Address & Contact

Our Address

تهران

خرید و فروش انواع مبلمان استیل آروشا در تهران

✨کیفیت ادعای ما نیست، اعتبار ماست✨

✳️مبل استیل 

🔰مبل استیل همان مبل سلطنتی است. در زبان انگلیسی برای تعریف این گونه مبل ها به خاطر ظاهر جذاب و شیکی که دارند کلمه استایل به کار می رود.

🔰کلمه استایل در کشور ما و در زبان عامیانه به استیل تبدیل شده و مبلمان سلطنتی را به نام مبلمان استیل نیز می شناسند.. مبلمان استیل مبل مورد علاقه خوش سلیقه هاست. اگر بخواهیم مبل استیل را با مبل راحتی مقایسه کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

✨مبل استیل ارتفاع بیشتری دارد
✨مبلمان سلطنتی به مراتب سنگین تر از مبلمان راحتی هستند

✨مبلمان استیل کاملا جنبه تشریفاتی و رسمی دارد و برای لم دادن و تلویزین تماشا کردن مناسب نیست!
✨قیمت مبلمان استیل چند برابر مبل های راحتی است چون در ساخت آنها از چوب طبیعی و باکیفیت و پارچه های مرغوب استفاده می شود.

✨استحکام و عمر مبل های استیل خیلی بیشتر از مبل های مدرن و راحتی است.
✨مبلمان استیل در سالن پذیرایی بزرگ جلوه بیشتری دارد.

✨بدون واسطه خرید کنید✨

✨زیبایی در نگاه شماست✨

✳️ویژگی های مبلمان استیل 

🔺مبلمان سلطنتی یا استیل مختص فضاهای رسمی هستند و ظاهر بسیار باشکوه و مجللی دارند. ست مبل های سلطنتی معمولا 9 نفره هستند و دو صندلی میزبان دارند.

🔺هر مدل مبلمان استیل که انتخاب کنید ست میز ناهارخوری آن هم پیدا می شود. مسلما چیدمان ست مبل و میز ناهارخوری استیل جلوه بیشتری خواهد داشت.

✨خریدی مطمئن و شیک را با ما تجربه کنید✨

✳️چگونه رنگ مبلمان استیل را انتخاب کنیم؟

🔸🔹یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید مبل استیل انتخاب رنگ مناسب برای آن است. مبل های سلطنتی برخلاف مبل های راحتی رنگ های متنوعی ندارند. در ساخت مبلمان استیل رنگ و طرح و نوع کنده کاری چوب آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

🔸🔹پارچه مبل استیل را از بین رنگ های سنگین و خنثی انتخاب می کنند. اگر به دنبال مبل استیل ظریف هستید می توانید در انتخاب رنگ آن مانور بیشتری بدهید.

🔸🔹مبل استیل ساده و ظریف یعنی مبلی که در ساخت آن منبت کاری های ریز و ظریف انجام شده است. مبل استیل کرم قهوه ای و مبل استیل رنگ بژ و رنگ های سفید و طلایی محبوب ترین رنگ ها در بین ایرانیان هستند.

به مدیریت:مجتبی کرمی

 

 

تولید انواع مبلمان استیل آروشا در یافت آباد , تولید انواع مبلمان استیل در یافت آباد , مبلمان استیل آروشا ,  قیمت مبلمان استیل , تولیدی مبلمان استیل کرمی , بهترین تولیدی مبلمان استیل ,