پخش و فروش عمده انواع اتصالات فولادی آهنی و برنجی حقانی در تبریز

🔴 اتصالات برنجی

🔰 یکی از متداول‌ترین متریال‌هایی که برای انواع اتصالات استفاده می شود، برنح است. چرا که این ماده به دلیل ويژگی‌های بسیاری که دارد به شما امکان استفاده‌ و کاربردهای مختلفی را می دهد.

🔰 در چند سال گذشته نیز استفاده از اتصالات برنجی بسیار مرسوم شده است. استفاده از این اتصالات به دلیل ويژگی‌هایی که دارد، انتخاب اول بسیاری از لوله‌کشان و تعمیرکاران است. این نوع اتصال انعطاف‌پذیری بیشتری نیز نسبت به سایر مدل‌ها دارد . از این اتصالات برای لوله‌های آب، گازهای قابل اشتعال و مواد شیمیایی استفاده می‌شود. این لوله‌ها شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند که با توجه به نوع ماده و مسیر لوله کشی انتخاب می‌شوند.

به مدیریت : رضا حقانی صوفیانی

شماره تماس

09144006337

اتصالات حقانی

🌀 سرشیلنگی

🔰  این ابزار کاربردی، عمدتاً در ابتدای لوله بسته می شود و محل شلنگ خور ، آن را به شلنگ متصل می کنند. این قطعه از جنس های مختلفی ساخته می شود که از آن می‌توان به آهن ، استیل و برنج اشاره کرد. . سر شلنگی های برنجی ، دارای ماندگاری بسیار بالا و طول عمر مناسب هستند که ضد زنگ هم بوده و مقاوم به خوردگی می باشد .

🔰 سرشیلنگی ها از جمله اتصالات پر کاربرد در صنایع مختلف هستند. در صنایعی مانند نفت، گاز و پتروشیمی معمولاً نیاز به اتصالات برنجی داریم. از این رو سرشیلنگی ها می توانند به عنوان یک ابزار مناسب برای اتصالات در صنایع بزرگ اقتصادی نام برد که عمدتاً هم برای اتصال میان شیر گاز و شیلنگ گاز از آنها استفاده می شود.

سرشیلنگ
درتمام سایز
(گاز،آب و…)
با بهترین کیفیت

🌀 شیلنگ حصیری

🔰 یکی از پرکاربرد ترین انواع شیلنگ، شیلنگ های حصیری هستند که در موارد مختلفی استفاده می شوند. این نوع شیلنگ دو لایه ای است. لایه خارجی حصیری شکل آن فلزی است و ممکن است از انواع مختلف فلز مانند استیل و آلومینیوم تهیه بشود. لایه زیرین و داخلی آن نیز معمولا از pvc، epdm و pex ساخته می شود. البته شیلنگ های حصیری پلاستیکی نیز در بازار موجود هستند.

شیلنگ حصیری
درتمامی سایز
آلومینیومی و استیل
با سری برنج با بهترین کیفیت

🔻 از شلنگ حصیری در کجا استفاده می شود؟

⚜️ طیف گسترده ای از موارد استفاده برای شیلنگهای حصیری وجود دارد. در اصل ، آنها می توانند برای انتقال هوا ، سایر گازها و مایعات تحت فشار کم یا زیاد مورد استفاده قرار گیرند.

⚜️ شیلنگهای بافته شده از جنس استیل می توانند به عنوان بخشی از سیستمهای هیدرولیک مورد استفاده قرار گیرند یا از انتقال ایمن مواد شیمیایی مایع یا گازی از طریق فرآیند تولید ، کمک می کنند. از شیلنگهای حصیری می توان در کارخانه ها برای تمیز کردن ماشین آلات در طول هر شیفت استفاده شود.

⚜️ این نوع شیلنگ های حصیری در بازار که با نام شیلنگ پکیجی هم شناخته شده است دارای کاربردهای بسیار گسترده ای هستند و با توجه به ورود یکسری لوازم با داخل خانه ها مانند انواع آبگرمکن های دیواری، شوفاژها و … یکی از کالاهای ضروری در صنعت به حساب می آیند.

مغزفنری
استیل با درصد فنریت بالا
ایرانی و خارجی
با کیفیت عالی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
سرشیلنگ فولادی
با روکش کروم
در تمامی سایز
(۱.۲،۳.۸و….)

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تبدیل
برنجی و آهنی
تمامی سایز
(3.4به1.2،۱اینچ به ۱.۲و…)
با بهترین کیفیت

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 اتصالات برنجی سرشیلنگی  , شیلنگ حصیری توالت , شیلنگ حصیری حمام , اتصالات برنجی تبریز , اتصالات برنجی سرشیلنگی شیلنگ حصیری توالت و حمام حقانی , تولید اتصالات برنجی در صوفیان تبریز ,