تنها تولید کننده سیستم دودزا ومه ساز امنیتی وایرلس در کشور

🔹🔸 ساخت گاو صندوق ویترینی طلافروشی
🔹🔸 تولید و فروش انواع گاو صندوق آسانسوری طلا فروشی
🔹🔸 فروش گاو صندوق زیر ویترینی طلا فروشی
🔹🔸 تولید کننده بزرگ‌ترین گاو صندوق آسانسوری با قفل هوشمند ، دیجیتال، اثر انگشتی
🔹🔸 ساخت انواع گاو صندوق طلافروشی با بدنه نسوز و ضد انفجار
✳️گاوصندوق آسانسوری چیست؟

تولید دستگاه مه ساز و دود زا امنیتی آرام سیستم
🌀گاوصندوق آسانسوری که با نام‌های مختلفی مثل گاوصندوق ویترینی طلافروشی یا گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی نیز شناخته می‌شود ، گاو صندوقی است که می‌تواند همزمان ویترین و گاو صندوقی قدرتمند در طلافروشی ها و موزه ها باشد.در واقع این وسیله هم گاوصندوق است و هم ویترین فروشگاه شما.

🌀عملکرد آن به این صورت است که شب هنگام تمام شدن کار و یا در مواقع خطر با زدن یک کلید تمام میز ویترین و محتویات آن به آرامی داخل یک گاوصندوق امن قرار می‌گیرد و صبح‌ها با زدن یک کلید تمام میز ویترین در کمتر از چند ثانیه بالا آمده و در معرض نمایش قرار می گیرد.

🌀این مدل گاو صندوق باعث می‌شود شما از چیدن و برچیدن هر روزه ویترین خلاص شوید و طلا و جواهرات از دست خوردگی هر روزه در امان بماند.همچنین این کار باعث افزایش راندمان کاری مغازه می‌شود که به گفته خود مصرف کنندگان این سیستم ، آنها توانستند هزینه نصب و راه اندازی این سیستم را از همین زمان هایی که مشغول جمع آوری ویترین بودند شده در مدت زمانی کوتاه به دست بیاورند.

🌀گاوصندوق آسانسوری یکی از تجهیزات امنیتی فوق‌العاده امن می باشد که می توان آن را به خاطر نوع بدنه و نحوه ساخت آن و همین طور سرعت در باز و بسته شدن درب گاوصندوق در مواقع بحران ، شورش های خیابانی در حوزه سیستم های حفاظتی و امنیتی استفاده کرد.

🌀توجه داشته باشید که به این مدل گاوصندوق ها ، گاوصندوق ویترین برقی نیز می گویند.

✳️مزایای گاوصندوق آسانسوری 

🔸🔹امنیت بالا 
🔸🔹راحتی در راه اندازی 
🔸🔹سرعت باز شدن درب گاوصندوق در کمتر از یک دقیقه 
🔸🔹سرعت بسته شدن در گاوصندوق زیر ۳۰ ثانیه در مواقع خطر 
🔸🔹قابلیت نصب در هر ابعادی 
🔸🔹امکان راه اندازی در زمان بی برقی 
🔸🔹ویترین متحرک 

✳️دستگاه مه ساز چگونه کار می کند؟

💥مه ساز یا دودساز با تولید یک مه غلیظ شبیه به دود سفید رنگ در فضای کار شده، دید سارق را عملا کور کند و مانع از تحرک به موقع برای انجام افکار پلید گردد. چه بسا با عکس العمل سریع می توان او را به دام انداخت.

✳️کاربرد دستگاه مه ساز اعلام سرقت 

⚡️دستگاه مه ساز اعلام سرقت دستگاهی است که می توان آن را به صورت مکمل با سایر تجهیزات دیگر مانند انواع چشم گیر دزدگیر، آژیر دزدگیر، تلفن کننده‌های ثابت یا سیم کارتی، بلندگوهای بیرونی و سایر متعلقات به پنل مرکزی متصل تا با فرمان دستگاه مرکزی دزدگیر فعال شود.

⚡️از کاربردهای مشهود و ملموسی که مه سازهای دزدگیر و اعلام سرقت اماکن دارند، می‌توان به نصب دزدگیر و مه ساز در طلافروشی‌ها، صرافی‌ها، بانک‌ها و در کل مکان‌هایی که احتمال سرقت و دستبرد بالا و در این صورت جبران ناپذیر است، اشاره کرد.

⚡️هزینه و قیمت دستگاه مه ساز FOG شاید کمی بالا به نظر برسد، اما در عمل با توجه به نقش امنیتی تامین کننده و مکمل آن و کاهش احتمال موفقیت در سرقت توسط سارق، لزوم نصب و استفاده از آن را برای همه مکان ها به خصوص اماکن حساس را چند صد برابر می کند.

✳️دزدگیر اماکن چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

💥دزدگیر اماکن، یک سیستم امنیتی است که در صورت ورود افراد غیر مجاز به منزل یا محل کارتان، به شما اطلاع رسانی می کنند. هر زمان که فردی از حریم از پیش مشخص شده ی دستگاه عبور کند؛ این سیستم به شما اطلاع رسانی می کند.

💥این سیستم ها تجهیزات بسیاری دارند که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارند و در مجموع نیاز کلی ما به امنیت را برطرف می سازند.این سیستم ها شامل قطعات فیزیکی و الکترونیکی هستند. این قطعات به گونه ای با یکدیگر در ارتباط هستند که سبب ارتقاء امنیت یک مکان می شوند.

✳️دزدگیر اماکن چگونه کار می کند؟

💥سیستم دزدگیر اماکن، به گونه ای است که همه اجزا اعم از سنسورها به سیستم مرکزی اتصال دارند. سیستم مرکزی نیز به یک اپلیکیشن موبایل متّصل است. این قابلیت ها به ما این اجازه را می دهند که بتوانیم محل را از راه دور تحت کنترل داشته باشیم.

💥در صورتی که بخواهیم محل مورد نظر را ترک کنیم؛ می توان دزدگیر را فعّال کرده و اگر در محل حضور داشته باشیم؛ می توان با استفاده از صفحه کلید و یا با استفاده از اپلیکیشن آن را غیر فعال کنیم.

به مدیریت:فاروق توانای

 

تولید گاوصندوق آسانسوری هیدرولیک آرام سیستم شرق در سمنان , آرام سیستم شرق , آرام سیستم شرق در سمنان , تولید گاوصندوق آسانسوری هیدرولیک , گاوصندوق آسانسوری در سمنان , قیمت گاوصندوق آسانسوری , تولید دزدگیر در سمنان , تولید مه ساز امنیتی در سمنان ,  تولید دودزا امنیتی در سمنان , تولید دزدگیر آرام سیستم شرق , تولید مه ساز امنیتی آرام سیستم شرق , تولید دود زا امنیتی آرام سیستم شرق ,  قیمت دزدگیر در سمنان , قیمت مه ساز امنیتی در سمنان , قیمت دودزا امنیتی در سمنان , تولید دستگاه مه ساز و دود زا امنیتی آرام سیستم , گاو صندوق  , گاو صندوق آسانسوری , گاو صندوق طلافروش , قیمت گاوصندوق طلا و جواهر ,  گاو صندوق با قفل دیجیتال , هوشمند , اثر انگشتی, گاو صندوق آسانسوری دست دو , گاو صندوق نسوز ,