Address & Contact

Our Address

مشهد ،بین کلاهدوز 23و 25 ، پلاک 252

تولید و پخش انواع محصولات بهداشتی و ساختمانی رهام کابین

?تولید و پخش محصولات بهداشتی و ساختمانی ، شیرآلات

?چینی بهداشتی ساختمان :

⚡️چینی بهداشتی ساختمان شامل لوازم بهداشتی ساخته شده از متریال چینی با لعاب براق میباشد. شامل سنگ روشویی با پایه ، توالت فرنگی ، توالت زمینی و زیر دوشی میباشد. لعاب این محصولات مقاومت زیادی در برابر مواد اسیدی و خورنده دارد . بر خلاف شیرآلات بهداشتی این محصولات را میتوان با استفاده از شوینده های قوی نظافت نمود.

⚡️انتخاب چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی به یکی از مهمترین بخش‌ها در انتخاب دکوراسیون منزل تبدیل شده است که خیلی از افراد آن را نادیده می‌گیرند. امروزه اهمیت دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را می‌توان به اندازه‌ی فضای کانونی مانند نشیمن و پذیرایی دانست. سرویس بهداشتی و حمام از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای می‌باشند که انتخاب وسایل آن می‌تواند با توجه به سلیقه و دقت نظر شما آسایش و راحتی بسیاری را برای شما به ارمغان آورد. در طراحی فضای حمام و سرویس بهداشتی می‌توانید با ترکیب متریال‌ها و استفاده از عناصر و بافت‌های متفاوت دکوراسیونی منحصربه‌فرد ایجاد نمایید. چینی بهداشتی مصروف در سرویس‌های بهداشتی: وان حمام، روشویی، کاشی و سرامیک، سنگ توالت و توالت فرنگی است.

?خرید انواع چینی بهداشتی و سرامیک بهداشتی

?خرید انواع چینی بهداشتی و لوازم بهداشتی ساختمانی ، اعم از روشویی، توالت ، وان و جکوزی و هرآنچه که نیاز دارید از محصولات بهداشتی و ساختمانی رهام کابین

 

?شیرآلات بهداشتی و نکات مهمی که درباره آن‌ها باید دانست

?شیر آلات بهداشتی از وسایل ساختمان هستند که هرروز با آن‌ها سروکار داریم و اگر بی‌کیفیت باشند، دچار هزینه‌های اضافه، خسارت و دردسر می‌شویم.

?شیرآلات بهداشتی در ظاهر از اجزای فرعی ساختمان به شمار می‌روند و از نظر اهمیت جزو ارکان ساختمان محسوب نمی‌شوند ولی جزو معدود ملزومات ساختمانی هستند که هر روز با آن‌ها سروکار داریم و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشند، هزینه و دردسر برای ما ایجاد می‌کنند و حتی ممکن است سبب خسارت‌های سنگین به ما شوند. فرقی نمی‌کند یکی از فعالان ساخت‌وساز باشید که می‌خواهد برای ساختمانی که ساخته، شیرآلات بهداشتی بخرد یا یک مالک یا حتی مستأجر که می‌خواهد شیرآلات مستعمل و فرسوده ساختمان خود را نوسازی کند، درهر حال باید به نکات مهمی در مورد این ملزومات ساختمانی توجه کنید.

?نکات مهم در خرید شیرآلات

⚜️ظاهر شیرآلات مهم است اما همه چیز نیست. محصولی انتخاب کنید علاوه بر ظاهر زیبا کاربردی بوده و پس از مدتی ظاهر آن خسته کننده نشود. متاسفانه برخی از طراحی‌ها فقط جذاب هستند ولی به هیچ عنوان کاربردی نیستند و حتی ممکن است باعث ناراحتی کاربر در استفاده از محصول شوند.

⚜️در انتخاب خود به بدنه شیرآلات توجه کنید. بهتر است شیرآلات استیل یا آلیاژ برنج خریداری کنید. به علاوه روکش شیرالات نیز مهم است و باید باکیفیت و ضدآب باشد.

⚜️تجهیزات شیرآلات مثل کارتریج و … باید باکیفیت باشند زیرا در صورت استفاده این تجهیزات اگر بی کیفیت باشند به سرعت فرسوده می‌شوند.

⚜️قیمت شیرآلات باید مناسب با کیفیت، طراحی و خدمات پس از فروش باشد. با توجه به بودجه خود باید سعی کنید، بهترین برند با بهترین شیرآلات را انتخاب کنید.

⚜️سعی کنید شیرآلاتی انتخاب کنید که با فضای خانه شما هم از لحاظ ظاهر و هم از نظر اندازه تناسب داشته باشند.

⚜️اگر می خواهید از چکه کردن شیر آب خلاص شوید شیرآلات سرامیکی بهترین گزینه هستند. این شیرآلات نیز ممکن است به مرور زمان خراب شوند اما دوام بسیار بیشتری دارند در حالی که قیمت آنها با سایر شیرآلات تفاوت زیادی ندارد.

⚜️در انتخاب رنگ شیرآلات به دکوراسیون خانه خود توجه کنید. به علاوه باید به روش تمیز کردن شیرآلات با رنگ‌های مختلف و میزان لک پذیری آنها نیز توجه کنید. اگر زمان زیادی برای تمیز کردن شیرآلات ندارید، بهتر است رنگی انتخاب کنید که زیاد لک نشود و راحتتر تمیز شود.

به مدیریت : محسن اسماعیلی

شماره تماس

09152551920

09153049074

آدرس دفتر مرکزی: مشهد بین کلاهدوز 23و 25 ، پلاک 252

آدرس نمایشگاه دائمی: مشهد ، بین طوس 37 و 39 ،فروشگاه رهام

 

 

 

تولید و پخش انواع محصولات بهداشتی و ساختمانی در مشهد , تولید محصولات بهداشتی و ساختمانی رهام کابین ,  محصولات بهداشتی و ساختمانی در مشهد , انواع محصولات بهداشتی و ساختمانی در مشهد , فروشگاه محصولات بهداشتی و ساختمانی در مشهد , شیرآلات  , تولید و پخش شیرآلات ,  تولید و پخش شیرآلات , تولید و پخش شیرآلات در مشهد , قیمت شیرآلات در مشهد , شیرآلات ساختمانی در مشهد , سنگ روشویی در مشهد ,  توالت فرنگی در مشهد ,  توالت زمینی در  و مشهد  ,