Address & Contact

Our Address

مازندران،بابل،خیابان گنج افروز،جنب پمپ بنزین نورزاده،روبروی کشاورز 30

Telephone

تولید و فروش دستگاه نایلون پیچ مرکبات و دستگاه نایلون بازکن مرکبات در مازندران

💠 تولید و فروش انواع دستگاه های بسته بندی،نایلون پیچ و نایلون بازکن مرکبات  
💠 تاسیس سال 1398 
09112189812
مدیریت : آقای نورزاده روشن

🔸تولید دستگاه بسته بندی مرکبات در سایزهای مختلف(سه لاین ،چهار لاین و…..) همراه با لوله پرکن🔸

🔸تولید دستگاه پلاستیک باز کن🔸

🔸ساخت دستگاه شستشوی مرکبات و سورتینگ🔸

🔸ساخت ادوات کشاورزی (روتوریواتور ،سمپاش و…)🔸

🔸شرایط خرید به صورت اقساط ۱/۳پیش پرداخت و مابقی ۶ ماه🔸

🔸ضمانت یکسال پس از فروش همراه با خدمات (ضمانت بی قید و شرط )🔸

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

⚙️ دستگاه بسته بندی میوه و انواع مرکبات ⚙️

⚙️ نگهداری و افزایش زمان ماندگاری محصولات غذایی همواره یکی از دغدغه های تولید کنندگان در سطح جهان می باشد.

میوه ها و سبزیجات از لحظه برداشت به دلیل این که اکسیژن هوا سبب از بین رفتن برخی ویتامین ها مانند ویتامین C میوه ها و تغییر شکل ظاهری آن می شود و مانند قطعه یخی که در معرض شرایط نامساعد محیطی مانند هوا رفته رفته ذوب می شود، درحال از دست دادن کیفیت چشایی و ارزش غذایی خود هستند که این حالت جدا از فساد میکروبی آن هاست.

⚙️ یکی دیگر از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم در زمینه صادرات مواد غذایی می باشد. که به علت طولانی بودن زمان برداشت تا مصرف مستلزم ماندگاری و افزایش زمان نگهداریست که درصد از بین رفتن میوه نه تنها در برابر هوا؛ بلکه از همه مهم تر از فشارهای وارد شده به سردخانه ها برای حذف گرمای اولیه ی محصولات ورودی که منجربه یخ زدگی میشود باید کنترل شود .

دستگاه بسته بندی میوه به ویژه مرکبات جهت افزایش ماندگاری و جلوگیری از فساد زودرس میوه در شرایط عادی و در شرایط سردخانه ای را ارائه نماید.

⚙️ عملکرد دستگاه بسته بندی میوه و انواع مرکبات:

🌀محصول بدون هیچ گونه ضربه ای توسط اپراتور داخل دستگاه قرار می گیرد.

🌀سپس درون سلفون ۱۵ میکرون قرار گرفته و از دستگاه شیرینک عبور می کند.

🌀سلفون به محصول میچسبد و توسط حرارت بسیار کم بسته بندی شود.

🌀این روش، مقرون به صرفه تر از سایر روش های ممکن می باشد، به علت استفاده از سلفون ۱۵ میکرون هزینه و مقدار مصرفی سلفون دستگاه کمتر می باشد و امکان استفاده سلفون طرح دار را نیز فراهم نموده است.

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
در ساخت این دستگاه به جای استفاده از لوله و اتصالات موجود در بازار برای بالابردن مقاومت، صرفه جویی در هزینه،تولید بیشتر و…. از قطعاتی همچون : درپوش لوله سورتینگی،حلقه لوله،زانو لوله که با استفاده از دستگاه قالبگیری و تزریق تولید و نام شرکت روی آن درج شده است .

 

 

✳️ دستگاه سورتینگ

🌟طبق تعریف فوق، به دستگاهی که این عملیات مرتب سازی را انجام میدهد، دستگاه سورتینگ گفته میشود. دستگاه های سورتینگ معمولا انواع مختلفی دارند و هر کدام برای سورتینگ یا دسته بندی محصول خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. عموم کاربرد دستگاه های سورتینگ در مرتب سازی محصولات کشاورزی، مرغ و ماهی بر اساس استاندارد های موجود است.

🌟یکی از مهمترین انواع دستگاه سورتینگ، دستگاه سورتینگ مرکبات است. این دستگاه برای جداسازی و دسته بندی مرکباتی همچون پرتقال، نارنگی و لیمو مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از ویژگی های مهمی که باید دستگاه های سورتینگ مرکبات و میوه داشته باشند، قابلیت شستشو محصولات پیش از جداسازی آنها است.

🌟این دستگاه پس از عملیات شستشو، شروع به فرآیند مرتب سازی بر اساس رنگ، سایز و شکل ظاهری مینماید. این اتفاق سبب میشود تا محصولات له شده، نا سالم و یا دارای لک از دیگر محصولات با کیفیت جدا شوند و تمامی محصولات به طور کاملا یکدست آماده بسته بندی قرار گیرند. برخی از دستگاه های سورتینگ حتی مجهز به قسمت بسته بندی نیز هستند و پس از اتمام مرتب سازی، محصولات بر اساس وزن مناسب، بسته بندی میشوند.

✳️نایلون باز کن 

🌟برای باز کردن و عرضه مرکبات نایلون پیچ شده به بازار،تولیدی نوین صنعت قادر به ساخت دستگاه نایلون باز کن نیز خواهد بود. از مزیت های این دستگاه نسبت به نیروی انسانی :

🔸🔹تولید انبوه
🔸🔹مقرون بصرفه بودن
🔸🔹کار کردن آسان و مداوم
🔸🔹بدون ضرر و ضربه به محصول 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

✨ اگر شما نیز از باغ دارانی هستید که به رونق و توسعه کسب و کار خود می اندیشید ، قطعا کشاورزی مدرن انتخاب بسیار خوبی برای شماست✨

✨ در این راستا گروه نوین صنعت روشن با تولیدات کاربردی خود یاری گر شما خواهد بود ✨

به مدیریت:علی نورزاده روشن

دستگاه آب درمانی با سبد

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

دستگاه آب درمانی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
دستگاه پرتقال پیچ ۸ لاین

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

 

 

تولید دستگاه نایلون پیچ مرکبات در مازندران , تولید دستگاه نایلون بازکن مرکبات در مازندران , فروش دستگاه نایلون پیچ مرکبات در بابل , فروش دستگاه نایلون بازکن مرکبات در مازندران , نایلون پیچ مرکبات , نایلون بازکن مرکبات , دستگاه شستشوی مرکبات در بابل , دستگاه سورتینگ در مازندران ,  ساخت ادوات کشاورزی در بابل , ادوات کشاورزی نوین صنعت در مازندران , نوین صنعت , قیمت سورتیگ , قیمت ادوات کشاورزی , قیمت دستگاه نایلون بازکن , تولید و فروش دستگاه بسته بندی مرکبات نوین صنعت نورزاده روشن در بابل مازندران , انواع دستگاه بسته بندی مرکبات , دستگاه سورتینگ مرکبات ,