Address & Contact

Our Address

کرمان ، هوانیروز ، غدیر یک ، بین یاس 28 و 30

Telephone

تولید و ساخت گلخانه زاگرس

⚜️ اجرای محیط گشت گیاهان خاص با آب و هوایی متفاوت و با هوشمندسازی کامل در خانه یا هر مکانی که مدنظر شماست 
⚜️ تولید و ساخت گلخانه هیدروپونیک
⚜️ روشی است که بدون نیاز به خاک و با کمترین فضا حتی در آپارتمان میتوانید در مساحت کم گیاهانی مثل گوجه ، کاهو ، خیار ، توت فرنگی و … پرورش دهید 
⚜️ براحتی برای خود کسب و کار راه اندازی کنید

⚜️ گلخانه هیدروپونیک چه گلخانه ای است:

⚜️ گلخانه ای که در آن کشت بدون خاک و در آب انجام می شود، به آن کشت هیدروپونیک یا آبکشت گفته می شود . متخصصان در این نوع کشت نیازهای غذایی گیاه هان را اندازه گیری و تعیین می کنند و به جای خاک ، عناصر مورد نیاز گیاه توسط مواد نگهدارنده بی‌اثر مانند پرلیت را به آبی که به گیاه می دهند اضافه می کنند. ساخت گلخانه را با شرکت گلخانه سازی زاگرس تجربه نمایید.

⚜️ زاگرس ارائه دهنده مناسبترین قیمت ساخت گلخانه در کشوراست. بستر کشت هیدروپونیک چگونه است . معمولا برای جلوگیری از ورود نور خورشید و نیز جلوگیری از رشد خزه در محیط ریشه که از تمام جهات محصورند و فقط در قسمت قرار گیری گیاه باز هستند ، از مواد کدر استفاده می کنند. برای این کار می توان از موادی مانند : لوله‌های پلیکا، کیسه‌های نایلونی سیاه رنگ گروبک مانند آن ، استفاده کرد.

انواع کشت هیدروپونیک از نظر شرکت گلخانه ساز زاگرس چیست . در گلخانه هیدروپونیک کشت به صورت‌های گوناگونی اعمال می‌شود . در ساده ‌ترین و قدیمی‌ ترین روش کشت هیدروپونیک گیاهان را در بسترهای از جنس کاه کشت می کرند و مواد غذایی را در اختیار گیاهان کشت شده دراین بسترها قرار داده می شود . روش‌های جدید تری نیز بکار برده می‌شود مانند روش NFT که در آن مواد غذایی بصورت یک لایهٔ نازک در اختیار گیاه قرار می‌گیرد.

⚜️ در کشت هیدروپونیک نیازی به شخم و آبیاری نمی باشد و مصرف آب به صورت قابل ملاحظه ای کاهش می یابد . همچنین ضد عفونی کردن محیط رشد بسیار ساده و کم هزینه است. زیرا محلول غذایی که به صورت مایع میباشد را به راحتی می‌توان کنترل کرد. همچنین در جایی که خاک مناسب ندارد و یا دچار بعضی بیماری‌ها است قابل کشت می‌باشد. کنترل شرایط محیطی از جمله نور ٫ دما ٫ رطوبت ٫ و ترکیب هوا بسیار ساده تر است. بنابراین شرکت سازنده گلخانه زاگرس به شما پیشنهاد می کند ساخت گلخانه و احداث گلخانه هیدروپونیک خود را به آن ها سپرده تا از یک گلخانه با کیفیت و مناسب بهره مند شوید.

مدیریت:آقای اسحاقیان

 

 

 

هزینه احداث گلخانه ۱۰۰۰ متری در سال ۹۸ , جدول قیمت اجرای گلخانه , آموزش ساخت گلخانه pdf , هزینه ساخت گلخانه تونلی , هزینه ساخت گلخانه آلوورا , وام احداث گلخانه , هزینه ساخت گلخانه خانگی , هزینه احداث گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی ,