ارسال به سراسر کشور

♻️ تولیدکننده انواع نایلون ، نایلکس ، کیسه زباله و فریزر

♻️ شرکت تولید و فروش انواع نایلون و نایلکس و کیسه فریزر و زباله پارس پلاستیک با تکیه بر روحیه توسعه طلبی و اعتماد به تجربه و توان جوانان متخصص و کار آزموده، طرح های توسعه خود را یکی پس از دیگری اجرا کرد تا اینکه با طراحی روز دنیا و ماشین آلات نوین و کارآمد، با توان تولید بالا انواع محصولات نایلون و نایلکس پرداخت.

♻️ این واحد تولیدی صنعتی با راه اندازی واحد مهندسی و استفاده از دانش روز جهانی مسیر ترقی و نو آوری در صنعت را با شتاب بسیاری در حال پیمودن است. در این را استفاده از فن آوری پلاستیک های تجزیه پذیر، مطابق با استادارد ملی نمونه ای از تلاش این مجموعه برای کمک به حفظ محیط زیست می باشد.

♻️ این مجموعه با استفاده از علوم و دانش روز و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن، کیفیت محصولات خود را تضمین می نماید، که تداوم و ارتقای آن بر پایه ی نیروهای متخصص و کارآزموده در واحد کنترل کیفیت استوار است.

 

شاید بسیار پیش بیاید که مردم کلمات نایلون و نایلکس را به جای یکدیگر به کار ببرند. این مسئله ناشی از آن است که شناخت درستی از تفاوت نایلون و نایلکس وجود ندارد. در این مقاله سعی می‌کنیم تا ضمن معرفی نایلون و نایلکس به بررسی تفاوت‌های آن‌ها بپردازیم، همچنین آشنایی مختصری در رابطه با  انواع نایلون های عریض را داشته باشیم؛ اما واقعا نایلون و نایلکس چیست و تفاوت نایلون و نایلکس درچیست این ها همه سوالاتی است که ذهن خیلی از تولید کننده هارا در اوایل کار به خود مشغول کرده بود.

 

نایلون چیست؟

نایلون ساختاری از جنس پلی آمیدی می باشد که بین دسته ی پلیمرهاقرار می گیرد. از پر استفاده ترین الیاف مصنوعی در صنعت می توان به نایلون اشاره کرد که در انواع گوناگون وجود دارد.

تفاوت نایلون گونه‌ای پلیمر ترکیبی و پلی آمید است که نخستین بار در ۲۸ فوریه ۱۹۳۵ توسط والاس کاروترز در مرکز پژوهش دوپونت ساخته شد. نایلون یکی از پرکاربردترین پلیمرها در عموم است. تَکپار هایی که در اثر ترکیب حاوی گروه‌های آمید می‌باشند تولید پلی آمیدها را کرده و تحت عنوان نایلون شناخته می‌شوند.  نایلون و نایلکس:

همانطور که مشخص شد بین نایلون و نایلکس تفاوت هایی وجود دارد اما این تفاوت فقط به موادسازنده ی اولیه محدود نمی شود. نایلون و نایلکس علاوه بر مواد اولیه در ظاهر و مصرف نیز باهم تفاوت هایی دارند.

کیفیت نایلکس

کیفیت نایلکس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل در هنگام خرید نایلکس باید به یاد داشته باشید که نوع با کیفیت و با دوام آن را خریداری کنید.کیفیت این محصول تحت تاثیر دو عامل اصلی است که عبارتند از مواد اولیه و دوخت. کیفیت مواد اولیه رابطه مستقیمی با شفافیت و مقاومت نایلکس داشته و نوع دوخت نیز بر میزان استحکام آن موثر خواهد بود. به طور کلی، هرچه کیفیت مواد اولیه و دوخت مطلوب تر باشد، نایلکس مستحکم تر و بادوام تری خواهیم داشت که به سادگی پاره یا باز نمی شود.

< در کارخانه پارس پلاستیک می توان کیفیت نایلون ها ونایلکس ها را تجربه کرد.>
   برای ثبت سفارش می توانید با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

مدیریت:آقای نظام روح الامینی
09133794358
09129253112

آدرس دفتر:سیرجان ، چهارراه ابوفاضل 
آدرس کارخانه:کرمان ، سیرجان ، منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ، پلاک332(کارا پلاستیک آذین)

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

لیست تولید کنندگان کیسه زباله , لیست تولید کنندگان کیسه فریزر , تولید انواع کیسه های نایلونی , تولیدی پلاستیک زباله , تولید کننده کیسه زباله , تولید کیسه فریزر و زباله , تولید کننده پلاستیک , تولید کننده کیسه زباله بیمارستانی ,نایلون ونایلکس بندرعباس ,نایلون ونایلکس شیراز , نایلون ونایلکس کرمان ,نایلکس بندرعباس ,نایلون بندرعباس ,نایلکس بندرعباس , نایلکس شیراز , نایلون شیراز ,نایلون کرمان , نایلکس کرمان ,نایلون ونایلکس جیرفت ,نایلون ونایلکس یزد ,نایلون ونایلکس قشم , کارخانه نایلون ونایلکس بندرعباس , کارخانه نایلون ونایلکس شیراز, تولیدکننده نایلون ونایلکس بندرعباس


—————————————————————————————————————————

آگهی جذب نیرو

شرایط و مدارک جذب نیرو

حداکثر سن برای خانمها  و آقایان 35 سال داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان

برای کادر اداری داشتن مدرک حداقل فوق دیپلم مسلط به کامپیوتر و داشتن خودرو جهت انجام کارهای اداری خارج از شرکت

مدارک مورد نیاز

کپی شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت برای آقایان و مدرک تحصیلی و یک قطعه عکس

شرایط کار

یک هفته کار به صورت آموزشی

یک ماه دوره آزمایشی و پس از تایید سرپرست کارگاه ،شروع دوره اصلی

حقوق یک هفته آموزشی بعداز دوماه از کارکردن پرداخت می گردد در صورت ترک کار قبل از دوماه یک هفته آموزشی از حقوق کسر میشود.

ساعت کار

شیفت کاری برای خانمها تا تکمیل پرسنل 7 صبح تا 17 و بعداز تکمیل پرسنل 7 تا 15 یک شیفت و 15تا23 شیفت دوم

برای آقایان تا تکمیل نیرو 7 صبح تا 19 و 19 تا 7 صبح شیفت دوم می باشد.

_جمعه ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.

_صبحانه ونهار و شام به عهده خود پرسنل است.

سرویس ایاب وذهاب برای خانمها برقرار است. برای آقایان بعداز تکمیل نیرو تصمیم گرفته می شود.

بیمه بعداز دوماه انجام میشه.

با تشکر مدیریت منابع انسانی شرکت