Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی، تبریز،مایان ، کرم شهر ، کوچه چهارم

Telephone

تولید و فروش پشم گوسفند محمدی

?انواع پشم لحاف و تشک شسته و نشسته عمده و خرده

?ارسال به تمام نقاط شهر و شهرستان

?ارسال به تمام نقاط کشور

✳️جنس اصلی پشم گوسفند از پروتئین و کراتین می باشد، که نه تنها در پشم بلکه در ناخن ها و شاخ ها و لایه بیرونی پوست گوسفند هم وجود دارد. گوسفندان دارای نژاد های مختلفی هستند و این تفاوت نژاد بر روی پشم آن ها هم تاثیر گذار است، پس گوسفندان از نظر پشم به پشم ظریف، متوسط، بلند، پشم آمیخته، پشم قالی که هر کدام ویژگی و کاربرد منحصر به فرد دارند، تقسیم بندی می شوند.

?موارد استفاده از پشم گوسفند

⚜️از گوسفندان چه استفاده هایی می شود؛ آنچه که در زمینه پشم گوسفند کمتر کسی اطلاع دارد ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آن می باشد ولی در گذشته چادرنشینان و روستاییان بدون داشتن دانش از این خواص استفاده های فراوان می کردند. ( از جمله بافت انواع لباس با پشم گوسفند، قالی ها، نمد ها می باشد). ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آن سبب شده است که در صنعت نساجی و پوشاک بسیار کاربرد داشته باشد، اما در صنایعی مانند قالی بافی(مخصوصا قالی های دستی) و پارچه بافی مورد استفاده قرار می گیرد.

⚜️یکی از مهم ترین کاربرد های پشم گوسفند در صنعت، وجود خاصیت ضد باکتری و ضد میکروبی بودن آن می باشد که در صنایع مختلف که شرایط کاری افراد به گونه ای است که نمی توانند لباس هایشان را بشویند استفاده می شود( یکی از کاربرد های پشم گوسفند در صنعت، در صنعت داروسازی است، لباس های افراد باید ضد باکتری و ضد میکروبی باشد) و از طرفی در ساخت وسایلی که امکان شست و شوی آن ها وجود ندارد پشم گوسفند بسیار کاربرد دارد، این ویژگی در مقابل الیاف های مصنوعی که پس از یکبار استفاده بوی تازگی نمی دهند، قرار دارد. برای خرید دام زنده می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

به مدیریت : محمد علیزاده

 

 

 

تولید و فروش پشم گوسفند محمدی در تبریز , پشم گوسفند , موارد استفاده از پشم گوسفند , قیمت پشم گوسفند , فواید پشم گوسفند , پشم لحاف , تشک شسته ,  نشسته  ,