فروشگاه صنایع دستی،خشکبار،شیره انگور و عسل فروشی کندوان تبریز مشهد

?تهیه،تولید و توزیع:?

✨عسل طبیعی

✨روغن حیوانی

✨کره حیوانی ( گوسفندی و گاوی)

✨ژل رویال

✨شیره انگور و مویز

✨انواع خشکبار و لبنیات

✨صنایع دستی

⚡️در روستای توریستی کندوان تبریز
⚡️فروش به صورت عمده و خرده
⚡️ارسال به سراسر کشور
09149193655  ارسلان صدری

? عسل

❇️از گذشته تا کنون از عسل در درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده شده است. مهمترین خاصیت عسل، ضد میکروب بودن آن است. در حالی که عسل یک ماده کاملاً خوراکی است و بایستی محیط خوبی برای پرورش میکروب‌ها باشد.

❇️ ولیکن میکروب‌ها در معرض عسل نابود شده و اجساد آنها نیز به مرور از بین می‌رود. زیرا عسل حاوی آنتی بیوتیک و آنزیم دیاستاز است. در گذشته از این خاصیت عسل برای از بین بردن پینه‌‌‌های دست و پا سود می‌جستند.

?مطالبی که انگیزه شما رو برای خوردن عسل زیاد میکند:

? عسل یک روش بی نظیر برای تمیزکردن سیستم گوارش هست

? در درمان جوش صورت موثر است چون خاصیت ضد میکروبی دارد

? استفاده از عسل در ماسک صورت بسیار به پوست شما کمک می‌کند

?عسل می‌تواند مشکل کرم‌‌‌های حلقوی را رفع سازد. طب سنتی توصیه می‌کند که کرم‌‌‌های حلقوی روده را با عسل و زردچوبه درمان کنید

?عسل برای نور چشم و بینایی مفید است. استفاده منظم عسل و آب هویج باعث افزایش قدرت بینایی می‌شود. این معجون بهتر است اوایل صبح مصرف شود

?مصرف عسل طبیعی به عنوان مصارف درمانی و جایگزین شیرین کننده هایی همچون شکر و قند باعث جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت میشود.

? روغن حیوانی

?روغن حیوانی از چربی شیر گاو و گوسفند و بز به دست می آید ، روغن حیوانی شبیه کره حیوانی است که مقدار چربی آن از 0.2 تا 99.8 درصد است. نکته این است که روغن حیوانی گوسفند، کلسترول بالاتری نسبت به روغن حیوانی دارد. این روغن دارای عمر قفسه ای بالایی است و حتی گفته می شود که به مدت یک قرن می تواند بماند.

?در زمان پخت, این روغن در برابر گرما مقاوم است و می تواند تا حدود دویست و پنجاه درجه مقاومت کند.روغن کرمانشاهی یا روغن حیوانی اصل، همان روغن خوش عطر و طعمی است که اگر روی پلو بریزید یا با نان بخوریدش دیگر نمی توانید بی خیالش شوید.

? ارزش غذایی روغن حیوانی :

?روغن گاو تمام مواد مغذی لازم را همراه با خواص ضد ویروسی , آنتی اکسیدان , ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد.

?روغن گاوی حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده است که تقریباً 7.9 گرم چربی دارد.

?درست مانند تمام چربی ها , روغن گاو به نسبت کالری بالایی دارد; تقریباً یک قاشق سوپ خوری از آن، شامل 112 کالری است. کل مصرف چربی باید بین 25 -30 % کل کالری باشد بنابراین برای فردی با رژیم غذایی 2000 کالری, مصرف چربی ایده آلش بین 56 تا 78 گرم است که چربی اشباع شده نباید بیش از 16 گرم باشد. بدن سالم می تواند چربی خودش را تولید کند اما مصرف کمی روغن اضافی مفید است.

به مدیریت:ارسلان صدری

 

عسل?

 

شیره انگور?

 

مربای کنجد سیاه?

 

مغز گردو??

 

 

تولید و فروش روغن , کره حیوانی , ژل رویال , عسل کندوان تبریز , فروشگاه صنایع دستی , انواع خشکبار , شیره انگور در تبریز , انواع لبنیات محلی در تبریز , تولید و فروش عسل طبیعی در تبریز , عسل فروشی کندوان تبریز ,