Address & Contact

Our Address

مازندران، چالوس، ۲ کیلومتری نمک آبرود، جنب آتش نشانی هشترود

Telephone

تولید پخش عمده مبلمان ویلایی باغی تاب و صندلی ریلکسی محمد پور در چالوس و سراسر کشور

✳️مبلمان باغی فلزی 

💎معمولاً ساخته شده از فلز آهن یا آلومینیوم هستند که با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای برای دوام بیشتر در مقابل شرایط جوی و رطوبت تولید و عرضه می گردند.

💎این مبلمان فضای باز معمولاً به صورت ست‌های شش نفره به همراه میز هم طرح خود به همراه شیشه و تشک صندلی ها برای فروش در نظر گرفته می‌شوند.

✳️تاب و صندلی ریلکسی 

🔶تاب های ریلکسی یا آویز که دارای بدنه ای با تحمل وزن بالا هستند. معمولا از یک و گاهی دو پایه آویخته می شوند که به خاطر آرامشی که با نشستن بر روی آن به آدم دست می دهد به عنوان صندلی ریلکسی نیز شناخته می شوند.

✳️صندلی پلاستیکی 

🔺صندلی پلاستیکی یکی از محبوب ترین وسایل موجود از “جنس پلاستیک” به حساب می آید. همچنین میز پلاستیکی نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.

🔺در واقع این دو محصول در بازار به میزان زیادی به فروش می رسد. این نوع میزها را می توان به صورت اینترنتی نیز سفارش داد. این نوع خرید به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار مقرون به صرفه تر از خرید حضوری به حساب می آید.

🔺این دو نوع لوازم از مزایای زیادی برخوردار هستند. یکی از این فواید قیمت بسیار پایین آن ها است. این وسایل نسبت به میز و صندلی هایی از نوع چوب، فلز و غیره قیمت کمتری دارند. در این مقاله با مزایای دیگر این وسایل آشنا می شوید.

✳️مزایای صندلی پلاستیکی

💠برخلاف تصور بسیاری از افراد صندلی پلاستیکی از مزایای فراوانی برخوردار است. این صندلی ها نسبت به صندلی های چوبی و فلزی از وزن بسیار کمی برخوردار هستند. به همین دلیل نیز انتقال و جا به جایی آن ها بسیار راحت صورت می گیرد.

💠در واقع در زمان های دلخواه به راحتی می توان آن را در جای مشخصی گذاشت. با این کار در زمان شما نیز صرفه جویی زیادی می شود. این صندلی ها نسبت به صندلی های فلزی و چوبی ارزان تر است. برای ساخت صندلی پلاستیکی نیازی به قطع درختان نیست.

💠به صورت معمول این صندلی ها ضد آب هستند. در واق در مکان های با رطوبت بالا مانند آب باران آسیبی به آن ها وارد نمی گردد. این صندلی ها در صورت افتادن به راحتی شکسته نمی شوند. علت محبوبیت بالای این صندلی ها همین مزایا است.

به مدیریت:سهراب محمدپور

تولید فروش عمده میز صندلی باغی آلومینیومی پلاستیکی محمدپور چالوس و مازندران , فروش عمده میز صندلی محمدپور در چالوس , فروش عمده صندلی باغی محمدپور در چالوس , فروش عمده میز صندلی پلاستیکی محمدپور در چالوس , فروش عمده میز صندلی آلومینیومی محمدپور در چالوس , قیمت میز صندلی در چالوس ,