Address & Contact

Our Address

کاشان،بیدگل،بلوار امام خمینی،خیابان رسالت،مجتمع الیانور

Telephone

تولید و ساخت لامپ ایلیانور

?ساخت انواع لامپ 
⚡️لامپ رشته ­ای 

?رایج­ترین و کم هزینه ­ترین نوع لامپ، لامپ رشته ­ای است.انتشار نور در این لامپ­ ها از طریق گرم شدن رشته تنگستنی لامپ که توسط خلا یا گاز نیتروژن احاطه شده، صورت می­ گیرد و به این ترتیب مصرف انرژی بالایی دارند.

?این لامپ­ ها در ولتاژهای مختلفی تولید می­ شوند که البته بر اساس سیاست ­های جهانی و لزوم کاهش مصرف انرژی، تولید لامپ ­های رشته ­ای بخصوص کمتر از 100 وات درحال متوقف شدن است.این لامپ­ ها تنها 700 تا 1000 ساعت کار می­ کنند و اتلاف انرژی بالایی دارند.

⚡️لامپ هالوژنی 

?لامپ­ های هالوژنی نسخه بهبود یافته لامپ ­های رشته­ ای هستند که در آنها رشته تنگستن در یک پاکت فشرده شفاف پیچیده می ­شود.

?در این لامپ از گاز هالوژن به جای خلا استفاده می­ شود که جلوی سیاه شدن تنگستن و تبخیر آن را می­ گیرد در نتیجه عمر لامپ را طولانی تر می­ کند.

⚡️لامپ LED

?لامپ LED همانطور که از نامش پیداست از دیودهای ساطع کننده نور تشکیل شده ­است.LED وسیله­ ای نیمه هادی است که در آن الکتریسیته با بار منفی روی دیود اعمال می­ شود و باعث جریان الکترونی و رهایش فوتون می ­شود.

?این فوتون­ ها برای انتشار نور از دیود با هم ترکیب می­ شوند.یک لامپ LED از چندین دیود تشکیل شده تا مقدار نور مورد نیاز را تامین کند.

⚡️لامپ فلوئورسنت فشرده 

?لامپ فلوئورسنت CFL یک از انواع لامپ برای جایگزینی لامپ­ های رشته­ ای در خانه­ ها و ساختمان­ های تجاری طراحی شده ­است.

?لامپ فلوئورسنت فشرده بر خلاف فلوئورسنت معمولی که لرز و وزوز دارند و نور مایل به آبی تولید می­ کنند، نوری با رنگ تصحیح شده و با مصرف انرژی کمتر تولید می­ کند.لامپ فلوئورسنت فشرده از چند حلقه لوله ­ای پر شده از جیوه تشکیل شده ­است.

به مدیریت:محمدرضا بهنام زاده

لامپ , انواع لامپ , تولیدی لامپ الیانور , ساخت لامپ الیانور , تولیدی الیانور در کاشان , لامپ ال ای دی , لامپ رشته ای ,  انواع لامپ , تولیدی لامپ بهنام زاده , لامپ هالوژنی , فلوئورسنت , ساخت لامپ در کاشان ,