Address & Contact

Our Address

تهران ، میدان خراسان ، خیابان هاشم آباد ف نبش کوچه بابائیان ، پلاک 157

تولید و پخش انواع زونکن کلاسور و پوشه تاپ تک و تاپ مُدما

? تولید کننده انواع زونکن های اداری و کلاسورهای تبلیغاتی با درج عکس ، متن و لوگو روی آن به صورت رنگی و در سایزهای دلخواه

?  با کیفیت و قیمت های رقابتی?

? تولید و پخش انواع دیوایدر و سایر لوازم اداری و بایگانی تاپ تک

? با بیش از 5 سال سابقه کاری

برند جدید ما رونمایی و عرضه ی بازار شد تاپ مدما

??????????

? زونکن کتان لبه فلز 8 سانت و 4.5 سانت در 14 رنگ

? زونکن کتان A5

? زونکن های فانتزی معمولی در انواع رنگها

? جا مجله ای سه گوش

? زونکن تبلیغاتی

شما می توانید زونکن اختصاصی با آرم و لوگو تبلیغاتی خود را از ما سفارش دهید. هر طرحی که بخواهید روی کلاسور شما قابل چاپ است فرقی نمی کند چه نوع طرحی مد نظرتان است تاپ تک تحریر زونکن تبلیغاتی را به همان شکل به چاپ می رساند.

? اگر دقت کنید در بیشتر شرکت ها و اداره ها قسمتی به عنوان بایگانی ایجاد می شود و دلایلش شامل موارد زیر است :

  •  دسترسی سریع به اطلاعات بدون اتلاف وقت  جلوگیری از گم شدن اوراق مهم
  • نگهداری از اطلاعات مهم شرکت بالا بردن ایمنی اسناد
  •  مدیریت اسناد
  •  حفظ دائم یا طولانی مدت مدارکی

 

 

? ولی لوازمی برای اتاقی به نام بایگانی وجود دارد. اگر یادتان باشد در ایام خیلی قدیم برگه های را دسته بندی می کردند و نخ محکمی دور آن ها میپیچدند با اینکار باز هم اتاق بایگانی بهم ریخته بود اطراف برگه ها پاره شده بود آن فردی هم که در حال بررسی اوراق بود ، دور میزش همیشه شلوغ بود و بین برگه ها گم می شد. بنابراین خرید زونکن اداری میتواند کمک بسیاری زیادی به مسئول اتاق بایگانی بکند.

? ولی امروزه با تولید زونکن اداری دیگر مشکلی برای دسته بندی اوراق پیش نمی آید و مسئول اتاق بایگانی اوراق را در کسری از ثانیه دسته بندی کرده و داخل جایگاه مناسبش قرار می دهد هر وقت هم یکی از کارکنان نیازی به برگه های مهم داشته باشد بدون هیچ اتلاف وقتی در اختیار آن ها قرار میگیرد.

? اگر دقت کنید زونکن اداری در رنگ های متنوعی تولید می شود برای اینکه نشان دهید هر زونکن برای دسته بندی چه برگه هایی استفاده شده است میتوانید از رنگ های مناسبی استفاده کنید. رنگ ها نشان دهنده ی مهم بودن یا نبودن اوراق کمک بزرگی خواهد کرد و اگر هم مسئول بایگانی در اتاقش نبود هر فردی که وارد اتاق شود اول از همه با نظمی که بوجود آمده با نگاهی تحسین آمیز به قفسه ها نگاه می کند و دوم اینکه به راحتی دسترسی به برگه ی مورد نظرش خواهد داشت.

? پس زونکن اداری یکی از اساسی ترین لوازمی که در اتاق بایگانی باید باشد اگر نباشد اتاقی به نام بایگانی نخواهد بود. مدیران سازمان های مختلف برای خرید عمده زونکن اداری در هر مدل و رنگ کافیست با ما در ارتباط باشید از محصولات ما حتما دیدن کنید.

مدیریت : آقای محسن حشمتی

 

 

 

تولید زونکن , شرکت زونکن , تولید زونکن در تهران , زونکن اداری , فروش زونکن اداری , مرکز پخش زونکن , خرید زونکن عمده