Address & Contact

Our Address

قزوین -الوند-خیابان 22بهمن روبه روی نمایشگاه غفاری

Telephone

تولید و نصب درب و پنجره دوجداره upvc کریمی 

💎 تولید با کیفیت توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک

💎 طراحی، تولید و نصب در کوتاه ترین زمان توسط کادر مجرب

💎 استفاده از با کیفیت ترین پروفیلها و یراق آلات داخلی و خارجی

💎 تعویض و بازسازی پنجره های قدیمی بدون تخریب در اسرع وقت

💎 تولید انواع توری های پلیسه ای در طرح و رنگهای مختلف

💎 تغییر جهت بازشو پنجره تک حالته به دوحالته در منزل در کمترین زمان

✳️پنجره‌‌‌های upvc 

🔺در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔺یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔺پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
🔰صرفه جویی در مصرف انرژی 

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

🔰مانع ورود آلودگی 

🔸درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

🔰مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

🔸این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

🔰عایق سر و صدا

🔸درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

 

 

 

مدیریت : محمد مهدی شهبازی

 

 

 

تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره  , تولید انواع درب و پنجره دوجداره , درب و پنجره upvc , درب و پنجره upvc