تولید و عرضه انواع نهال های پیوندی مثمر و غیر مثمر محمدی

? نهالستان مهندس محمدی تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر ، فروش انواع بذر درخت ، صادرات نهال به چهار کشور همسایه ، شرکت در تمامی مناقصات شهرداری ها و ادارات ، تولید نهال چنار بیش از صد هزار اصله و فروش به قیمت تعاونی فقط برای شهرداری ها

? بازرگانی مهندس محمدی با چندین سال سابقه در امر تولید و فروش نهال و بذر انواع درختان میوه و زینتی در خدمت باغداران و کشاورزان گرامی می باشد. تولید نهال در نهالستانهای ما با پیشرفته ترین متد ها و بدست مجرب ترین نهالکاران کشور و با همکاری مهندسین زبده صورت می گیرد و بعد از لیبل گذاری جهت فروش به نقاط مختلف کشور و کشورهای همسایه فرستاده می شود.

? بازرگانی مهندس محمدی بزرگترین مرکز پخش بذر و نهال در غرب کشور می باشد و با تولید نهالهای با کیفیت و اصیل و ارسال آن به سراسر شهرهای کشور عزیزمان و حتی دیگر کشورها آماده ارائه محصولات و خدمات فنی و مشاوره ای در تمامی زمینه ها از خرید بذر تا کاشت بذر و پیوند نهال و احداث باغات و نحوه کاشت و هرس درختان در خدمت علاقه مندان می باشد.

? مرکز تولید نهال و بذر مهندس محمدی با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید نهال میوه همه ساله مقادیر قابل توجهی از ارقام مختلف میوه در دست تولید و توزیع دارد. کلیه نهالهای این موسسه استاندارد و با بالاترین کیفیت و از ارقام اصلاح شده تجاری بوده و منشاء آن غالبا موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر و زیر نظر کارشناسان و محققین مجرب باغبانی و عاری از هرگونه آفات و بیماریها تولید گردیده است.

? نهالستان های تحت مدیریت در زمینه تولید و تکثیر نهال درختان میوه سردسیری از ارقام جدید و تجاری سازگار با مناطق مختلف میوه خیز ایران برای گونه های سیب پایه مالینک و بذری – گلابی- به – زردآلو – آلو – گوجه – آلبالو (پیوندی مجار )- گیلاس – هلو – شلیل.

 

مدیریت : مهندس وحید محمدی

 

 

 

 

بهترین بزرگترین نهالستان در میاندوآب , بهترین نهالستان آذربایجان غربی , تولید و عرضه انواع نهال های پیوندی مثمر و غیر مثمر در میاندوآب , فروش انواع نهال های میوه ,  فروش نهال عمده در آذربایجان غربی , فروش نهال عمده در میاندوآب , نهال سیب سفید و سیب سرخ , نهالستان بزرگ وحید محمدی در میاندوآب , نهالستان در میاندوآب , نهالستان مهندس وحید محمدی , نهالستان مهندس وحید محمدی در میاندوآب , نهالستان وحید محمدی ,