تولید فروش و پخش ظروف آلومینیومی مهدی

🔸تولید و فروش ظروف آشپزخانه 

🔸تولید ظروف آلومینیوم 

🔸صنایع ظروف آلومینیوم 

💠آلومینیوم از فلزات پر مصرف در جوامع بشری به شمار می‌رود. از مهم ترین خصوصیات این فلز که آن را از فلزات دیگر متمایز می‌سازد، سبک بودن آن است.

💠از طرف دیگر انتقال حرارتی این فلز خوب و سریع می‌باشد. بر این اساس، ایده ی تولید ظروفی سبک و با انتقال حرارت سریع در تولیدکنندگان ظروف خانگی شکل گرفت و امروزه در بسیاری از آشپزخانه‌ها ممکن است ظروف آلومینیومی، بیشترین تعداد را به خود اختصاص دهند.

توصیه هایی برای به کارگیری بهتر ظروف آلومینیومی

💠تا حد امکان از ظروف آلومینیومی‌بدون پوشش برای پخت و یا نگهداری مواد غذایی استفاده نکنید. این پوشش‌ها (نظیر تفلون) از تماس سطح فلزی ظرف با ماده غذایی و ورود آلومینیوم به داخل ماده غذایی جلوگیری می‌کند.

💠پختن غذاهای اسیدی و یا قلیایی در این ظروف موجب تغییر رنگ و سیاه شدن این ظروف می‌شود. همچنین نگهداری آب و محلول‌های دارای املاح زیاد نیز این امر را موجب می‌شوند. این لایه تیره رنگ اگرچه بر کیفیت ماده غذایی تاثیری ندارد ولی ممکن است ورود فلز آلومینیوم را به مواد غذایی تسریع و تسهیل کند. امروزه اغلب افرادی که از این ظروف استفاده می‌کنند، لایه تیره مورد نظر در این ظروف را با ساییدن از بین می‌برند. برای برطرف کردن این لایه، غوطه‌ور کردن ظرف در محلول آب لیمو و یا سرکه نیز مفید خواهد بود.

به مدیریت: مهدی مهیاری 

 

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

 

قوری , کتری , ظروف آلومینیومی‌ , شیرجوش , قهوه جوش , خرید ظروف آلومینیومی‌ در تهران , فروش ظروف آلومینیومی‌ در تهران , تولید ظروف آلومینیومی‌ در تهران , قیمت ظروف آلومینیومی‌ , ظروف آلومینیومی مهیاری , بهترین تولیدی ظروف آلومینیومی ,