تولیدکننده پیگمنت زرد اکسید آهن مهفام در قم

?اکسید آهن (Iron oxide) کمپلکس های شیمیایی هستند که به طور طبیعی وجود دارند و شامل آهن و اکسیژن می باشند و شاید جالب باشد که بدانید تاکنون ۱۶ نوع اکسید آهن و اکسی هیدروکسید آهن شناسایی شده است. اکسید آهن که با نام متداول آن یعنی زنگ آهن بیشتر شناخته می شود یکی از دلایل پوسیدگی بسیاری از وسایل و سازه ها در شرایط آب و هوایی مرطوب است ولی کاربردهای صنعتی مختلفی نیز دارد.

?دو جز موجود در اکسیدها یعنی اکسیژن و آهن به طور طبیعی به طور گسترده ای در دنیا وجود دارند و برای انسان حیاتی هستند و برای بیشتر فعالیت های زمین شناسی و بیولوژیکی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این ، آنها به عنوان رنگدانه و کاتالیزور در صنایع مختلف استفاده می شوند.

?اثر متقابل و تبدیل این اجزا از یک فرم به فرم دیگر اساساً توسط گونه های باکتری کنترل می شود. این مواد به ترتیب حاوی ۷۰ و ۷۲ درصد آهن هستند. علاوه بر این ، سنگ معدن آهن نیز تاحدودی حاوی اکسید آهن است.

?اکسیدهای آهن رنگدانه های ارزان قیمت و بادوام در رنگ ها ، پوشش ها و بتن های رنگی هستند. رنگهایی که معمولاً در دسترس هستند در محدوده زرد ، نارنجی ، قرمز ، قهوه ای ، سیاه قرار دارند. این ترکیبات با شماره E172به عنوان رنگ خوراکی در صنایع غذایی استفاده می شوند.

❇️تولید رنگدانه

⚡️ اکسید آهن (III) به دلیل رنگ قرمز چشمگیر ، رنگدانه ای ارزشمند برای استفاده در طیف گسترده ای از فرآیندهای تولیدی محسوب می شود. این ترکیب در صنعت به عنوان “رنگدانه ۶” ، “رنگدانه ۷” یا “رنگدانه قرمز ۱۰۱” شناخته می شود و می تواند به طور طبیعی از هماتیت گرفته شود یا به صورت مصنوعی در آزمایشگاه تولید شود.

⚡️ برخی از رنگدانه های اکسید آهن برای استفاده در تولید محصولات آرایشی توسط FDA تأیید شده اند. رنگدانه های دیگر در درجه اول در صنعت ساخت و ساز برای پوشش ها ، رنگ ها و سایر محصولات صنعتی استفاده می شوند.

⚡️ رنگدانه های اکسید آهن شفاف نیز به عنوان محصولات لکه دار کردن مانند رنگ کردن چوب برای کف سازی به صورت تجاری به فروش می رسند. رنگدانه های اکسید آهن را می توان به راحتی مخلوط کرد و طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی را ایجاد کرد.

? آدرس کارخانه:قم،کمربندی سلفچگان،بعد از بیمارستان امام رضا (ع)،نبش کوچه نیک اندیش،جنب سوهان سیمرغ،شرکت مهفام رادین رنگدانه ایلیا
? آدرس دفتر مرکزی:قم،بلوار امین،خیابان دکتر صادقی،پلاک 9،واحد 1

به مدیریت: مهندس حسینی

 

 

 

رنگدانه , رنگدانه قرمز , رنگدانه معدنی , رنگدانه شمع سازی , رنگدانه آلی , پیگمنت رنگی , پیگمنت معدنی , پیگمنت زرد , انواع رنگدانه های اکسید آهن , تولید و پخش انواع رنگدانه های اکسید آهن سنتزی مهفام در قم , کاربرد انواع رنگدانه های اکسید آهن , تولید رنگدانه اکسید آهن در قم ,