Address & Contact

Our Address

اصفهان ، شهرک صنعتی محمود اباد ، خیابان 14

تولید و توزیع انواع سنگ های تراورتن عباس آباد تاما 

💠 بزرگترین تولید کننده سنگ تراورتن ساختمانی عباس اباد تاما در اصفهان 

💠 انواع تراورتن بی موج ، دره بخار ، انواع کرم و کرم عسلی 

💠 مشخصات و لیست قیمت انواع سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد محلات جزو بهترین و روشن ترین نوع سنگ تراورتن نما سفید در ایران است که در دو نوع با موج و بدون موج تولید می شود و جزو سنگ های لاکچری محسوب می شود. این سنگ ها معمولا برای خارج از ساختمان استفاده می شود. نوع عباس اباد این سنگ نسبت به انواع دیگر قیمت بالاتری دارد که بسته به تم رنگی و موجدار بودن یا نبودن آن در ابعاد 40 طول بازه قیمتی بسیار متنوعیز متری ۲۵۰ تا ۲/۵۵۰/۰۰۰ تومانرا شامل می شود. سایز اسلب سنگ تراورتن عباس آباد نیز در کارخانه ما تولید می گردد.

______________________
برای دیدن محصولات بیشتر ازسایت دوم ما دیدن کنید

www.tama-stone.ir
______________________

💠 معروفترین رنگ های آن تراورتن سفید رنگ و کرم رنگ می باشد که خود دارای انواع مختلفی است.

💠 معادن سنگ تراورتن عباس اباد

سنگ تراورتن عباس اباد بیشتر در استان مرکزی و در شهرستان نیمه ور تولید شده که از تاریخ بسیار غنی برخوردار بوده و در قسمت مرکزی شهرستان محلات قرارگرفته است.این شهر در فاصله 250 کیلومتر از تهران قراردارد و د ر مسیر شهرهای دلیجان و محلات قرارگرفته است.در قسمت شمالی این شهر رشته کوه های اتش کوه قراردارد که وجود مواد معدتی در کیفیت و زیبایی این سنگ ها بی تاثیر نیست.سنگ هایی که در این معادن استخراج می شود دارای درجات مختلفی بوده که به ترتیب به آنها سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو می گویند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارد

عباس آباد

💠 سنگ عباس آباد کجاست

معدن سنگ تراورتن عباس آباد در منطقه باقر اباد این شهرستان قرارگرفته و حدود 350 الی 400 نفر كارگر درمعدن سنگ عباس آباد در حال فعالیت هستند. سالانه چهار میلیون تن سنگ خام معادل 12 میلیون مترمربع در 300 واحد سنگبری محلات تولید می شود. حدود 50 معدن سنگ در شهرستان محلات فعالیت دارند.

💠 قیمت سنگ عباس آباد بی موج

سنگ تراورتن عباس آباد سفید که محل فرآوری آن در شهر محلات قرار گرفته و جزو روشن‌ترین رنگ سنگهای تراورتن در ایران می‌باشد. در دو نوع موج دار و بدون موج قابل تولید می‌باشد و به نوعی از خانواده سنگهای لاکچری در ایران به شمار می‌رود.کاربرد آن برای نمای ساختمان می‌باشد. قیمت تراورتن عباس آباد سفید امعمولا بالاتر از سایر انواع دیگر آن می‌باشد. این سنگ ها نسته به ممتاز بودن، درجه یک و درجه دو بودن از حدود قیمت متری 35 هزار تومان آغاز و نوع ممتاز آن تا متری 350 هزار تومان قیمت دارد.

💠 خواص سنگ عباس اباد

از جمله عوامل مهم بر روی شکل گیری رنگ و طرح سنگ های تراورتن وجود عناصر موجود در آن همچون آهن، کلسیم و دیگر عناصر می باشد و هرچه عناصر محلول در آب این منابع مقدار جزیی تری داشته باشد، رنگ سنگ روشن‌تر خواهد بود. مقاومت خوب در برابر فرسایش، زیبایی و صیقل پذیری عالی و دیگر مزایای سنگ تراورتن موجب شده تا استفاده از این سنگ در نماهای ساختمانی بسیار استفاده شود. یکی از خاصیت های خوب این سنگ عایق گرما و صدا بودن آن می باشد، که سوراخ های داخل سنگ این خاصیت را ایجاد نموده اند و یکی دیگر از ویژگی های این سوراخ های موجود در سنگ تراورتن، افزایش مقاومت سنگ نصب شده می باشد که با نفوذ سیمان به داخل این حفره ها چسبندگی سنگ به دیواره افزایش می یابد.سوراخ های موجود در سنگ تراورتن به دلیل فضای اشغال شده توسط گازهای موجود در آبهای گرم منبعی مناسب می باشد که مانع از ایجاد یک توده سنگ فشرده می شوند.

به مدیریت : اقای موسوی 

سنگ تراورتن سفید سوپر عباس آباد
عرض ۴۰/
متراژ نا محدود
موجود در کارخانه

??????????????

سنگ مرمریت سوپر دهبید (زارع)
ابعاد ۶۰×۶۰
با بهترین کیفیت
متراژ نا محدود

??????????????

سنگ مرمریت پرشین سیلک دهبید
پلاک عرض ۴۰/
متراژ نامحدود
با بهترین کیفیت

??????????????

سنگ مرمریت پرشین سیلک دهبید
تایل و فرشی
ابعاد ۶۰×۱
متراژ نا محدود
با بهترین کیفیت

??????????????

سنگ مرمریت سوپر دهبید (زارع)
ابعاد ۶۰×۶۰
متراژ نا محدود
با بهترین کیفیت
مرمریت دهبید
تایل و فرشی
مرمریت دهبید سوپر (زارع )
ابعاد ۸۰×۸۰
متراژ نا محدود
با بهترین کیفیت

??????????????

سنگ تراورتن دره بخاری روشن (خاتم)
عرض ۴۰/
۸۰ درصد شمش
با بهترین کیفیت

??????????????

 

سنگ تراورتن کرم روشن ؛کرم عسلی
آبگرم محلات
عرض ۴۰

??????????????

سنگ مرمریت فونیکس گل یخی
تایل و فرشی
ابعاد ۸۰×۸۰
ابعاد ۶۰×۶۰
اسلب مرمریت فونیکس گل یخی
در همه ابعاد

??????????????

طرق

??????????????

آبیانه

??????????????

مرمریت دهبید

 

 

سنگ عباس آباد مال کجاست , بهترین سنگ تراورتن , سنگ تراورتن کرم روشن , قیمت سنگ عباس آباد درجه یک , انواع سنگ تراورتن , معایب سنگ تراورتن عباس آباد , قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن  , وزن مخصوص سنگ تراورتن عباس اباد