mh.group اولین تولیدکننده پنج راهی آچار خور در ایران 

تولید و فروش پنج راهی و شیر خودکار پمپ آب حسینی

⚡️ضمانت پنج راهی بی قید و شرط و مادام العمر⚡️

ضمانت شیر خودکار بی قید و شرط

مستقیم از تولیدی خرید کنید 
با قیمت بسیار مناسب 
پنج راهی پمپ آب 

این اتصال قطعه ای یکپارچه با 5 خروجی است که از جنس برنج تولید شده و در مسیر پمپ آب و مخزن تحت فشار نصب میگردد . پنج راهی پمپ به نوعی کاربردیترین اتصال در تاسیسات و سیستم آبرسانی ساختمان بشمار میرود . قطعه ای که با ساختار ساده خود حیاتی ترین تجهیزات آبرسانی ساختمان را به هم متصل میکند نهایتا 250 گرم وزن دارد .

ساختار پنج راهی پمپ آب 

یک خروجی آن به پمپ آب متصل میشود
خروجی دیگر آن به سمت مخزن تحت فشار میباشد
از طرفی یک خروجی برای کلید اتومات پمپ در نظر گرفته شده است
خروجی چهارم نیز جهت اتصال گیج تنظیم فشار اب در نظر گرفته شده است
و پنجمین خروجی پنج راهی پمپ آب نیز جهت اتصال به سیستم کمکی پمپ فشار یا مخزن تحت فشار ثانوی تعبیه شده است
سایز پنج راهی اغلب 1 اینچ است 
پنج راهی ها تقریبا با دو برابر دمای پمپ یعنی با 180 درجه سانتی گراد کار میکند
میزان بار استاندارد نیز برای پنج راه برنجی سایز 1 اینچ 16 بار میباشد

انواع پنج راهی پمپ آب 

پنج راهی ها از نظر متریال بیشت از جنس برنج میباشند اما از نظر ظاهر دو دسته دارند:

پنج راهی پمپ آب پایه کوتاه 
 پنج راهی پایه بلند

شیر خودکار چیست؟

شیر خودکار یا همان شیر یکطرفه،شیری که امکان حرکت سیال به یک سمت را ممکن می سازد. در حالت عادی لوله ای که از کنتور آمده دارای یک فشار معمولی است و مثلا دارای 2 بار فشار می باشد.موقعی که شما پمپ را بر سر راه لوله خود نصب میکنید فشار آب بعد از کنتور بیش از فشار آب قبل از کنتور است.زیرا پمپ های آب فشاری بیش از فشار شهر را براش شما به داخل لوله کشی پمپاژ می کنند.

حال اگر بین پمپ شما و کنتور شیر خودکاری وجود نداشته باشد تمامی آب پمپاژ شده توسط پمپ شما بدون هیچ مانعی به داخل شبکه لوله کشی باز خواهد گشت و بی دلیل پمپ روشن خواهد شد.زیرا فشار در درون پمپ و لوله کشی بیشتر از فشار آب درون کنتور است.برای جلوگیری از این عمل میبایست در موقع نصب پمپ بین کنتور و پمپ شیر اتوماتیکی نصب شود تا در صورتی که پمپ بعد از پمپاژ اب خاموش شد شیر خودکار بسته شود و مانع از ورود مجدد آب به شبکه لوله کشی شود.

شیر خودکار یا شیر اتوماتیک از جمله قطعات مورد نیاز برای نصب انواع پمپ ها است.این قطعه چنان از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت اتصال در جای نادرست و استفاده از جنس نا مرغوب میتواند کارکرد منظم پمپ را تحت تاثیر قرار دهد.

در بازار انواع و اقسام شیر خودکار وجود دارد که بسته به نوع کار کرد ،جنس بدنه ،نوع مایعات مورد استفاده و… طبقه بندی میشنود.در پمپ ها نیز نوع مخصوصی از شیرهای خودکار باید به کار گرفته شود تا پمپ ایجاد ضربات قوچی در سیستم لوله کشی نکند.

نوع شیر خودکار مصرفی در پمپ ها به نام شیر خودکار سوزنی و یا کشویی معروف هستند.در این مورد از شیرخودکارها بعد از عمل پمپاژ آب و خاموش شدن پمپ شیر با استفاده از فنر داخلی به صورت نرم بسته خواهد شد و از سروصدای ناشی از بسته شدن شیرهای دیگر میکاهد.

شیر خودکار را در کجا نصب کنیم؟

بهترین مکان برای نصب شیر خودکار دقیقا بر روی ورودی پمپ و قبل از مهره ماسوره ایست که به لوله بسته خواهد شد.در صورت بستن شیر خودکار بر روی خروجی با توجه به بسته شدن قبل یا بعد از اتوماتیک پمپ میتواند عملکردهای مختلفی ارائه کند.

مثلا اگر شیر خودکار بر روی خروجی بسته شده باشد و اتوماتیک نیز قبل از آن باشد پمپ هیچگاه روشن نمیشود.زیرا فشار قبل از شیر خودکار بالاست و وزن آب روی شیر خودکار مانع باز شدن آن میشود.

به مدیریت:علی محمد حسینی 

 

تولید شده از شمش برنج

 

تولید و فروش پنج راهی و شیر خودکار پمپ آب حسینی

 

 

پمپ آب , تولید پنج راهی در تهران , تولید شیر خودکار در تهران , تولید پنج راهی آچار خور در تهران , اولین تولیدی پنج راهی آچار خور در ایران , قیمت مناسب , قیمت پنج راهی و شیر خودکار در تهران , فروش شیر خودکار پمپ آب ,  تولید و فروش پنج راهی و شیر خودکار پمپ آب حسینی