Address & Contact

ساخت انواع پایه بتن،حوض و حوضچه آرامش،دال بتنی،جدول،کول سیمانی،لوله های بتنی و انواع باربکیو حسین پور در خراسان شمالی

تولید بلوک دیواری ته بسته

تولید تیرچه صنعتی

تولید پایه انگور

تولید اسلب ( دال بتنی )

 

 

❇️محصولات:

🔹 انواع لوله های بتنی
تیپر و منهول
گلو چاه و قنات
حوضچه آرامش
حوض آب
جدول باغچه
دال های بتنی مسلح در ابعاد مختلف و سفارشی
باکس
پایه فنس بتنی
پایه انگور طرح فراز
باربیکیو و آلاچیق و آبنما

تمامی تولیدات مجموعه سازه های بتنی حسین پور قابل استفاده در محوطه سازی باغ، ویلا، حیاط منازل مسکونی، صنعتی ،پیاده رو های معابر شهر، پارک ها ،انواع چاه ها چه در مناطق سردسیر و چه در مناطق گرمسیر میباشند.

❇️مزایای سازه های بتنی

⚡️ می‌تواند درجه حرارت بسیار بالایی (آتش سوزی) را برای مدت طولانی بدون از بین رفتن تمامیت ساختار تحمل کند.

⚡️ بتن برای برطرف کردن مقابله با آتش نیازی به عایق کاری اضافی ندارد و در هنگام بروز بلایای طبیعی و دست ساز نیز به خوبی عملکرد خوب خود را حفظ می‌کند.

⚡️ نحوه اجرا و پیاده سازی ساختمان بتنی بسیار سریع‌تر از سازه فولادی است.

⚡️ ساختمان‌های ساخته شده با بتن مسلح می‌توانند در برابر بادهایی با سرعت بیش از 200 مایل در ساعت مقاومت کنند و عملکرد خوب خود را حفظ کنند.

⚡️ بتن ماده‌ای است که اغلب به صورت محلی تهیه می‌شود، بنابراین به طور معمول نیاز به صرف انرژی کمتر برای انتقال به کارگاه‌های ساختمانی دارد.

⚡️ قیمت تمام شده سازه بتنی کمتر از ساختمان فلزی است.

⚡️ در مقایسه با سازه‌های فلزی هیچ‌گونه تعمیر و نگهداری بیش از حد مورد نیاز نیست.

⚡️ دوام و طول عمر بتن بسیار بالا است و حتی با گذشت زمان و افزایش گیرش سیمان، می‌تواند انتطار مقاومت بیشتر در آینده را داشت.

⚡️ ساختمان‌های بتنی قابل شکل‌پذیری در اشکال و مدل‌های خاص است، می‌توان ستون را دایر‌ه‌ای و حتی چند ضلعی نیز طراحی کرد.

⚡️ اگر طرح لرزه‌ای لحاظ شود و ساختمان به خوبی و با دقت طراحی شود، سازه بتنی می‌تواند در برابر سنگین‌ترین نیروهای جانبی (زلزله و باد) مقاومت کند.

⚡️ سازه بتنی در شرایط محیطی سخت (رطوبت) از مقاومت بیشتری نسبت به سازه فلزی برخوردار است.

⚡️ هزینه تعمیر و نگهداری سازه بتنی کمتر از ساختمان فلزی است.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

باربیکیو سیمانی چیست؟

باربیکیو سیمانی نوعی باربیکیو است با ظاهری بسیار زیبا و مناسب برای حیاط خانه، باغ، ویلا، پارک و مکانهای تفریحی… می باشد.باربیکیو، نوعی کباب پز است برای پخت غذا در فضای آزاد مانند باغ و ویلا که بر روی آن مواد غذایی به خصوص گوشت و مرغ با آتش درست میشود. حرارت در باربیکیو به وسیله چوب، برق، گاز یا ذغال تامین میگردد تا مواد غذایی بر روی آن کبابی شوند.

مجموعه سازه های بتنی حسین پور تولید کننده انواع باربیکیو سنگی و بتنی می باشد که به راحتی می توانید در حیاط ،باغ و ویلای خود از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

لوله های بتنی

لوله بتنی در دو نوع ساده و مسلح ساخته می‌شود. بتن مسلح ترکیبی از سیمان، سنگدانه و آب است که در آن فولاد جایگذاری شده است. قطر لوله‌های بتنی ساده در ایران محدود به 600 میلی‌متر است با این حال این نوع، تا قطر 900 میلی‌متر هم قابل تولید است.

