سنگ مصنوعی خورشید علیزاده

✨انواع سنگ های مصنوعی نمای داخلی و خارجی

✨کفپوش های بتنی،بلوک های بتنی،نرده های بتنی

✨پاسخگویی 24 ساعته

✨ارسال به سراسر کشور

?سنگ یک متریال طبیعی است که از معادن سطح زمین استخراج می‌شود و برای مصارف متعدد در حوزه ساختمان سازی به کار می‌رود. سنگ‌ها در انواع مختلف در طبیعت موجود و هر کدام با توجه به شرایط شکل گیری خود دارای بافت و رنگ متفاوت می‌باشند. ویژگی‌‌‌های منحصر بفرد هریک از انواع این متریال استفاده از آن‌ها را برای مصارف گوناگون امکان پذیر ساخته است.

❇️سنگ‌های مورد استفاده در کارهای ساختمانی باید دارای مشخصات زیر باشند:

?بافت سنگ باید ساختمانی سالم داشته باشد، یعنی بدون شیار، ترک و رگه‌های سست باشد
?بدون هرگونه خلل و فرج باشد
?پوسیدگی نداشته باشد
?یکدست، یکنواخت و همگن باشد
?سنگ ساختمانی نباید آب زیاد جذب کند، لذا نباید در آب متلاشی یا حل شود
?تمام یا قسمتی از آن بیش از ۸ درصد وزن خود آب بمکد
?سنگ ساختمانی نباید آلوده به مواد طبیعی و مصنوعی باشد
?سنگ باید شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط را تحمل کند، لذا باید:
?در برابر باد، یخبندان، تغییرات دما و در صورت وجود جریان آب در مقابل آن و کلیه عوامل فرسایش مقاومت کند
?در برابر محیط‌های شیمیایی اسیدی و قلیایی و همچنین عمل آبکافت و اکسیداسیون مقاومت کند
?مقاومت فشاری برای قطعات باربر نباید کمتر از ۱۵۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع باشد- در مقابل سایش مقاوم باشد.

?نمای ساختمان و سنگ نما یکی از ارکان مهم در ساخت یک سازه است و نقش مهمی در بهتر جلوه دادن یک سازه دارد. در سال‌های اخیر از مصالح متنوعی برای نمای ساختمان استفاده می‌شود. اما یکی از پرکاربردترین آن‌ها به خصوص در ساختمان های مسکونی، سنگ نمای ساختمان است. این سنگ نما است که به آن ساختمان روح و جانی تازه می بخشد. سنگ های طبیعی زیادی در ایران وجود دارند که از آن به عنوان تزیین ساختمان استفاده می کنند. سنگ نمای ساختمان باید خاصیت ها و ویژگی هایی داشته باشد تا سال ها بدون تغییر رنگ و خراب شدن بر جای خود مستحکم بماند.

?اگرچه از متریال های دیگری مانند سیمان، شیشه و آجر نیز می توان برای بخش خارجی ساختمان استفاده کرد؛ اما سنگ نما ظاهری جذاب و خاص به ساختمان می بخشد. ساختمان هایی که نمای سنگی دارند؛ ظاهری متمایزتر از بقیه دارند. همچنین استفاده از یک سنگ خوب و با رنگی متناسب می تواند یک ساختمان معمولی را به یک ساختمان لوکس و خاص تبدیل کند.

?در ایران از مصالح و نماهای متفاوتی مانند نمای کامپوزیت، نمای شیشه ای، نمای چوبی، نمای سنگی و … استفاده می شود. نمای سنگی از متدوال ترین نماهایی است که از دیرباز در کشور ما کاربرد داشته است. سنگ‌های متنوعی بعنوان سنگ نمای ساختمان استفاده می‌شود که هر یک دارای ویژگی‌ها و کاربرد خاصی هستند. از این میان می‌توان به سنگ های تراورتن، گرانیت، سنداستون و چینی اشاره کرد.

به مدیریت:شهاب علیزاده

شماره های تماس:

09128546646
09350778001

 

 

 

سنگ , سنگ ساختمانی , انواع سنگ ساختمانی , سنگ مرمریت در قم , سنگ تراورتن در قم , سنگ مصنوعی خورشید علیزاده در قم , سنگ گرانیت , فروش انواع سنگ ساختمانی در قم , ویژگی‌‌‌های سنگ ساختمانی , نمای داخلی و خارجی ساختمان , کفپوش بتنی , نرده های بتنی ,