Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،تبریز،جاده پتروشیمی،ابتدای شهرک باغ معروف

تولید و فروش عمده باربیکیو دو کاره فن دار آذر کوپال معروفی در آذربایجان شرقی و سراسر کشور

✨تولید و پخش انواع اجاق گاز پروفیلی،کباب پز زغالی فن دار، کباب پز استیل،کباب پز یک متری و باربیکو دوکاره فن دار

🔴اجاق گاز پروفیل

❇️یکی از زیر مجموعه های اجاق های پلوپز است که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند و برای نیاز های گوناگون کاربرد دارد.این اجاق گازها از سوخت گاز مایع(کپسول) یا شهری استفاده می کنند.از این شکل از اجاق گازها بیشتر در مراسم ها مخصوصا مراسم مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد.

🔴کاربرد و کیفیت این محصول:

❇️اجاق گاز پروفیلی و یا در مجموع قوطی های فلزی پروفیل کیفیت و استحکام بالایی دارند از قوطی های پروفیلی حتی در بعضی از مصارف ساختمانی به عنوان ستون نیز استفاده می شود این خود نشان کیفیت و استحکام بالای این محصول میباشد.

🔴ویژگی ها:

🌀تعدادشعله ها:تک شعله دو شعله سه شعله و چهار شعله
🌀مدل شعله ها :ساده و مشعل کوره ای
🌀شیر کنترل :ساده و صنعتی

🔴منقل و کباب پز

💠منقل و کباب پز یکی از وسایل ضروری است که می‌توانید انواع کباب‌ها را در کوتاه‌ترین زمان و خوش طعم‌ترین شکل خود آماده کنید، مخصوصا که پخت گوشت، بدین شکل بسیار راحت‌تر است، وسیله‌ای که می‌توانید در خانه و یا فضای باز آن را مورد استفاده قرار دهید، در دورهمی‌ها می‌توانید طبخ انواع غذاها از قبیل گوشت، مرغ، ماهی و… را به سادگی بر روی آن انجام دهید.

🔴انواع کباب پز و منقل

⭐️کباب پز ذغالی : منقل های ذغالی از قدیمی ترین نوع کباب پز ها هستند که با استفاده از ذغال و آتش کار میکنند که در انواع ابعاد متخلف پایه دار و بدون پایه می باشند . این کباب پز ها بسیار پر کاربرد است و طرفداران زیادی دارد زیرا که غذا هایی که با استفاده از ذغال درست می شود طمع بهتر و طبیعی تری دارد ولی برای خرید منقل ذغالی نیاز است که مکان مورد نیاز را داشته باشید زیرا به علت ایجاد دود زیاد مناسب برای آپارتمان و بالکن ها نمی باشد.

⭐️کباب پز گازی : نوع جدیدی از کباب پز ها منقل گازی هست که امروزه به دلیل آپارتمانی شدن خانه ها و سهولت استفاده ازشان طرفداران زیادی را جذب کردند. این کباب پز ها با استفاده از گاز شهری و یا مایع کار میکنند و در شکل ها و جنس های متفاوتی تولید می شوند.

⭐️کباب پز برقی : کباب پز برقی نیز جزو مدرن ترین نوع منقل ها می باشد که استفاده از برق شهری کار میکند اما به دلیل نیاز به برق قابلیت جابجایی را ندارد و نمی توان آن ها را به پیک نیک برد.

به مدیریت:یاوری معروفی

 

 

اجاق گار پروفیلی , کباب پز زمینی , کباب پز ایستاده , باربیکیو دوکاره فن دار در آذربایجان شرقی , کباب پز ذغالی , کباب پز گازی , کباب پز برقی , تولید و پخش انواع اجاق گاز پروفیلی کباب پز زمینی و ایستاده آذر کوپال معروفی در تبریز , کباب پز استیل , کباب پز یک متری , تولید و پخش انواع کباب پز در تبریز ,