Address & Contact

Our Address

رشت،دروازه لاکان،بعداز مسجد امیرالمومنین،نبش کوچه پور ابوالفضل

Telephone

شرکت ماریا بتن پاسارگاد

✨تولید و عرضه انواع بتن آماده

⚡️ تاریخچه

💠شرکت ماریا بتن پاسارگاد در سال ۱۳۸۶ در ادامه سالها تجربه فعالیت تجاری به مدریت مهندس عباس دبیردوست زبرثایا) در زمینه تهیه و توزیع انواع مصالح ساختمانی در دو شعبه فروشگاهی در سطح استان با هدف تولید بتن آماده و فرآورده های بتنی استاندارد فعالیت خود را در شرق گیلان در شهرستان آستانه اشرفیه آغاز نموده در مدتی کوتاه با ارائه بتن آماده استاندارد و استقبال مهندسین و فعالان صنعت ساختمان در سال ۱۳۸۸ موفق به احداث و راه اندازی شعبه ای دیگر در شهر رشت شد این شرکت با تصبه ماشین آلات دارای برند مطرح اروپایی در زمینه تولید بتن که از سبک } آلمان الگو برداری شده استفاده می نماید و در صنعت و تجهيز آزمایشگاه بتن با در اختیار داشتن انواع میکسر های حمل بتن و پمپ های انتقال بتن زمینی و هوایی برای تامین رضایت هرچه بیشتر مشتریان از لحاظ کیفی و کمی گامی بلند برداشته است

✳️ امکانات کارگاهی

۴ دستگاه بچینگ پلانت اتوماتیک (۵/۰ الى ۲ متر مکعبی
۲۴ دستگاه کامیون میکسر
۱۵ دستگاه پمپ انتقال بتن زمینی
۵ دستگاه پمپ انتقال بتن هوایی
۵ دستگاه بونکر حمل سیمان
باسکول کامپیوتری دیجیتال با ظرفیت ۶۰ تن

زبرنیا ( دبیر دوست)
۰۹۱۱۱۳۱۱۱۲۷
۰۹۱۱۱۳۷۱۰۱۰

شعبه رشت :
۰۹۱۱۲۳۳۹۲۰۵

شعبه آستانه :
۰۹۱۱۲۴۲۳۱۶۸

❇️بتن آماده چیست؟

🔸بتن آماده یا RMC (Ready-mix concrete) یک نوع خاصی از بتن است که در یک کارخانه سیمان یا در یک فضای بچینگ و کارگاهی مخصوص این کار تولید می‌شود و سپس توسط کامیون‌ها یا میکسر‌ها به محل کار فرستاده می‌شود. این فرآیند باعث می‌شود تا یک مخلوط دقیق و عالی مخصوص محل ساخت و ساز تولید شود.

🔸بتن آماده در هر محلی که استفاده میشود در برابر عواملی چون سیل، آتش، باد و تگرگ و… بسیار مقاوم میباشد. بنابراین بسته به بزرگی ذرات شن و ماسه ی به کار رفته در بتن و میزان آب و سیمانی که استفاده شده در آن میتواند میزان مقاومت مختلفی داشته باشد و بسته به نوع کاربرد آن مورد استفاده قرار گیرد.

❇️بتن آماده در چه جاهایی کاربرد دارد؟

🔹یکی از مهمترین و رایج ترین موارد کاربرد بتن آماده در ساخت بتن مسلح در پی ساختمان‌ها یا در ساختمان‌‌‌های اسکلت بتنی میباشد. یکی دیگر از کاربرد‌‌‌های آن در ساخت راه با روسازی بتنی می‌باشد.

🔹همچنین به دلیل مقاومت بالا می‌توانند در فضاهای باز و پر ترافیک نیز به کار برده شوند. کاربرد دیگر بتن آماده، استفاده ازاین نوع بتن به عنوان کف پوش بتنی است به این دلیل که این نوع کف پوش‌ها ظرفیت گرمایی بالایی دارند، مقاوم تر بوده و تنوع رنگ متناسبی را نیز دارا می‌باشند.

🔹 از جمله کاربرد‌‌‌های دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

🔹برای فونداسیون‌‌‌های ویژه مثل دیوار ها، شمع ها، دیوار‌‌‌های پشتیبانی

🔹 در اجزای پیش ساخته ساختمان مثل پله پیش ساخته

❇️مزایای بتن آماده چیست؟

⭐️کاهش میزان مواد مصرفی در فرآیند ساخت بتن آماده باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

⭐️بتن آماده دارای مواد افزودنی مخصوصی می‌باشد که به آن استحکام و روانی مناسبی می‌بخشد.

⭐️ در ساخت این نوع بتن سنگ دانه‌‌‌های آهنی استفاده نشده است و بتن آماده با استاندارد‌‌‌های مورد نیاز تولید شده و از استحکام و دوام قابل قبولی بهره مند می‌باشد.

⭐️ امنیت ساختمان‌های بتنی برای ساکنان بیشتر است. احتمال سوختن، شکستن یا تخریب شدن ساختمان‌های بتنی در شرایط مختلف بسیار پایین است. این بتن نقش جلوگیری از ورود مواد آلرژی‌ زا مانند گرد و غبار و مواد آلاینده به داخل ساختمان را دارد.

⭐️استفاده از کامیون‌‌‌های مخلوط کن باعث میشود که در طول حمل از جدایی دانه‌ها و کاهش کارآیی جلوگیری شود.

⭐️تولید بتن یک امر پر سروصداست. با داشتن مخلوط بتن، شما نباید نگرانی خاصی در مورد مواجهه با سروصدا و آلودگی هوا داشته باشید. در طول فرایند تولید بتن، سوخت کمتر استفاده می‌شود و آلودگی گرد و غبار کمتر می‌شود. زیرا از سیمان فله‌ای به‌جای سیمان کیسه‌ای استفاده می‌شود.

⭐️خروجی به دست آمده از هر میکسر تقریبا بین ۴ تا ۵ مترمکعب به ازای هر ساعت است، اما برای این بتن میزان خروجی به دست آمده در هر ساعت بین ۳۰ تا ۶۰ مترمکعب هست.

به مدیریت:عباس دبیردوست

 

 

 

بتن آماده , انواع بتن آماده در رشت , شرکت ماریا بتن پاسارگاد در رشت و آستانه , تولید و عرضه انواع بتن آماده , شرکت ماریا بتن پاسارگاد در رشت و آستانه گیلان , مرایای بتن آماده , کاربرد بتن آماده , تولید و فروش بتن آماده در رشت , نحوه تولید بتن آماده ,