مزایای لوله‌های بتنی نسبت به سایر انواع لوله‌ها

با وجود سنگینی و شرایط سختی که لوله‌های بتنی برای حمل و نصب دارند، اما ارزان‌تر بوده و مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر فشارهای داخلی دارد.ضمن اینکه با دوام زیاد و مقاومت بالا در برابر خوردگی همچنان یکی از گزینه‌های اصلی برای لوله گذاری فاضلاب‌ها محسوب می‌شود.

پایه فنس بتنی یا پایه حصار

پایه فنس در انواع پایه های فنس 3 متری بادگیر بتنی و پایه های فنس 2.5 متری در بازار به فروش می رسد و به منظور حصار کشی و نصب توری حصاری یا فنس کاربرد دارد. این محصول با نام پایه حصار نیز شناخته می شود و پر کابرد ترین نوع آن ، پایه حصارهای بتنی طرح تیر چراغ برق که به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بیشتر و قیمت خرید مناسب تر نسبت به انواع دیگر آن بیشتر مورد استفاده قرار می­ گیرد. قیمت پایه فنس به نوع ، مشخصات فنی و جنس آن بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت نوع و مصالح کاربردی در هر یک از پایه فنس های بتنی مجموعه سازه بتنی حسین پور با ما تماس بگیرید.

مزایای پایه فنس

معمولا مهم ترین مزایا و ویژگی این محصول، مقاومت بسیار بالای آن در برابر شرایط بد آب و هوایی است. از آن جایی که این محصول از اهن و بتن ساخته شده است، از نظر مقاومت بسیار بالا و در مقابل تنش های وارده میباشد. از دیگر مزایای این محصول مقاومت در برابر رطوبت، خوردگی و زنگ زدگی است و دیگر مزایای اصلی ان قیمت پایین نسبت به لوله های فلزی و یا قوطی های فلزی است و این نوع محصول نیاز به بتن ریزی در محل و تحمیل هزینه اضافی به خریدار را ندارد. در ضمن احتمال دزدیده شدن این محصول توسط سارقان همیشه در صحنه بسیار کم است و حتی می توان گفت امکان پذیر نیست.

کاربرد پایه حصار

پایه حصار که در واقع شبیه به تیر چراغ برق هستند، در مواردی همچون کشیدن حصار دور مکان هایی که در حال ساخت و ساز هستند، مانند پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. پایه هایی که جهت حصار کشی به کار برده می شوند از مقاومت بالایی برخوردار هستند. و اینم پایه ها را به راحتی می توان در سایز های گوناگون تهیه کرد. یکی از کاربرد های استفاده از پایه فنس و توری حصاری که امروزه بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، برقراری امنیت در مکان های شخصی و جلوگیری از دسترسی دیگر اشخاص به ملک خصوصی می باشد، مانند: باغ ها، زمین، کارگاه ها و.. می باشد. از دیگر کاربرد های تیر حصار می توان به محوطه سازی در نیروگاه ها، پالایشگاه ها، پروژه های ساختمانی و … اشاره کرد.

کول چاه

کول های سیمانی انواع مختلفی دارند از جمله انواع آن می توان به کول های دارای تسمه های پلاستیکی که بسیار ناپایدار بوده و کیفیت کمی دارد و پیشنهاد نمی شود. سری بعدی کَول هایی هستند که دارای تسمه های فلزی می باشند و معمولاً در هر یک کَول تعداد 2 عدد تسمه فلزی برای محکم ماندن سازه استفاده می شود و نوع دیگر کول که سفارشی می باشد و باید از قبل سفارش داده شود تا آماده شود کول های میلگرد دار می باشد که بسیار گران تر و بسیار محکم تر می باشد.

چرا باید از کول سیمانی در چاه استفاده کنیم؟

یکی از دلایل استفاده از کوَل جلوگیری از ریزش چاه در آینده می باشد پس به این دقت کنید که استفاده از کوَل چاه خیال شما را برای ریزش انباری چاه و میله چاه راحت می کند. البته به این امر مهم دقت کنید که نحوه صحیح کوَل گذاری و پر کردن درست پشت کوَل و در مرحله آخر طوقه چینی درست و اصولی درب چاه تمام خطرات ریزش چاه را برای شما به صفر می رساند.

کول چاه فاضلاب

به قطعه های سیمانی مانند می گویند که برای هدایت آب یا فاضلاب در چاه ها ، قنات ، زهکش ها و نقب ها و… دیگر راه آب ها به صورت افقی و یا عمودی چیده می شوند.عموماً کول هایی را که عمودی نصب می شوند گرد هستند و به کول میله معروف هستند.

کوَل سیمانی در چاه آب یا چاه فاضلاب، شمع ساختمان نگهدارنده ساختمانی به منظور جلوگیری از ریزش چاه وجلوگیری از ریختن سنگ و خاک به انتهای چاه و ریزش دیواره چاه و در مواردی پروژه های زیباسازی شهرداری درخت کاری و گل کاری های شیب دار و در پارک ها و یا کنار جاده ها به عنوان گلدان استفاده می شوند.

جدول دور باغچه

جدول دور باغچه تشکیل شده از سیمان، آب، ماسه دوبار شور، افزودنیهای بتنی،پیگمنت رنگی .در نوع واش بتن آن از سنگهای رنگی دانه بندی شده است.بسیار مناسب دور باغچه، دور درخت و فضاهایی که نیاز به جداسازی محیط خشک از تر دارند استفاده میشود.

موارد استفاده از جدول بتنی

جدا سازی مسیرهای ترددجدا کردن مسیر بصورت فیزیکی یا ظاهریجدا سازی فضای سبز از مسیر ترددایجاد حاشیه برای درختان

دال بتنی چیست؟

دال بتنی نوعی سقف است که به صورت یکپارچه از مصالحی مانند بتن و فولاد ساخته می شود. از این دال در ساخت انواع سازه با کاربردهای متفاوت و ساخت عرشه انواع پل و کف سازی ها استفاده می شود و اجزای تشکیل دهنده آن میلگرد و بتن هستند. از این نمونه بیشتر در سقف طبقات استفاده می شود و ضخامت آن بین 10 تا 50 سانتی متر است.دال هایی که ضخامت کمتری دارند به عنوان سنگ فرش مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت دال بتنی

دال بتنی یا در محل پروژه و یا به صورت پیش ساخته آماده می شود. نحوه آماده سازی آن در محل پروژه توسط قالب هایی که خمیر بتن در آن ها ریخته می شود صورت می گیرد. قبل از بتن ریزی یکسری میلگردهای تقویتی در قالب قرار داده شده و توسط وسایل پلاستیکی نگه داشته می شوند. این کار باعث می شود میلگردها به طور کامل توسط بتن پوشش داده شوند.

برخلاف دال بتنی که در محل پروژه ساخته می شود، دال بتنی پیش ساخته در کارخانه تولید شده و به محل اجرای پروژه منتقل می شود. تکیه گاه دال در سازه باید ابعاد دقیقی داشته باشد تا دال های پیش ساخته به صورت صحیح در جای خود نصب شوند.

حوضچه آرامش

حوضچه های آرامش از اصلی ترین سازه های مستهلک کننده انرژی ناشی از پرش هیدرولیکی در پایین دست سرریزها، شوتها، شیب شکن ها و دریچه های تنظیم کننده جریان هستند. پرش هیدرولیکی با نوسانات شدید فشار و ایجاد ضربه در زیر خود، که عمدتا ناشی از ماهیت دوفازی و متلاطم این جریان است، اثرات مخربی بر بستر سازه حوضچه آرامش ایجاد می کند. هدف اصلی پژوهش فعلی طرح ریزی و اجرای مدلی آزمایشگاهی جهت ایجاد پرش هیدرولیکی.

حوض های بتنی

حوض و آبنما از جمله المان هایی هستند که بهره گیری از آن ها می­تواند در حضور جریان آب و نشاط و شادابی آن، در پارک ها، باغ ها، رستوران ها و حتی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها، بسیار موثر باشد.

به مدیریت:علی حسین پور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سازه های بتنی , انواع سازه بتنی , پایه فنس و لوله های سیمانی , ساخت جدول در اسفراین , ساخت حوض های سیمانی در اسفراین خراسان شمالی گلویی چاه , تولید کباب پز , تولید باربیکیو , اجرای انواع سازه های بتنی حسین پور در اسفراین , مزایای سازه های بتنی ,