه نیازی به ماشین ظرفشویی و شوینده های قوی نیست

?این ظروف به جهت قشر ضخیمی که دارند بسیار محکم و مقاوم می باشند و به این راحتی دچار شکستگی نمی شوند .

⚜️استند مزه چیست و چه کاربردی دارد؟

?زیبایی در چیدمان و همچنین تنوع در رنگ و مزه موجب جلب توجه مخاطبان و افزایش اشتها در آنها خواهد شد. برای اینکه از یک میز جذاب، خوشمزه و پررنگ و لعاب برخوردار شوید، می‌توانید از استند مزه استفاده کنید.

?استندهای پذیرایی با خلاقیت و تفکر هوشمندانه‌ی طراحان زبردست و خبره طراحی شده‌اند تا زیبایی و تنوع در طعم و مزه را یکجا به تصویر کشیده و یک پذیرایی خیره کننده و منحصر بفرد را برای در بر دارندگان آنها به ارمغان بیاورند.

?این استندها با ظرافت بی نظیری که در بر دارند، هم جلوه‌ی خیره کننده‌ای در دکوراسیون به همراه داشته‌اند و هم بر روی پذیرایی شاهانه‌ی شما بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

?از انواع مدلهای خلاقانه و جذاب استند مزه، می‌توان به:

?استند مزه سنگ گلدن بلک با پایه طلایی
?استند مزه سنگ سفید با پایه طلایی

?اشاره نمود. هر کدام از این استندها جذابیت ظاهری و موارد استفاده‌ی گسترده‌ای را دارند که با در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان قابل استفاده و بهره برداری خواهند بود.

?این استندها از جمله محصولات پرطرفدار و ترند سال بوده‌اند که با توجه به تاثیرات شگفت انگیز آنها بر روی دیزاین منزل و محیط کار و همچنین موارد استفاده‌ی گسترده از آنها، از استقبال باشکوهی برخوردار گشته‌اند

 

به مدیریت : حبیب امیری

 

 

 

تولید ظروف سنگی در تهران ,  استند سنگی در تهران ,  سینی سنگی در تهران  ,قیمت ظروف سنگی,  انواع ظروف سنگی سرو پذیرایی , استند دوطبقه سنگی , سینی سنگی مزه , ظروف سنگی شیرینی خوری , ظروف سنگی میوه خوری , رولت خوری  سنگی , گلدان سنگی ,