Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

درب و کرکره اتوماتیک الدار در تبریز

✳️درب اتوماتیک

🌀درب اتوماتیک نوعی از انواع درب می‌باشد که برای باز و بسته شدن، به نیروی دست نیاز ندارد و از طریق موتور الکترونیکی و برد الکتریکی، باز و بسته می‌شود.بنابراین درب اتوماتیک سبب راحتی کاربرد آن برای اشخاص شده و برای کسانی که از توانایی جسمی‌ضعیفی برخوردارند یا همراه بچه، وارد مکانی می‌شوند، بسیار کاربردی می‌باشد‌.

🌀زیرا به صورت اتوماتیک، باز و بسته شده و نیازی به استفاده از دست ندارد.درب اتوماتیک به دو صورت عمودی و افقی حرکت می‌کند. درب اتوماتیک شیشه ای به صورت افقی حرکت می‌کند و درب‌‌‌های اتوماتیک پارکینگی و حفاظتی، شکل حرکتشان به صورت عمودی است.بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای به صورت عمودی حرکت نمی‌کند، مگر در سیستم‌‌‌های دکوراتیو و نمایشی‌.

✳️کرکره برقی 

🔶کرکره برقی نوعی درب ایمنی و حفاظ برای ساختمان است. این سازه فضای داخل را در برابر سرقت و ورود بیگانگان حفظ می‌کند. در مقایسه با درب‌‌‌های کرکره ای اهنی قدیمی، کرکره برقی و درب اتوماتیک کارایی بهتری دارند.

✳️مزایای کرکره اتوماتیک 

🔸🔹زیبایی و امنیت بیشتر نسبت به نوع قدیمی 
🔸🔹شست و شوی آسان 
🔸🔹تنوع در رنگ ها 
🔸🔹هنگام قطع برق با دست باز و بسته می شوند 
🔸🔹استفاده راحت تر نسبت به نوع قدیمی 
🔸🔹سرعت کار و کاهش نیرو 
🔸🔹قابل استفاده در هرنوع شرایط جوی 

✳️انواع و کاربرد کرکره برقی 

🔺کرکره برقی خانگی: در کرکره برقی از نوع خانگی از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده که برای ایجاد عایق صدا داخل آن را از فوم پر می کنند این نوع دارای وزنی سبک و از استحکام کمتری برخوردار است .

🔺کرکره اتوماتیک پارکینگ: این محصول با عنوان کرکره برقی پارکینگی نیز شناخته می شود تیغه این محصول از متریال آلومینیوم و به عنوان یک عایق در برابر سر و صدا عمل می کند .

🔺صنعتی: در نوع صنعتی کرکره برقی درب اتوماتیک برای دهانه های مختلف در عرض و ارتفاع کارخانه هاو مجموعه های صنعتی استفاده می شود .

🔺کرکره اتوماتیک فروشگاه: از دیگر کاربردهای کرکره اتوماتیک نصب آن در فروشگاه های مختلف می باشد که باعث ایجاد زیبایی و امنیت بیشتر فروشگاه می شود .

🔺کرکره پنجره: کرکره های مختص به پنجره می باشند و در پنجره های منازل مسکونی و ویلایی برای حفاظ و تنظیم نور پنجره کاربرد دارد .

به مدیریت:علی شعبانی

 

تولید درب و کرکره اتوماتیک الدار در تبریز , فروش درب و کرکره اتوماتیک الدار در تبریز , نصب درب و کرکره اتوماتیک الدار در تبریز , قیمت کرکره اتوماتیک الدار در تبریز , قیمت درب اتوماتیک الدار در تبریز , درب و کرکره اتوماتیک شعبانی در تبریز ,