تولید و نصب و اجرای فنس تک توری بافی

✅اجرای فنس کشی ، توری بافی

✅اجرای کامل فنس کشی و بتن ریزی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و گالوانیزه گرم درجه یک با ضمانت

✅در تمام استان گلستان

✅ارسال به سایر استانها

✅بیشترین کاربرد فنس مربوط به حصار کشی زمین ها و باغات کشاورزی است به همین دلیل در اصطلاح عامیانه به آن فنس باغی نیز گفته می شود. فنس کشی به کمک پایه فنس انجام می گیرد و زمانی توجیه پذیر است که عدم رؤیت محدوده خصوصی در اولیت نیست و هدف ایجاد امنیت برای منطقه است و صرفا جنبه ایمنی دارد. نصب فنس ، ممکن است خاطر جلوگیری از ورود عابرین به زمین های زراعی یا باغی یا برای مشخص کردن مرز بین همسایگی­ تان با سایرین انجام گیرد. اگر بخواهیم به طور کلی بیان کنیم، برای مرزبندی مکان‌هایی که در آنها امکان دیوارکشی یا قصد دیوارکشی نداریم از توری حصاری استفاده می‌کنیم. همانطور که گفته شد، کاربردهای توری حصاری بسیار گستره است و علاوه بر موارد گفته شده، این محصول پر کابرد در صنایع گوناگونی نیز استفاده می شود.

✅روش تولید فنس به دو دسته‌ی دستی و صنعتی تقسیم می‌شود. در روش صنعتی ممکن است همه‌ی مراحل به صورت تمام اتوماتیک انجام گیرند. از طرفی امکان دارد برخی مراحل با روش نیمه اتوماتیک، صورت بپذیرد که به آن حصاربافی نیمه اتوماتیک می‌گویند.

به مدیریت : حسین ساور علیا

 

 

 

 

 

شماره تماس :
۰۹۱۰۱۷۰۲۵۹۱
۰۹۳۶۸۶۸۹۶۵۱

 

 

 

 

 

فنس کشی , توری بافی , فنس کشی و بتن ریزی , تولید و فروش فنس تک در گرگان  , تولید و فروش فنس , نصب اجرای کامل , کیفیت خوب  , قیمت مناسب ,  تولید و اجرا در سراسر مازندران ,  گلستان  , گرگان ,  اجرای کامل فنس پایه ,  فنس سیم خاردار ,