Address & Contact

Our Address

اصفهان

Telephone

تولید و فروش کاور پکیج تفی زاده

⚡️کاور پکیج یا اتاقک پکیج جهت پکیج هایی با محل نصب خارج از فضای بسته ی ساختمان

⚡️محافظ پکیج از تابش مستقیم آفتاب و بارندگی

⚡️دارای عایق داخلی از جنس فوم

🔴کاور پکیج چیست ؟

🔰پکیج هایی که خارج از فضای بسته ی ساختمان نصب می شوند برای محافظت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و بارندگی به کاور پکیج دارند .

🔰بسیاری از افراد برای تامین گرمایش محیط از پکیج استفاده می‌کنند. نامناسب بودن عایق‌بندی پکیج‌ها یکی از عواملی است که موجب کاهش راندمان آن‌ها می‌شود و فرد باید هزینه‌ی زیادی برای این هدررفت انرژی پرداخت کند.

🔰عموما برای جلوگیری از هدررفت انرژی، لوله‌های پکیج را عایق‌بندی می‌کنند که کافی نیست و بسیاری از افراد از عایق کردن پکیج‌ها غافل می‌شوند. این موضوع اهمیت زیادی داشته و علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی موجب افزایش طول عمر پکیج شده و از بدنه‌ی آن محافظت بیشتری می‌شود.

🔰کاور پکیج برای همین منظور طراحی و تولید شده است. این محصول قادر است به خوبی پکیج را پوشش دهد.و پکیج با آبگرمکن دیواری را از باد و باران و عوامل محیطی محافظت میکند. بخش داخلی این کاور عایق‌بندی شده و همین موضوع کمک کرده تا انتقال حرارت پکیج با محیط بیرون کاهش یابد و راندمان خروجی آن بیشتر شود.

🔰 این محصول وزن مناسبی داشته و می‌توانید آن را به راحتی به دیوار پیچ کنید. وجود پنجره روی این کاور به کاربر این امکان را می‌دهد تا نظارت بیشتری روی کاور داشته باشد. این کاور هم برای پکیج و هم برای آبگرمکن دیواری میشود استفاده کرد.

به مدیریت : تقی زاده

 

 

 

تولید و فروش کاور پکیج تفی زاده در اصفهان , تولید و فروش کاور پکیج , کاور پکیج تفی زاده در اصفهان , کاور پکیج در اصفهان , قیمت کاور پکیج در اصفهان , بهترین کاور پکیج , کاور پکیج چیست , ساخت کاور پکیج  , قیمت کاور پکیج ایران رادیاتور ,