تولید و فروش تخصصی گرانول نایلون شفاف و انواع گرانول ایلانی

سروش ایلانی
شیراز گرانول
استان فارس.شیراز.شهرک صنعتی.میدان اول
09179117533
09171334916

تولید و فروش تخصصی گرانول نایلون شفاف
تولید و فروش انواع گرانول

☑️ گرانول چیست و انواع گرانول چه کاربردی دارند؟

🟠 گرانول چیست؟

▪️حتما کلمه گرانول به گوشتان خورده (به عنوان مثال چسب گرانول) اما بیشتر در صنعت استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی، روش و دستگاه‌های مختلفی برای تولید پلاستیک استفاده می‌شود. در ساخت پلاستیک اولین سوالی که به وجود آمد این بود که شکل ماده اولیه برای تولید پلاستیک به چه صورت باشد که در آخر شکل گرانول به دلیل داشتن مزایای مختلف انتخاب شد. از آنجا که پودر در هوا پخش می‌شود و ممکن است مشکلات تنفسی و آلودگی ایجاد کند، گرانول به عنوان شکل ماده اولیه انتخاب شد. برای ساخت پلاستیک ابتدا باید گرانول را ذوب کرد سپس فرم داد.

🟣  روش‌های تولید گرانول

▪️بر خلاف تصور افراد مختلف گرانول نوعی پلیمر نیست بلکه شکلی از پلیمر است که از حالت پودری به شکل دانه دانه در آمده است.
روش‌های مختلفی برای تولید گرانول وجود دارد اما در ایران از روش رشته‌ای یا روش خشک استفاده می‌کنند.

 

 

🔵 تولید گرانول به روش رشته‌ای

▪️برای تولید گرانول رشته‌ای از دستگاه و ماشین آلات ساده استفاده می‌شود. در این روش انواع پلاستیک بعد از عبور از مراحل مختلف به صورت رشته‌های باریک در‌می‌آید. رشته‌های پلاستیک مذاب بعد از عبور از استخر آب به آسیاب مخصوص هدایت شده و پس از تکه تکه شدن خشک می‌شود. گرانول تولید شده در خطوط رشته‌ای به صورت خرده پلاستیک است.

🟡 تولید گرانول به روش خشک

▪️ماشین آلاتی که برای تولید گرانول خشک استفاده می‌شود پیچیده‌تر بوده و دقت بالایی دارد. در این روش پلاستیک‌های خرد شده مواد بازیافتی پس از ذوب شدن و عبور از صافی مخصوص توسط تیغه‌های مخصوص برش داده می‌شود. مواد خرد شده با دستگاه مکنده وارد مسیر لوله‌ای مخصوص شده و در زمان کوتاهی سرد و خشک می شود. گرانول‌های خشک شبیه گرانول‌های تولید شده توسط صنایع پتروشیمی است

تولید کننده هاش شفاف با کیفیت عالی و تضمینی،قیمت مناسب
گرانول سازی پیشرفته
گرانول پلاستیک
گرانول نایلون
هاش شیشه ای

 

🔹 گرانول نایلون شفاف با بهترین برندهای ایرانی و خارجی بر اساس استانداردهای روز دنیا با استفاده از مواد اولیه ای ضایعات کیسه های نایلونی تولید می گردند که از برجسته ترین مزایای آن می توان به جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست اشاره نمود. همانطور که می دانید کیسه های نایلونی در طبیعت این روزها رو به افزایش است و قطعاً یکی از دلایل خشکسالی می باشند، و از آنجایی که قابلیت تجزیه ندارد از ورود آب به زمین جلوگیری می کنند. گرانول نایلون بر اساس نمونه ضایعاتی اولیه در شکل های مختلفی تولید می گردد که رنگ بندی خاصی پیدا خواهند کرد اما در نهایت چندان تفاوتی در کیفیت آنها دیده نمی‌شود.

🔹 گرانول نایلون با کاربردهای فراوانی که دارد در بازار برای صنعت های متفاوتی خرید و فروش می گردد همین موضوع سبب شده تا این محصول با بهترین سود دهی بازار در اختیار خریداران قرار گیرد. از این رو بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید گرانول نایلون شفاف نموده‌اند که بر اساس پایه پلیمری مناسبی که نیاز دارند گرید مناسب شان انتخاب می شود و در نهایت با اضافه نمودن یکسری افزودنی های مناسب گرانول نهایی به بازار عرضه می گردد. ما نیز با دانستن علم فرمولاسیون تولید این محصول نیز توانسته ایم گرانول نایلونی با بهترین کیفیت را روانه بازار کنیم که می‌توان گفت به عوامل زیر هم وابسته بوده است:

🔹🔹 انتخاب مواد اولیه مرغوب
🔹🔹اختلاط خوب 
🔹🔹 کنترل شرایط دستگاه گرانول ساز
🔹🔹 انتخاب دستگاه گرانول ساز مناسب
🔹🔹 تنظیم دقیق دستگاه
🔹🔹شناخت علم مواد
🔹🔹 آنالیز نیاز مشتری
🔹🔹 استفاده از مواد افزودنی درجه یک
🔹🔹 علم فرمولاسیون مواد

مدیریت : سروش ایلانی
فداکار

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید گرانول نایلون , تولید گرانول نایلون شفاف , خرید گرانول نایلون , خرید گرانول نایلون شفاف , خرید و فروش گرانول نایلون , فروش گرانول نایلون,  فروش گرانول نایلون شفاف , قیمت گرانول نایلون , قیمت گرانول نایلون درجه یک , گرانول سازی پیشرفته , گرانول پلاستیک , گرانول نایلون , هاش شیشه ای , گرانول نایلون , گرانول شفاف , تولید انواع گرانول نایلون تخصصی , بازیافت نایلون , تولید هاش شفاف , تولید گرانول پلاستیک , تولید پلاستیک , گرانول شفاف ,