Address & Contact

Our Address

کرج

Telephone

طراحی تولید و فروش انواع ماژول های اختصاصی ایرانی بدون افت توان و لومن با گارانتی معتبر یکسال

✨برای اولین بار در ایران✨

✨تولید ماژول 220ولت بدون افت توان و لومن باگارانتی یکساله✨

🔆گروه تولیدی هانی الکترونیک🔆
🔹طراح و سازنده انواع ماژول های لامپ
🔸بدون افت توان و لومن
🔸100 همراه با ضمانت💯
🔸ارسال به سراسر کشور

♻️ال ای دی (LED) مخفف کلمات دیود منتشرکننده نور می باشد و امروزه استفاده های گوناگونی از آن می شود. یکی از استفاده های ال ای دی دورن لامپ می باشد. لامپ ال ای دی در واقع نوعی لامپ است که برای روشنایی از دیود نورافشان استفاده می کند. زمانی که جریان برق از دیود نیمه رسانای این لامپ عبور می کند از خود نور مرئی منتشر می کند.

♻️امروزه این لامپ ها توانسته اند جایگاه خوبی پیدا کنند و استفاده های گوناگونی از آنها بشود. این لامپ ها دارای مزایای زیادی هستند که از میان آنها می توان به طول عمر بالا، بازدهی زیاد، رنگ مناسب و تنظیم شدن اشاره کرد.

🌀اما ماژول لامپ ال ای دی چیست؟

♻️ماژول LED بلوکی است که از کنار هم قرار گرفتن LED و سایر قطعات الکترونیکی به وجود آمده است که در ابعاد و رنگ های متفاوت برای دو کاربرد فضای خارجی و فضای داخلی تولید و عرضه می گردد.

♻️زمانی که شما می روید و یک ال ای دی را خریداری می کنید باید تک تک قطعات را مونتاژ و سرهم بندی کند و این کار زمان بر خواهد بود. ماژول اما همه اینها را در کنار هم قرار داده است و کار شما را بسیار راحت کرده است. ماژول لامپ ال ای دی هم کار را برای شما راحت کرده است و هم زمان نصب و آماده کردن این لامپ ها را بسیار کوتاه کرده است.

🌀 ماژول لامپ ال ای دی چیست؟

♻️منظور از ال ای دی برق مستقیم این است که این LEDها با برق مستقیم کار می کنند. شما با این ال ای دی ها دیگر نیازی به درایور، راه انداز و یا منبع تغذیه ندارد و شما می توانید با وصل کردن مستقیم به برق از آنها استفاده کنید.

♻️لامپ ال ای دی برق مستقیم با اتصال به برق مستقیم روشن خواهد شد. این نوع ال ای دی ها در لامپ های حبابی و لامپ های سرپیچی کاربرد دارند و به خوبی می توان از آنها روی پروفیل های آلومینیومی استفاده کرد. پروفیل های آلومینومی هم به عنوان یک ساپورت برای آنها به کار می رود و هم دفع حرارتی بسیار خوبی برای این ال ای دی ها دارد.

♻️البته این را باید گفت که در کنار همه مزایایی که یک ماژول ال ای دی برق مستقیم دارد محدودیت هایی هم دارد. آیتم هایی که به عنوان منبع تغذیه روی آنها نصب شده است و باعث می شوند تا ما بتوانیم آنها را به برق مستقیم وصل کنیم هرگز نمی توانند به پای یک درایور برسند که دارای آیتم های فراوانی مانند ترانزیستور، خازن و غیره است.

♻️بدون شک درایورهای ال ای دی همچنان از نظر راندمان، ایمنی و طول عمر و پایداری به مراتب بهتر از سیستم ماژول است اما بهرحال در مواردی که امکان نصب به علت زمان یا هزینه برای افراد میسر نیست، ماژول ها بهترین گزینه هستند.

🌀 خرید ماژول لامپ ال ای دی

♻️شما می توانید بهترین محصولات ماژول لامپ ال ای دی را در سایت www.m-led.net پیدا کنید. این محصولات دارای بهترین کیفیت هستند و روی آنها آنتی شوک هم نصب شده است. لامپ های ال ای دی این سایت دارای بیشترین راندمان نوری هستند و شما می توانید از ضمانت خرید خود کاملا اطمینان داشته باشید.

♻️نورهای این لامپ ها به مراتب از محصولاتی که در حال حاضر در بازار به فروش می رسند بهتر و قوی تر است. ال ای دی هایی که روی آنها آنتی شوک نصب شده است از همه گران تر می باشد و کیفیت بالاتری هم دارد. وظیفه ای که آنتی شوک سوارشده روی ال ای دی بر عهده دارد این است که شوک هایی که در اثر نوسانات برق ایجاد می شود را کنترل و دفع می کند.

♻️نوسانات برق می تواند بر اثر رعد و برق یا نوسانات موجود در ساختمان به صورت لحظه ای اتفاق بیفتد و آنتی شوک به خوبی آنها را دفع می کند و خیال شما را از بابت این نوسانات برقی راحت کند.

♻️اما اگر افرادی دنبال اجناس و لامپ های ارزان تر هستند هم می توانند به خوبی از این سایت بهره مند شوند. ماژول های لامپ ال ای دی با کیفیت های مختلف در این فروشگاه عالی وجود دارد و افراد می توانند مشخصات آنها را مشاهده و با خیال راحت خرید کنند.

♻️افراد می توانند انواع لامپ های ال ای دی را در این سایت پیدا کنند. کسانی که دنبال ال ای دی لوستر یا لامپ های ال ای دی هستند می توانند بهترین محصولات را در میان انواع محصولات این فروشگاه آنلاین پیدا کنند. لامپ ال ای دی حالا دیگر مشتریان فراوانی دارد و اگر شما هم به دنبال خرید محصولات باکیفیت هستید می توانید از سایت ما بیشترین استفاده را بکنید.

مدیریت:هانیه محمدی حیدریان

لامپ 12وات کیفیت عالی گارانتی تعویض یکساله تعداد 1000عددی 20500

 

فروش براکت حسیس 50وات کیفیت عالی گارانتی تعویض 18ماهه

 

فروش لامپ حبابی9وات

 

فروش ماژول 10وات

درایور 20 وات و 50 وات

 

20 وات بدنه دایکست _ گارانتی یک ساله

30 وات_دو سال گارانتی

لامپ 30 وات کیفیت عالی

 

لامپ 12 وات با کیفیت عالی و گارانتی 18 ماهه

 

فروش لامپ استوانه 50 وات _ دو سال گارانتی

 

لامپ استوانه تمام دایکست_ دو سال گارانتی

 

لامپ استوانه 100 وات

ماژول ایرانی

 

 

کیت لامپ ال ای دی , کیت لامپ ال ای دی 50 وات , صفحه ال ای دی لامپ ۵۰ وات , ماژول ال ای دی , تولید کننده ماژول لامپ ال ای دی , ماژول لامپ ال ای دی چیست ,