محصولات لعابی شرکت ظروف رسا لعاب

💠 تولید کننده محصولات لعابی رسا لعاب 💠

💠 تولید کننده انواع ست کتری و قوری لعابی رسا لعاب💠

✨بدنه ی کتری ها پوشانده شده با لعاب سفید و تزیین شده با طرح های گل دار رنگی

✨مناسب برای آماده نمودن انواع چای

💠 زیبا و تنوع در طرح و رنگ

💠 توان تحمل حرارت بالا

💠 کارخانه تولیدی رسا لعاب با استفاده از مواد اولیه مرغوب و توسط دستگاه های مجهز و با بهره وری از پرسنل مجرب انواع این ظروف را در طرح های زیبا و متنوع طراحی و تولید می کند. با توجه به کاربرد وسیع و طراحی بسیار جذاب، انواع ظروف لعابی دارای طرفداران زیادی بوده و از فروش خوبی برخوردار می باشند.💠

💠کتری و قوری های لعابی محصولی فوق العاده کاربردی با طراحی زیبا و منحصر به فرد است که جزء ابزارهایی در آشپزخانه محسوب می‌شود که وجودش بسیار ضروری می باشد شما میتوانید با استفاده از این کتری و قوری ها هر روز برای خود و خانواده و همچنین مهمان هایتان چای دم کنید .

💠 این کتری و قوری ها علاوه بر کارایی بی نظیر جلوه زیبایی را به آشپزخانه ما منتقل می‌کند و سبب می‌شود تا چیدمان مدرنی داشته باشیم.

💠 با تغییر سبک زندگی کتری قوری های لعابی جای خود را به سماورهای برقی جا گیر داده‌اند و سبب شده طعم و عطر چایی دلچسب تر باشد و برای مصارف روزانه بسیار مناسب باشند.

💠 کتری قوری ها امروزه تنوع بسیار بالایی دارند که یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین آنها در بین افراد کتری قوری های لعابی می باشد.

💠 کتری و قوری لعابی رسا لعاب با جنس فوق‌العاده‌ای که دارد موجب می شود تا شما به راحتی آن را بتوانید روی شعله مستقیم گاز قرار دهید و نگرانی از بابت خراب شدن و قرار دادن آن روی گاز نداشته باشید . طراحی جذاب و زیبا همچنین رنگ بندی های این کتری قوری ها موجب شده‌ تا جلوه بی‌نظیری داشته باشد و شما به راحتی بتوانید با استفاده از آن یک دیزاین شیک و زیبا داشته باشید .

💠 این ست های فانتزی برای جهیزیه نوعروسان نیز مناسب می باشد و آنها می توانند به بهترین شکل از آن استفاده کنند.

مدیر داخلی: آقای حیدر نوری 09121191344
مسئول فروش: خانم مهسا نوری
 شماره تماس ثابت 02334557459

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

کتری لعابی , کتری لعاب دار ,  شرکت ظروف لعاب میامی , رسا لعاب , تولید محصولات لعابی و ظروف شرکت رسا لعاب در گرمسار ,