Address & Contact

Our Address

تهران،شهر ری،فیروزآباد،ابتدای جاده ده خیر

Telephone

مجسمه، جاشمعی، آینه لوکس دکور در تهران

✨امروزه دکوراسیون منزل اهمیت بسیاری در زیبایی خانه دارد. برای دکور می‌توان از وسایل بسیاری استفاده کرد. در انتخاب دکوراسیون باید به نکات بسیاری از جمله متراژ فضا، شکل و نور توجه کنید. دکوراسیون خانه‌هایی با نقشه مستطیل با مربع متفاوت است. همچنین خانه‌هایی که از نور طبیعی برخوردار هستند، شرایط بهتری را برای دکور کردن دارند. در انتخاب نوع دکوراسیون سلیقه صاحب منزل مهم‌ترین بخش است. اما نباید قوانین و اصول دکوراسیون را زیر پا گذاشت.

✨برای مثال هیچگاه نباید از چند رنگ همزمان استفاده کنید یا مبل‌ها را به دیوار بچسبانید. در استفاده از وسایل دکوری نباید زیاده روی کنید و همچنین در انتخاب رنگ‌ها حتماً از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. برای مثال اگر مبلمان شما از طیف رنگ‌های سرد است، بهتر است از رنگ‌هایی با تناژ گرم برای دیوارها یا پرده‌ها استفاده شود. به علاوه استفاده از گیاهان طبیعی را در دکوراسیون فراموش نکنید.

✨وسایل تزیینی جلوه خاصی به منزل شما داده و باعث تنوع در دکوراسیون می‌شوند. اما باید با دقت فراوان و توجه به سبک منزلتان انتخاب شوند. این وسایل فقط مختص سالن پذیرایی نبوده و می‌توان از آن‌ها در آشپزخانه نیز استفاده کرد.

🔻مجسمه

🔰مجسمه را می‌توان یکی از اصیل‌ترین انواع دکوری دانست که برای تزئین فضای درونی یا بیرونی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیش‌تر که بسیاری از مواد شیمیایی و مصالح متنوع برای مجسمه سازی وجود نداشت، اغلب مجسمه‌ها را از سنگ مرمر، چوب، طلا، نقره و سایر مواد ارزشمند تهیه می‌کردند. به همین علت از قیمت و ارزش بسیار بالایی برخوردار بودند و یک هدیه‌ی منحصر به فرد محسوب می‌شد. اما امروزه از مواد مختلفی برای ساخت مجسمه استفاده می‌شود. هم‌چنین طرح‌های آن تنها به تندیس‌ها و پیکره‌ی انسان یا الهه‌ی باستانی محدود نمی‌شود و می‌توان از طرح‌های بسیار متنوع مجسمه لذت برد.

⚡️انواع مجسمه

🔸پیکره‌ی انسان: پیکره‌‎ی انسان شامل سردیس، تندیس افراد برجسته و مشهور دنیا است و طرح‌هایی نظیر مجسمه‌ی داوود یا تندیس فرشته عالت یا حتی نماد مادر را در برمی‌گیرد.

🔸مجسمه حیوانات: مجسمه‌ی حیوانات بیش از هر چیزی یادآور یک اسب ورزیده‌ی جنگی است. از دیگر مجسمه‌های طرح حیوانات می‌توان پرنده‌ها و گوزن را نام برد.

🔸مجسمه اقتباسی: این دسته از مجسمه‌ها از سایر هنرها الهام می‌گیرد. به عنوان مثال هنرمندان این حرفه، مجسمه‌ی خود را بر اساس یک طرح نقاشی، فیلم، طبیعت یا هر چیز الهام بخشی خلق می‌کنند.

🔸کتیبه: کتیبه همان سنگ نوشته‌های باستانی است. کتیبه‌ی آزادی یا کتیبه‌های تخت جمشید و سایر نقاط دنیا از دیگر مدل‌های مجسمه به شمار می‌آید.

🔸ماکت دکوری: این دسته از مجسمه‌ها بسیار متنوع هستند و هر چیزی از گل و گلدان گرفته تا شخصیت‌های برجسته حقیقی و مجازی تا میوه و مقبره‌ها را در برمی‌گیرد. از این رو برای ایجاد تنوع در دکوراسیون یک گزینه‌ی عالی محسوب می‌شوند.
مجسمه‌های مدرن از مواد مختلفی نظیرانوع رزین، فایبرگلاس پلی استر، چوب، گچ و سنگ ، چینی و کریستال ساخته می‌شود.

💠جا شمعی

شمع‌ها راهی عالی برای ایجاد نور و گرما در خانه یا ایجاد روحیه‌ای عاشقانه در یک مراسم هستند. روشن كردن شمع همچنین فضایی آرام ایجاد می‌کند كه به آرامش ذهن، جسم و روح شما كمك می‌کند. در گذشته از شمع‌ها به‌عنوان منبع اصلی نور استفاده می‌شد اما در دوران مدرن معمولاً به‌عنوان لوازم تزئینی یا برای ویژگی‌های مثبت و آرامش‌دهنده از آن‌ها استفاده می‌شود.

چه بخواهید از شمع برای تقویت و روشنایی فضای خود استفاده کنید و چه اینکه فضای نشیمن خود را به فضایی با انرژی مثبت تبدیل کنید، استفاده از شمعدان ضروری است. شمع‌ها در اشکال، اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. بعضی از آن‌ها پایه کوچک یا نازکی مانند شمع‌های مخروطی دارند در حالی که برخی دیگر از آن‌ها استوانه‌ای یا ستونی هستند.

شمعدان‌ها به شمع‌ها کمک می‌کنند تا به حالت ایستاده قرار بگیرند و جذابیت بصری منحصر به فردی داشته باشند. به‌عنوان مثال، می‌توان از شمعدان‌های شمع مخروطی برای بلند نگه‌داشتن شمع‌های میز شام استفاده کرد تا جلوه‌ای ظریف و خاص به میز غذاخوری شما بدهند.

شمعدان‌های چوبی و فلزی بسیار محکم هستند بدون هیچ نگرانی می‌توان شمع‌ها را در حالت روشن در داخل آن‌ها گذاشت. شمعدان‌های استیل و فلزی مناسب دکوراسیون‌های مینیمال و مدرن هستند و می‌توانند دکوراسیون منزل شما را بهبود بخشند.

به مدیریت : جابر ولی زاده

 

 

 

تولید و فروش لوازم دکوری ولی زاده در تهران , لوازم دکوری , لوازم دکوری ولی زاده در تهران , لوازم دکوری در تهران , مجسمه , جاشمعی , آینه لوکس دکور در تهران  , قیمت مجسمه در تهران ,