Address & Contact

Our Address

مرکزی،اراک،خیابان شریعتی،نرسیده به چهارراه گردو،روبروی بانک کشاورزی

Telephone

قطعات آسانسور صالحی در اراک

✨تولید،نصب،راه اندازی و فروش انواع قطعات آسانسور

🔴ویژگی‌های یک آسانسور خوب

❇️راحتی نخستین ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از راحتی عدم بروز آلودگی صوتی، کم سر و صدا بودن و نلرزیدن کابین آسانسور است.

❇️بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بالابر بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت و سرعت جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند.

❇️در دسترس بودن ویژگی مهم دیگر یک بالابر خوب است. مقصود از دسترس بودن درواقع تأمین این اطمینان در کاربر است که می‌تواند در اوقات به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.

❇️ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر آسانسوری به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی بالابر باید به‌نحوی باشد که تا جای ممکن از بروز هرگونه حادثه‌ی خطرناک ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل برسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست.

🔴موتور آسانسور(elevator engine)

🔹می‌توان گفت موتور آسانسور یکی از مهم‌ترین قطعات آسانسور است، آسانسورهای مدرن وسیله‌ای هستند که با کمک موتور کار می‌کنند. موتور آسانسور که انواع مختلفی دارد نیروی برق را به نیروی محرکه تبدیل کرده و کابین آسانسور را جا‌به‌جا می‌کند.

🔹بر حسب اینکه اجزای موتور آسانسور چگونه انتخاب و گردآوری شود، انواع موتورهای گیربکس‌دار و گیرلس را ایجاد می‌کنند که بسته به کارایی و نوع ساختمان باید انتخاب شوند.

🔴نحوه کار موتور آسانسور چگونه است؟

🔸اگر بخواهیم به طور کلی از نحوه کار موتورهای آسانسور بگوییم، باید سایر قطعات آسانسور اعم از تابلو فرمان را هم دخیل کنیم، تابلو فرمان دستورات لازم را به موتور داده تا موتور کابین را به وسیله سیم بکسل به مقصد مورد نظر هدایت کند.

🔸طریقه کار موتورهای آسانسور به این شکل است که برحسب دستوراتی که در تابلو فرمان پردازش می‌شوند، کابین را به وسیله سیم بکسل بالا کشیده یا به پایین می‌برد.

🔴تابلو فرمان(Control Panel)

🔹برخی از قطعات آسانسور نسبت به سایر قطعات دارای اهمیت بیشتری هستند. اگر موتور قلب آسانسور باشد، تابلو فرمان مغز آسانسور و محل پردازش فرمان‌ها و دستورات کاربران است.تمامی قطعات آسانسور الکتریکی و مکانیکی به دستور تابلو فرمان آسانسور به کار می‌افتند.

🔹تابلو فرمان مانند موتور آسانسور در قسمت بالای چاه آسانسور نصب می‌شود و از متداول‎‌ترین انواع آن می‌توان به تابلو فرمان دو سرعته و درایو دار اشاره کرد.

به مدیریت:فرهاد صالحی

 

 

 

انواع قطعات آسانسور , تولید نصب راه اندازی و فروش قطعات آسانسور صالحی در اراک , انواع لوازم آسانسور در اراک , قطعات آسانسور صالحی در اراک , موتور آسانسور , تابلو فرمان آسانسور , تولید و فروش لوازم آسانسور در اراک , آسانسور هیدورلیک , آسانسور کششی ,