تولید واشر پولکی صنعت واشر

شماره تماس:
09155017265
09382191443

تولید واشر پولکی صنعت واشر
◾️واشر پولکی در واقع واسطه بین مهره و بدنه می باشد و ازجنس آهن تولید می شود. یکی از مزایای این نوع واشر آن است که از آسیب مهره به قطعه جلوگیری می کند و دوم اینکه سدی در برابر شل شدن پیچ و مهره در اثر لغزش است.

☑️واشر

◾️یک واشر (پولکی) یک ورق نازک (عمدتا دیسکی شکل اما گاهی مربعی) است با یک سوراخ که عمدتا در مرکز آن می باشد که انواع مختلف دارد. این محصول به طور معمول برای توزیع بار بر روی رزوه های پیچ و مهره ها به کار می روند؛ دیگر کاربرد آنها به عنوان محکم کننده اتصالات پیچ و مهره ای و کاهش ارتعاشات در پیچ و بست هاست. اغلب دارای یک قطر بیرونی OD (Outside Diameter)، یک قطر داخلی ID (Inner Diameter) و یک ضخامت (Thickness ) هستند. متریال های مختلفی در تولید این محصول مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین برای جلوگیری از خوردگی به خصوص در پیچ های با پوشش آلومینیوم به کار می روند. جهت کاهش سایش و اصطکاک نیز به کار می روند و همینطور مطابق با اتصالات به کار رفته می توانند پوشش های مختلفی از جمله گالوانیزه، داکرومات، PTFE و… داشته باشند. واشرها و گسکت ها اگرچه ممکن است مشابه هم باشند اما کاربرد هر کدام از آنها متفاوت است.

☑️انواع واشرها به سه دسته تقسیم بندی می شوند:

✔️واشر تخت: که بار حاصل بر اتصالات پیچ و مهره ای را توزیع می کنند.

✔️واشر فنری: این نوع از انعطاف پذیری محوری برخوردار بوده و در جلوگیری از قفل شدن یا شل شدن مهره ها در هنگام لرزش و ارتعاشات جلوگیری می کنند.

✔️واشر قفلی: این نوع نیز از چفت شدن یا شل شدن اتصالات پیچ و مهره ای با جلوگیری از چرخش اتصالات جلوگیری می کند.

مدیریت: مهدی رجب زاده

 

 

 

 

واشر تخت , واشر فنری , ارتعاشات , واشر قفلی , تولید واشر پولکی صنعت واشر ,