تولید فروش و تعویض شیشه ساعت مچی و صنعتی شبنم شیشه

🌐نقش شیشه ساعت مچی در اجزای آن

🔹🔸شیشه های ساعت مچی را می توان یکی از اصلی ترین اجزاء ساعت های کلاسیک، دیجیتالی و… دانست که انواع مختلف و زیادی دارد. شما با شناختن این نوع از شیشه ها میتوانید از جنس و کیفیت ساعت مچی مدنظر خود اطمینان بیشتری حاصل کنید و حتما باعث می شود که خرید هوشمندانه تری را انجام دهید.

🌐انواع جنس شیشه ساعت مچی

🌐شیشه اکریلیک ساعت مچی (Acrylic)

🔹🔸یکی از ارزان ترین شیشه های ساعت مچی، شیشه آکریلیک است. جنس کریستال اکریلیک از پلاستیک فشرده است و به دلیل قیمت پایین این نوع شیشه ها، در اکثر ساعت مچی های فیک از آن استفاده می شود.

🌐انعطاف پذیری شیشه اکریلیک

🔹🔸شیشه اکریلیک انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر شیشه ها دارد، این ویژگی باعث می شود که احتمال شکستن شیشه ی ساعت مچی به حداقل برسد.

🌐آسیب پذیری شیشه آکریلیک

🔹🔸اما یکی از مسائلی که افراد با ساعت مچی های ارزان قیمت دارند، این است که شیشه آکریلیک خش پذیری بسیار بالایی دارد و بطور کلی می توان گفت که ضدخش نیست و ممکن است آسیب جدی به ساعت مچی وارد کند. موارد استفاده ی شیشه اکریلیک بیشتر در ساعت مچی اسپرت و ورزشی است. این نوع شیشه را به راحتی می توان تشخیص داد.

🌐شیشه معدنی یا مینرال ساعت مچی (Mineral)

🔹🔸کریستال مینرال از سال های دور به عنوان شیشه ساعت مچی مورد استفاده قرار گرفته است،کیفیت این نوع شیشه را می توان نسبتا خوب دانست و تا سال ها شیشه مینرال، به تنهایی بهترین شیشه برای ساعت مچی بوده است. اکثر ساعت های اورجینال با قیمت مناسب و ساعت های «های کپی» از این کریستال استفاده می کنند.

🌐ساختار شیشه مینرال

🔹🔸این ماده از ترکیب شیشه و چند عنصر مقاوم در برابر خش ساخته شده است که مقاومت آن را هفت برابر از کریستال آکریلیک افزایش می دهد. شیشه معدنی بیشتر در ساعت های مچی میان رده اورجینال استفاده می شود. شیشه مینرال را می توانیم یک ساختار ساده از شیشه های قابل استفاده در ساعت مچی بدانیم.

🌐آسیب پذیری شیشه مینرال ساعت مچی

🔹🔸کریستال معدنی قیمت مناسب تری نسبت به شیشه سافایر دارد. این نوع شیشه قابل استفاده در ساعت مچی به علت خش پذیر بودن به نسبت شیشه سافایر زودتر خراشیده می شود. در نتیجه اگر قصد خرید ساعت مچی با شیشه مینرال را دارید باید در مراقبت از آن کوشا باشید و نباید با جسم تیز برخورد کند و یا ضربه ببیند.

🌐شیشه یاقوت کبود ساعت مچی(Sapphire)

🔹🔸کریستال سافایر، گرانقیمت ترین نوع شیشه ساعت مچی است و مقاومت آن سه برابر کریستال معدنی است. مواد سازنده ی این شیشه، بسیار بادوام است و باعث ضدخش شدن شیشه ساعت مچی می شود. شیشه سافایر(یاقوت کبود)، بصورت طبیعی و مصنوعی وجود دارد و این نوع شیشه برای ساعت های بسیار گران و لوکس استفاده می شود.

🌐ساختار شیشه سافایر ساعت مچی

🔹🔸شیشه سفایر مصنوعی از آلومینیوم اکسید کریستالیزه شده ساخته می شود که ویژگی فیزیکی یاقوت طبیعی را داراست. به دلیل بدون رنگ بودن این شیشه می توان از آن به عنوان شیشه ساعت مچی استفاده کرد. درجه سختی یاقوت کبود کمی کمتر از الماس است و به همین علت شیشه سافایر به راحتی خراش نمی پذیرد.

🌐اهمیت شیشه یاقوت کبود در تولید ساعت

🔹🔸در نتیجه اگر شما به دنبال خرید ساعت مچی باکیفیت هستید، بهتر است که یک ساعت مچی با شیشه سافایر انتخاب کنید. این نوع از شیشه حتی با کشیدن چاقوی تیز با جنس استیل ضدزنگ بر روی آن هم خراشیده نمی شود.

🌐فناوری آنتی رفلکس در شیشه ساعت مچی

🔹🔸فناوری ضد انعکاس نور ویژگی بسیار خاصی در ساعت مچی است که اخیرا به شیشه های ساعت اضافه شده است. این فناوری پیشرفته بصورت یک لایه بسیار نازک بر روی شیشه های مینرال و یاقوت کبود قرار می گیرد که مقدار نور منعکس شده از صفحه ساعت مچی را کاهش می دهد.

🌐اهمیت شیشه آنتی رفلکس

🔹🔸برای شیشه های سفایر، این متریال را به لایه میانی شیشه می زنند تا خاصیت ضدخش شیشه یاقوت کبود از بین نرود. استفاده از این فناوری باعث تفاوت قیمت در ساعت های تولید شده می شود، لذا در هنگام خرید آنلاین و حضوری ساعت مچی باید به این نکته توجه داشته باشید.

مدیریت:آقای شمس الله طاهری

 

شیشه ساعت مچی , قیمت تعویض شیشه ساعت مچی , قیمت شیشه ساعت مچی , خرید شیشه ساعت مچی , قیمت شیشه ساعت مچی مربعی , انواع شیشه ساعت ,