تولید و فروش کیسه و گونی آرتا

?شهرک تولید و فروش کیسه و گونی

?فروش انواع کیسه و گونی در سایزهای موردنیاز و دلخواه با تمامی رنگ ها

?تولید گونی پلی پروپیلن از مواد اولیه در جه یک و قیمت استثنایی

?کاربرد:جهت بسته بندی آرد و شکر و غذای دام و طیور و حبوبات و صنایع بسته بندی

❇️ارسال به کلیه نقاط ایران

?گونی پلی پروپیلن Polypropylene sack یا گونی پروپیلن به کیسه های ساخته شده از مواد پلی پروپیلن یا همان PP که گونی هایی محکم و دارای وزن پایین برای بسته بندی اکثر کالاهای مختلف در دنیا میگویند، امروزه کیسه های پلی پروپیلن به علت قیمت ارزان و استحکام بالا، نیاز اکثر تولیدکنندگان کالا را بدلیل صرفه اقتصادی و ارزان بودن تامین مینماید.

?کیسه های پلی پروپیلن نیاز بسیاری از صنایع در جهت بسته بندی را برطرف میکند، صنایع پتروشیمی ، صنایع کشاورزی ، صنایع سیمان و صنعت پلیمراز مصرف کنندگان این نوع از گونی ها میباشند، کیسه های پلی پروپیلن نسبت به سفارش مشتری ، نوع و وزن کالای مورد درخواست در ابعاد مختلف وهمچنین با ضخامت نخ (Denier) مختلف تولید می شوند.

❇️ویژگی های پارچه های پلی پروپیلن

هر کدام از پارچه هایی که تولید کنندگان پارچه های پلی پروپیلن به کار می برند، خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند. ویژگی های منحصر به فرد این مواد باعث افزایش تولید کیسه های پلی پروپیلن شده است. در زیر به بررسی ویژگی های این پارچه ها می پردازیم:

?این پارچه ها نسبت به گونی هایی مثل گونی کنفی قیمت کمتری دارند
?وزن این پارچه ها نسبتا کمتر است، بنابراین حمل و نقل آن ها راحت تر است
?انعطاف پذیری و کش سانی پارچه های پلی پروپیلن
?امکان آغشته کردن الیاف آن ها با مواد ضد یو وی
?امکان دولایه کردن این پارچه ها و تبدیلشان به پارچه های ضد آب

به مدیریت:مصطفی مخبریانی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

تولید کیسه و گونی در ابهر , تولید و فروش کیسه و گونی آرتا در زنجان , فروش گونی در ابعاد متنوع , کاربرد انواع کیسه و گونی , گونی پلی پروپیلن چیست , کاربرد گونی پلی پرو پیلن , قیمت انواع کیسه و گونی در ابهر ,