Address & Contact

Our Address

تهران،رباط کریم

Telephone

تولید و فروش نرده دیواری گل نرده حیدری در رباط کریم تهران

✳️حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

💥حفاظ شاخ گوزنی یا نرده دیواری یکی از بهترین ابزار برای بالا بردن امنیت ویلاها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و مناطق محافظت شده می‌باشد.علت اصلی این نام گذاری، شباهت ظاهری آن به شاخ گوزن است. حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ‌ها امنیت بسیار بالایی دارند.

💥بهترین و ایمن ترین نوع حفاظ برای بالا بردن امنیت منازل مسکونی، مناطق تفریحی، اداره جات، ویلاهای درون شهری و برون شهری و غیره هستند علاوه بر شباهت ظاهری از لحاظ استحکام نیز بسیار به شاخ گوزن نزدیک است، این نوع حفاظ از لحاظ بصری نیز جز زیباترین نوع حفاظ‌ها محسوب میشود.

✳️انواع مدل‌‌‌های نرده حفاظ  

🔻 مدل بوته ای 
🔻 مدل آبشاری  
🔻 مدل لیلیوم 
🔻 مدل لاله ای 

✳️حفاظ بوته ای چیست؟

💫در ایران به‌جز شهرهای بزرگ که اکثر ساختمان‌ها در آنها به شکل آپارتمانی میباشد، خانه‌های بیشتر شهرها یک طبقه و ویلایی هستند.

💫سال‌هاست که در مناطق مختلف کشور پناورمان ایران، از شمال تا جنوب و غرب تا شرق، در خانه‌های ویلایی و باغ‌ها و بیشتر املاکی که دارای حیاط و فضای باز میباشند نرده‌های فلزی به شکل حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی، روی دیوارهای پیرامونی و درب‌ها نصب می‌شوند.

✳️حفاظ بوته ای چه مزیت هایی دارد؟

🔰حفاظ بوته ای در مقایسه با دیگر انواع حفاظ ساختمان، مزیت‌هایی دارد که شامل:

🔹🔸تراکم و استحکام زیاد 
🔹🔸امنیت بالا 
🔹🔸نصب سریع 
🔹🔸قیمت مناسب 
🔹🔸ظاهر زیبا

می‌باشند.

به مدیریت:عالم حیدری

 

حفاظ سرنیزه یی ابشاری
تولیدانواع گلنرده ساده وکنگره
تولیدنرده دست سازوسلطنتی
تولیدحفاظ نخل مرداب
تولیدشاخگوزنی خرچنگی باحفاظت فوق العاده وجوشکاری همه کارهاباجوش co2میباشد

 

 

 

تولید و فروش انواع حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای حیدری در رباط کریم تهران , فروش انواع حفاظ شاخ گوزنی در تهران , تولید انواع حفاظ شاخ گوزنی در تهران , تولید حفاظ بوته ای , فروش حفاظ بوته ای , تولید نرده دیواری در تهران , تولید گل نرده در تهران ,