شاسی سازی زین اسب چوبدارزاده در خوی

✨(زین سازی) تولید و ساخت زین اسب با چرم شتر و گاومیش در سایز های متوسط و بزرگ ، فروش به صورت عمده و تکی

✨(شاسی سازی ) تولید شاسی های کوره ای و معمولی دست دوز

✨(سرکله سازی) تولید سرکله اسب

✨تولید لوازم سوارکاری از قبیل : زیر دم،سینه بند،بند رکاب چرمی،تنگ چرمی و برزنتی

?انواع زین اسب

? زین اسب در شکل ها و سایزهای مختلف وجود دارد. زینی که سوارکار خریداری می کند به اندازۀ اسب، سبک سوارکاری و ورزشی که اسب در آن مشارکت می کند، بستگی دارد.

? همانگونه که شکل و سایز زین مهم است، نوع زین نیز در تناسب آن مؤثر است. دو نوع اصلی زین وجود دارد، زین انگلیسی (English Saddle) و زین وسترن (Western Saddles)

? این زین ها علاوه بر طرح متفاوت دارای سبک سواری متفاوت نیز خواهد بود. زین های انگلیسی صاف تر و بسیار سبک تر بوده برای سوارکارهای تکنیکی و ماهر مناسب می باشند.

? زین های وسترن سنگین تر بوده و زمان استفاده از اسب به عنوان یک حیوان کاری مناسب تر خواهند بود. همچنین سوارکاران از زین های وسترن برای ورزش هایی مانند roping (ورزش رقابتی است که بر اساس وظایف معمول کابوی ها برای گرفتن گاو و گوساله انجام می شود. هدف از این ورزش به دام انداختن پا، شاخ و … حیوان و مانع از حرکت آن شدن است) Cutting (رقابت سوارکاری غربی است که سوارکار و اسب به عنوان یک تیم برای نشان دادن توانایی برای اداره کردن گاوها در مدت زمان دو دقیقه و نیم فعالیت می کنند) و barrel racing ( یک مسابقه ای که در آن سوارکار و اسب تلاش می کنند تا مسیر مسابقه را که قبلا توسط گذاشتن بشکه ها تنظیم شده است را در کمترین زمان ممکن تکمیل کند) استفاده می کنند درحالیکه زین های انگلیسی برای شکار، مسابقه و پرش مناسب هستند.

سرکله گاومیشی

به مدیریت:عیسی چوبدارزاده

شماره های تماس:

09056144395
04436260333

 

 

 

 

 

لوازم سوارکاری , انواع لوازم سوارکاری در خوی , زین سازی در خوی , سر کله سازی در خوی , شاسی سازی در خوی , تولید زین چرمی در آذربایجان غربی , قیمت انواع زین اسب در خوی , تولید انواع لوازم سوارکاری در آذربایجان غربی , لوارم سوارکاری چوبدارزاده در خوی , انواع شاسی کوره ای و معمولی ,