Address & Contact

Our Address

تهران، کارگر شمالی، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه لاله، پلاک۶ ، واحد۶

طراحی ساخت و نصب المان شهری تابلو ورودی مخزن زباله

ره پویان شهر آذین آرا ( شهرآرا)

✨تولید کننده مخزن زباله و چرخ مخزن✨
تولید کننده المان های بزرگ شهری
طراحی و تولید مبلمان شهری مدرن
تولید کننده برج پرچم
 مدیریت :آقای رضائی:  09126953574
آقای بلوری: 09122369246
تلفن ثابت و تلفکس شرکت : 02188009942 – 02188959600

به زودی بیست و یکمین همایش تخصصی مبلمان شهری شهرآرا برگزار میگردد

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
فایل قابل دانلود👇

کاتالوگ شرکت

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
مجموعه بازی پارکی پلی اتیلن
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
مجموعه بازی طنابی
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
کفپوش زمین های بازی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
ست ورزشی
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
وسایل ورزشی پارکی
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
چمن مصنوعی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
المان های شهری
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
آلاچیق

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

ایستگاه تاکسی و اتوبوس

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پایه چراغ

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

برج نوری

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

پرچم و پایه پرچم

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

وسایل بازی فلزی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

المان ساعت

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
نیمکت پارکی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

سطل زباله پارکی
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
علائم ترافیکی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

لوازم و المان بتنی پارکی

 

⚡️ امروزه فضاهاي عمومي شهري بستر رشد و تکامل جامعه شهري مي باشد. از اين رو وجود کيفيت و رضايت مندي امري ضروري و انکار ناپذير در توسعه پايدار فضاي شهري به نظر مي رسد و عدم توجه به آن تهديداتي را در عرصه شهر به وجود مي آورد. مبلمان و حتي المان هاي شهري به عنوان وسايلي که در فضاي شهري نصب شده و استفاده عمومي دارند، مي توانند به فضاي شهري روح ببخشند و به عنوان يکي از رهيافت هاي سازنده شهرسازي پايدار به شمار آيند، با اين هدف که کيفيت فضاي شهري را بهبود بخشيده و نياز هاي انساني را بر طرف نمايند، بنابر اين مبلمان شهري به عنوان عامل موثر در ارتقاء کيفيت محيط شهري حائز اهميت مي باشد.

🔴 نقش مبلمان شهری در زیباسازی چهره شهر

🔰 در حوزه فضاسازی شهری، مبلمان شهری نقشی پر رنگ دارد و مفاهیم بسیار گسترده ای را در بر می گیرد. مبلمان شهری در زمره تجهیزات شهری قرار می گیرد و زیبایی شهری را تامین می نماید.

🔰 هر چیزی از وسایل، اشیاء و نمادها گرفته تا بناهایی که برای استفاده عموم ساخته شده اند مبلمان شهری نامیده می شوند. این نکته لازم به ذکر است که مبلمان شهری نیازهای عمومی مردم را باید تامین کند و در صورت عدم پاسخگویی به نیاز افراد در نظام شهری اختلال و ناهنجاری ایجاد خواهند کرد.

🔰  در واقع تمام اجزاء و امکاناتی که نقش آن ها خدمت رسانی به مردم است و با ویژگی های ظاهری خود نظیر شکل، رنگ، مکان قرارگیری و نوع کاربرد نقش مهمی در زیباسازی شهر ایفا می کنند در دسته مبلمان شهری قرار می گیرند.

🔴 انواع مبلمان شهری

⚜️  مبلمان و تجهیزات شهری در دو دسته مبلمان ضروری و مبلمان تزئینی طبقه بندی می‌شوند، این طبقه‌بندی صرفا بر اساس نوع استفاده و کاربرد آن‌ها می‌باشد. مبلمان ضروری آن دسته از المان‌هایی هستند که در داخل شهر ضروری هستند و باید حتما وجود داشته باشند، در غیر این صورت شهروندان با مشکل مواجه می‌شوند.

⚜️ تعدادی از این موارد عبارتند از: منابع نوری برای روشنایی کوچه، خیابان‌ها و پارک‌ها، سطل‌های زباله در مکان‌های پررفت‌وآمد، نیمکت برای انتظار در ایستگاه‌ها، سرویس بهداشتی عمومی در پارک‌ها و یا مکان‌هایی که افراد مختلف بتوانند به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. وسایل ورزشی، آب‌خوری و سایر مواردی که افراد به آن نیاز دارند، تا در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنند.

