Address & Contact

Our Address

قم ، قنوات ، جنب اداره پست

تولید فروش دستگاه شیردوش گاودوش گوسفنددوش بزدوش روان شیر دوش کویر در قم

 روان شیر دوش کویر نصب و راه اندازی دستگاه شیردوش گاو ، گوسفند و بز به صورت ثابت و سیار روان کویر در قم

 تولید ، نصب و راه اندازی و لوازم یدکی انواع شیر دوش گاو و گوسفند و بز (ثابت و سیار)

مشاوره رایگان خرید و تعمیرات انواع دستگاه شیردوش ثابت و سیار

مراحل آماده سازی ونصب شیردوش ۶ واحدی رکوردرتا آماده شدن وشیردوشی دام توسط روان شیردوش کویر.❤️

 

مشاوره تخصصی دستگاه شیردوش و…

با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای تصمیم گیری بهتر در زمینه دستگاه های شیردوش را همراهی کنند

 گارانتی و خدمات پس از فروش

محصولات و دستگاههای شیردوش ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیر هستند

نصب و راه اندازی در سراسر ایران و کشورهای همسایه

هر کجا که هستید میتوانید از خدمات روان شیدردوش کویر بهرمند باشید. ما همواره درکنارتان هستیم

 

نمایشگاه کشاورزی ودامپزشکی سوریه-دمشق ۱۴۰۰/۳/۲۹

 

✅ اهمیت انتخاب صحیح دستگاه شیردوش گاوی✅

با توجه به حساس بودن گاوهای شیرده امروزی حتی در گاوداری های بزرگ صنعتی نیز دستگاه های سیار به عنوان پشتیبان شیردوش های ثابت مورد استفاده هستند. نوع و جنس شیردوش ارتباط مستقیمی با سلامت حیوان شما دارد. انتخاب بد شیردوش و یا عدم اطلاع از نحوه ی صحیح استفاده از آن می تواند باعث ورم پستان یا دیگر بیماری های میکروبی و باکتریایی گردد.

✅ موارد استفاده نا صحیح از شیردوش که باعث ایجاد بیماری می گردد:

✔️ درجه خلاء شیردوش باید درست تنظیم شده باشد. در صورت زیاد بودن میزان خلاء حیوان درد احساس کرده و دچار ورم پستان می شود. در برخی موارد نیز ممکن است با خون ریزی همراه گردد. اگر درجه خلاء کم باشد شیر به طور کامل دوشیده نخواهد شد و باعث کاهش بازدهی گاو می شود.

✔️ اگر سایز لاینر متناسب با سایز پستان ها انتخاب نگردد، خود می تواند عامل دیگری در ایجاد بیماری در حیوان شود. معمولا در نژاد های شیرده امروزی لاینر با قطر بزرگ توصیه می گردد. لاینر های قطر کوچک برای نژاد های بومی توصیه می شود.

✔️ شست و شوی شیلنگ ها و لاینر ها باعث از بین رفتن میکروب ها و جلوگیری از رشد آنها می گردد. عدم شست و شو و ضد عفونی این بخش از شیردوش باعث افزایش میزان میکروب در شیر، کاهش کیفیت آن، افزایش احتمال فساد، انتقال بیماری به حیوان و انسان می شود. شست و شوی لاینر ها و شیلنک های شیر از مهم ترین اصول استفاده از شیردوش می باشد.

بازدید،بررسی وبرطرف نمودن مشکلات ماشین الات واحد مکانیزه بزداری درکشورعراق ۱۴۰۰/۴/۲۵
شعار وهدف ما : فروش پایان کارنیست،بلکه اغازتعهدی جدید است.❤️

 

✅ نکات استفاده از دستگاه شیردوش سیار:

✔️ شیردوش های دارای دو نوع پمپ خلاء روغنی و خشک هستند که بیشتر نوع پمپ روغنی عرضه می گردد. این نوع پمپ با توجه به استفاده از روغن به عنوان مایع روان کننده داخل پمپ، نیاز به تعویض روغن دارد. روغن شیردوش بسته به آب و هوا و نوع روغن باید تعویض گردد. هر چند زمان دقیقی را برای تعویض روغن نمی توان توصیه کرد. اما با توجه به تجربه بهتر است هز ۱.۵ ماه تعویض شود. نوع پمپ نصب شده روی شیردوش های ایرانی پمپ روغنی است.

✔️ آب همیشه نقش تخریب کننده ای را در برخی قسمت های شیردوش دارد. مثلا بر خورد آب به پالسیتور دستگاه باعث از بین رفتن خاصیت لاستیک ها می شود و عملکرد پالسیتور را دچار مشکل می نماید. قسمت الکتریکی نیز حدالمکان باید از آب دور باشد.

مدیریت : سعادتمند

09123510656 همراه
09393510656 همراه
02533223910 دفتر
02533223719 فاکس

نصب و راه اندازی هشت واحددوشنده رکوردر درشهرک دامپروری لبن قم درشهرایط نامطلوب دامداری ،برای جناب اقای حسن ترابی نژاد که از مشتریان قدیمی ما واز دامداران پیشرو دراین ضمینه می باشند.
تاریخ : 1400/11/15

پروژه قدیمی این واحد درچند سال گذشته انجام گرفته.وحال باتوجه به افزایش تعداد دام دوشنده ایشان قصد واقدام به خرید وافرایش تعداد هشت واحد دوشنده دیگرنمودن.

درفاز بعدی این واحد ایشان قصد راه اندازی شیردوش خانه هشت واحدی دیگری درواحد روبرویی تازه خریداری شده رادارند که انشاالله پس از اتمام ساخت وساز،واحد نام برده به ماشین الات وتجهیزات محصولات روان شیردوش کویر مجهز خواهند شد.?

به امید پیشرفت و ترقی روزافزون برای دامداران و صنعت دامپروری کشور.❤️

نصب و راه اندازی شیردوش ۸ واحدی رکور در درفاز اول چال شیردوش ۱۶ واحدی در فارم صنعتی دامپروری و کشاورزی جنای آقای رضوی، دراستان تهران-اطراف شهر ورامین درتاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۲ توسط روان شیردوش کویر.

 

شیردوش ثابت مدل روتاری

 

 

 

 

 

شیر دوش گاو , قیمت شیر دوش گاو , قیمت شیردوش گاو تک واحدی , شیر دوش دام , شیر دوش سیار ,