Address & Contact

Our Address

تهران،ورامین،پیشوا،میدان شهید چمران،پشت میدان تره بار

Telephone

تولید نخ های تابیده و کلاته،گل تپه مهدی در ورامین

✳️گرانول پلی پروپلین چیست؟

🔻اصولا در پلیمرها نوعی ساختار وجود دارد که گرانول گفته می شود. گرانول پلی پروپیلن pp نمونه بارزی از گرانول های پلیمری بوده که ساختاری دانه دانه داشته و در تولید مواد پلاستیکی بسیار کاربرد دارد.

🔻در واقع گرانول پلی پروپیلن pp شکلی گوله ای داشته که در طی تولید مواد مختلف به اشکال گوناگونی مبدل می گردد. این نمونه از گرانول ها برای ساخت روکش کابل و سیم، تولید بطری، قوطی، مخازن و….بسیار کاربرد دارند.

✳️گرانول پلی اتیلن چیست؟

✨گرانول پلی اتیلن pe نوعی ساختار بوده که در پلیمر ها وجود دارد و می توان گفت پلی اتیلن از انواع پلیمر های گرمانرم است به صورتی که این ماده هنگام رسیدن به نقطه ذوب به حالت مایع رسیده و با رسیدن به نقطه انجماد به حالت جامد در می آید. لازم است بدانید ساختار گرانول به گونه ایست که در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی کاربرد دارد.

✳️گرانول پلی استایرن 

🔻انواع گرانول از جمله مواد اولیه مورد نیاز صنایع تولیدی محسوب می شود. از بین انواع گرانول های کاربردی می توان به گرانول پلی استایرن ps اشاره کرد که به صورت های مختلف در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر انواع گرانول پلی استایرن ps در بازار عرضه شده که از آن میان می توان گرانول پلی استایرن معمولی اشاره کرد.

🔻از دیگر نمونه های این محصول گرانول پلی استایرن مقاوم و گرانول پلی استایرن انبساطی می باشد. از کاربردهای گرانول های پلی استایرن می توان به صنایع وسایل الکترونیکی، لوازم ورزشی و عایق های برودتی اشاره کرد.

✳️گرانول پلی کربنات چیست؟

✨گرانول پلی کربنات pc یک ترموپلاستیک آمورف و به طور طبیعی شفاف است. البته در رنگ های متنوعی یافت می شود و ماده اولیه آن امکان انتقال نور داخلی را تقریبا با همان ظرفیت شیشه فراهم می کند.

✨پلیمرها یا گرانول پلی کربنات برای تولید موارد مختلفی استفاده دارد به ویژه در مواقعی که بحث مقاومت در برابر ضربه و شفافیت یک محصول مد نظر باشد.

✨به عنوان مثال در شیشه های ضد گلوله، رایانه شخصی، لنزهای پلاستیکی در عینک، در وسایل پزشکی، قطعات خودرو، وسایل محافظتی، گلخانه ها، دیسک دیجیتال و وسایل روشنایی بیرونی استفاده می شود. یکی از موارد عمده استفاده گرانول پلی کربنات pc قالب سازی است که به دلیل مقاومت آن در برابر تغییرات حرارتی کاربرد زیادی دارد.

✳️نخ تابیده چیست؟

🌟این نخ از دو نوع ماده اولیه، پلی اتیلن و پلی پروپیلن و در دو نوع ضخیم و نازک ساخته می‌شود. یکی از مواد اولیه مهم در تولید نخ تابیده، پلی پروپیلن می‌باشد، باتوجه به مقاومت بالای این ماده در برابر فرسایش و رطوبت، یکی از بهترین گزینه‌ها در تولید نخ تابیده است.

✳️اهداف تابیدن نخ چیست؟

🔹🔸افزایش یکپارچگی و یکنواختی نخ 

🔹🔸عدم پرز دار شدن نخ 

🔹🔸افزایش استحکام و مقاومت نخ 

🔹🔸آماده سازی نخ جهت بافندگی 

به مدیریت:امیر بوربور جعفری

 

تولید فروش انواع گرانول و نخ های کشاورزی مهدی در ورامین , فروش انواع گرانول در ورامین , تولید انواع گرانول در ورامین , تولید نخ های کشاورزی در ورامین , فروش نخ های کشاورزی در ورامین , قیمت گرانول در ورامین , قیمت نخ کشاورزی در ورامین , تولید نخ های تابیده در ورامین , تولید نخ های کلاته در ورامین ,