⚜️ البته این دسته بندی از مبلمان شهری و تقسیم انواع مبلمان شهری به دو نوع ضروری و تزئینی، از نظر کلی بوده و می تواند اشکال دیگری داشته باشد. برای مثال می توان دسته بندی انواع مبلمان شهری را بر اساس مکان های نصب این ابزار قرار داد. مثلا مبلمان شهری پارکی خود در این شکل تعریف می تواند یک دسته مجزا باشد. همچنین جنس وسایل نیز می تواند یک ملاک دسته بندی باشد. انواع مبلمان شهری فلزی، چوبی، بتنی و …. هر کدام می توانند بر اساس جنسی که دارند، یک دسته از انواع مبلمان و تجهیزات شهری باشند.

⚜️ انواع مبلمان شهری تزئینی بیشتر در راستای هدف زیباسازی فضای شهر به کار برده می‌شوند و بیشتر نمایانگر فرهنگ و تاریخ یک شهر می‌باشند، در تهیه این مبلمان معمولا از مشاهیر شهر استفاده می‌شود. چند مثال در این مورد: مجسمه‌های موجود در داخل شهر که بیشتر مربوط به مشاهیر شهر مورد نظر است، گلدان‌های تزئینی در مکان‌های مختلف شهر و مخصوصا مراکز شهر و میدان‌های اصلی، فواره‌های آب در پارک‌ها و میدان‌ها که فضای زیبایی را بر شهر حاکم می‌کنند، بیلبوردها و مواردی از این دست همگی جزو مبلمان تزئینی شهر محسوب می شوند.

🔻 انواع مبلمان و تجهیزات شهری

🔹 علائم اطلاعاتی و تجهیزات جهت نما مانند: بیلبرد و تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای راهنمای مسیر و ساعت
🔹 علائم و تابلوهای ترافیکی و پارکومتر
🔹 اتاقک های شهری و کیوسک های سرویس بهداشتی و روزنامه فروشی و ..
🔹 سطل های زباله و مخزن های شهری
🔹 صندوق شهری مانند صندوق پست
🔹 راه بند ها، حفاظ ها و نرده ها
🔹 ایستگاه اتوبوس و پایانه های شهری
🔹 وسایل ورزشی پارکی و وسایل بازی کودک
🔹 تجهیزات روشنایی و نورپردازی
🔹 انواع نیمکت پارکی و شهری، آلاچیق و آبخوری پارکی
🔹 گلدان های بتنی و مجسمه و المان های شهری و آبنما

✳️ نقش مبلمان شهری در روحیه شهروندان

🔸 مبلمان شهری با المان‌های منحصربه‌فرد و جذابش، هم می‌تواند حاوی زیبایی بصری برای شهروندان باشد و هم تا حدودی سلامت روانی و فیزیکی آن‌ها را تضمین کند. فرهنگ‌سازی و ایجاد یک محیط آرام‌بخش و کم‌تنش نیز از مواردی است که مبلمان شهری برای شهروندان تامین می‌کند و در موارد بسیاری موجب جذب توریست و درآمدزایی نیز می‌شود.

🔸 اثر گذاری مبلمان شهری در ذهن، تا جایی است که شهروندان و حتی گردشگران، مناطق یک شهر را با مبلمان شهری آن می شناسند. شکل، فرم، رنگ ، اندازه و تناسب این عناصر باید طوری باشد که فرد با حضور در آن مکان، احساس خوبی داشته باشد. لازم است مسئولان دقت زیادی در طراحی و انتخاب تجهیزات شهری داشته باشند، زیرا این عناصر با تاثیرات روانی می توانند باعث برانگیختن احساسات شده و موجب شود که فرد حس تعلق خاطر نسبت به آن شهر و مکان داشته باشد.

آدرس شرکت: تهران، کارگر شمالی، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه لاله، پلاک۶ ، واحد۶
آدرس کارخانه : تهران ، سه راه آدران، شهرک صنعتی زواره ای ،خیابان سوم ،پلاک 52
تلفن ثابت و تلفکس شرکت : 02188009942 – 02188959600

https://www.instagram.com/hojatrezaei9/

 

 

 

 

تولید عرضه و نصب المان و مبلمان شهری وسایل بازی شهرآرا در تهران  , طراحی ساخت و نصب المان شهری در تهران , ساخت و نصب تابلو ورودی , ساخت و نصب مخزن زباله , نصب المان شهری , مبلمان شهری , تولیدکننده چرخ مخازن در تهران , تولیدکننده برج پرچم , تولید و نصب المان های بزرگ شهری , طراحی و تولید مبلمان شهری ,