Address & Contact

Our Address

تهران،اسلامشهر

تولید و فروش جعبه های مینیاتوری در اسلامشهر تهران

✨تولید و فروش انواع چراغ دیواری و سقفی با کیفیت عالی و مواد نو

✨مدل های مختلف با پایین ترین قیمت روز

✨سنسوردار با گارانتی ۵ ساله و ضمانت تعویض

✨تحویل در محل

❇️چراغ هایی که برای روشنایی منازل و اماکن به کار می روند ،انواع و اقسام مختلفی دارند که برای فضای داخلی و خارجی قابل استفاده هستند.چراغ ها ی روشنایی ممکن است به صورت سقفی یا دیواری نصب شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

?چراغ های روشنایی دیواری

⚡️ چراغ های روشنایی دیواری دارای دو دسته ی روکار و توکار می‌باشند که روی دیوار یا داخل آن نصب می گردند.بعضی از مدل های روکار محدودیتی ندارند و قابل نصب بر روی دیوار یا سقف می باشند.

⚡️ مدل های چراغ های روشنایی دیواری بسیار زیاد می باشد و در صورت استفاده از آن ها می توانید نور را به شکل مستقیم، غیر مستقیم، دو طرفه، سه طرفه و غیره داشته باشید.

⚡️ چراغ های دیواری تزیینی : دردسته ی چراغ های روشنایی دیواری قرار می‌گیرد در خانه‌های مسکونی هتل ها رستوران ها و غیره استفاده می گردد.از آن جا که استفاده از چراغ تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون دارد درصورت استفاده از آن در محیط های داخلی ، اهمیت شکل ظاهری آن پررنگ می شود.

⚡️ چراغ های دیواری روکار معمولی: برای انتخاب این چراغ ها باید هماهنگی آن را با فضای انتخابی در نظر گرفت.چراغ های دیواری روکار معمولی اغلب به رنگ سفید هستند و می توان آن ها را رنگ نمود تا بر روی دیوار دیوار یک پارچه شوند.در فضاهای داخلی و خارجی با اولویت قرار دادن چگونگی پخش نور و مقدار نور می توان از آن ها بهره برد.دلیل اهمیت پخش نور در این چراغ ها این است که کارهایی که با چشم سر و کار دارند را به توان بسیار عالی انجام داد.

?چراغ های روشنایی سقفی

⚡️این چراغ ها از لحاظ شکل ظاهری دارای سه دسته ی خطی، نقطه ای و گسترده می باشند اما هرکدام طریقه ی نصب متفاوتی دارند.آن ها را می توان به صورت روکار یا همان سقفی ، توکار و آویزی در فضاهای مورد نظر نصب نمود.اگر چراغ روشنایی به صورت نقطه ای با نصب روکار و توکار باشد آن را فرو تاب می نامیم.

⚡️در نورپردازی هایی که تاکیدی و محیطی می باشند از فروتاب ها کمک می گیریم.فرو تاب های توکار و روکار دارای دو نوع مکانیکی فروتاب های قابل تنظیم و فروتاب های ثابت می باشند.

?فرق بین فروتاب های قابل تنظیم و فروتاب های ثابت چیست؟

?فروتاب های ثابت، نور را به صورت عمودی و مستقیم به سطح می تابانند در حالی که فرو تاپ های قابل تنظیم به علت قابلیتی که دارند می‌توانیم زاویه تابش را تغییر دهیم و از حالت عمودی خارج گردانیم.معمولاً بین ۴۰ تا ۱۵۰ درجه می توان از محور عمودی فاصله گرفت که این مقدار توسط سازنده تعیین گشته است.

?این فروتاب ها برای نورپردازی های ترکیبی روی اشیا بسیار مناسب بوده و زاویه تابشی متوسط یا باریک دارند.در صورت استفاده از فرو تاب های تو کار کوچک بهتر است، رنگ قاب آن همانند رنگ سقف باشد یا بدون قاب انتخاب شود.اما در مجموع تأثیر زیادی روی جزئیات نخواهند گذاشت.

?فروتاب ها اگر سقفی و آویزی انتخاب شود، قابل رویت و جزئی از چیدمان دکوراسیون می شود بنابر این هماهنگی ظاهری آن بسیار مهم است.پخش نور تمامی فروتاب ها نیز دارای دو نوع متقارن و نامتقارن می باشد.

به مدیریت:عزیزیان

 

 

 

چراغ , انواع چراغ , چراغ سقفی , چراغ دیواری , تولید و فروش چراغ سقفی دیواری پرشین نور در اسلامشهر تهران , تولیدی چراغ دیواری سقفی در اسلامشهر , تولید و فروش جعبه های مینیاتوری در تهران , قیمت انواع چراغ در تهران , کاربرد مدل های مختلف چراغ دیواری سقفی , چراغ های دیواری تزیینی , چراغ های دیواری روکار معمولی ,