تولید و فروش نصب و اجرای درب و پنجره دوجداره اتحاد 

? تولید کننده درب و پنجره ترمال بریک ، تولید پروفیل 

? سیستم لیفت اسلاید

? سیستم آکاردئونی (فولدینگ)

? اجرای نمای کرتین وال

? سیستم مونوریل

? فریم لس

? سیستم فولکس واگنی

? برندEXLA.CO زنجان

? سرعت در اجرا

? کیفیت بالای خدمات تکنولوژی و تجهیزات بروز

? سابقه درخشان چندین ساله

? مشتریان راضی

? نمونه کارهای بسیار زیاد

اجرای نمای کرتین وال شرکت کوثر زنجان با پروفیل EXLACO

 

? امروزه با توجه به افزایش مصرف انرژی و به دنبال آن افزایش قیمت انرژی‌های مختلف، اغلب مردم به دنبال عایق بندی بهینه خانه‌ها، ویلاها یا دفاتر کار خود هستند. معمولا بیشتر افراد در این شرایط به سراغ عایق‌بندی سقف و دیوار و استفاده از لعاب‌های دو و سه گانه می‌روند و در اغلب موارد از نمایه‌های پنجره غافل می‌شوند.

? عایق درون پنجره با نام شکست حرارتی نیز شناخته می‌شود و این شکست حرارتی یک مانع دائمی بین قاب‌های پنجره در داخل و خارج از ساختمان ایجاد و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. برای حل مشکل اتلاف انرژی، تولیدکنندگان درب و پنجره، عایقی را ارائه داده‌اند، که به عنوان یک سد عایق بین داخل و خارج از قاب پنجره قرار می‌گیرد. این عایق همان چیزی است، که ترمال بریک نامیده می‌شود و در درب و پنجره های ترمال بریک کاربرد دارد.

? پنجره‌های ترمال بریک از فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند، که برای افزایش بهره‌وری انرژی و عایق کاری نوین در ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک، پنجره‌هایی هستند که در ساخت ‌آن‌ها از دو فریم آلومینیومی استفاده شده است. این پنجره‌‌ها دارای یک مانع بین قسمت‍‌های داخلی و خارجی هستند، تا از هدر رفتن انرژی حرارتی از طریق آلومینیوم جلوگیری کنند.

? پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک با کاهش و کنترل انتقال حرارت یک راه حل سبز برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در منازل هستند. عملکرد عایقی خوب در پنجره‌های ترمال بریک باعث شده است تا این نوع از پنجره‌ها گزینه مناسبی برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های تجاری و مسکونی به حساب آیند.

? مزایای استفاده از پنجره‌های دوجداره ترمال بریک
  • پنجره‌های دوجداره ترمال بریک، نویز، حرارت و سر و صدا را حدود صد برابر کمتر از پنجره‌های معمولی آلومینیومی انتقال می‌دهند. در پنجره‌های دوجداره ترمال بریک یک لایه اضافی تعبیه شده است که امنیت داخل ساختمان را تا چند برابر افزایش می‌دهد، همین طور این پنجره‌ها در برابر انتقال حرارت و اشتغال بسیار مقاوم هستند.
  • پنجره‌های دوجداره ترمال بریک طول عمر و دوام بالایی دارند و کمتر دچار فرسایش و خوردگی می‌شوند، از این رو به هزینه تعمیر و نگهداری بالایی نیاز ندارند. استفاده از درب و پنجره‌های ترمال بریک باعث ۳۸ درصد کاهش اتلاف انرژی حرارتی در زمستان، ۳۲ درصد کاهش اتلاف انرژی در تابستان، ۲۸ درصد کاهش مصرف سوخت و ۲۰ درصد کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری اولیه تاسیسات می‌شود.
  • جنس خوب و شیوه ساخت‌ پنجره‌های ترمال بریک باعث شده است، که این پنجره‌ها برای مناطق زلزله‌خیز کاربردهای فراوانی داشته باشند. پنجره‌های دوجداره ترمال بریک دارای ساختار انعطاف‌پذیر و خوبی هستند و این انعطاف پذیری در قسمت‌های داخلی و خارجی پنجره کاملا نمایان است.
  • یکی دیگر از مزیت‌های پنجره ترمال بریک این است، که قسمت‌های داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشد و با توجه به شرایط خاص پروژه می‌توان از پنجره با رنگ‌های متنوع استفاده کرد.
  • آقای افسونی
    ۰۹۱۲۱۴۱۱۸۳۵
  •  

 

 

 

 

 

 

پنجره ترمال بریک , پنجره ترمال بریک چیست , مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc , تفاوت پنجره ترمال و نرمال , بهترین پروفیل ترمال بریک ,