انجام تبلیغات روی تیشرت رادین

اماده همکاری با شرکتهاوارگانهابرای تبلیغات برروی تیشرت

قویترین مجموعه تبلیغات برروی تیشرت با بهترین پارچه و متریال با کوتاهترین زمان

 

✅ نکاتی درمورد تبلیغات برروی تیشرت:

✅ نکته ظریف آن است که شاید محصولات و خدمات شما هم عالی باشد؛ ولی مخاطب قبل از آنکه محصول شما را بخرد به این نکته پی نمی‌برد و تنها چیزی که مخاطب قبل از خرید می‌بیند تبلیغ شما است.امروزه تمام شرکتهای بزرگ و کوچک برای جذب مشتری دست به تبلیغات گوناگون میزنند دامنه ی انجام تبلیغات بسیار گسترده و وسیع است و می تواند در انواع قالب های : ارسال پیامک و ایمیل ، بروشور ها ، بنر ها و بیلبورد ها ، تبلیغات رسانه ای و تلویزیونی و رادیویی ، اینترنتی و شبکه های اجتماعی ،  تبلیغات سایت ها ، تبلیغات در مترو ها یا وسایل حمل و نقل عمومی ، روزنامه ها و ماه نامه ها و مجله ها ، پوستر و…. پیاده شود که یکی از این تبلیغات قوی و موثر تبلیغات با لوگوی اختصاصی روی تیشرت است

✅ تبلیغ تلفیقی از علم روانشناسی و هنر است. شما باید قادر باشید معرفی بسیار مناسبی باتبلیغات قوی از محصول خود ارائه دهید تا عدهای حاضر شوند خرید را انجام دهند. گروه تولیدی رادین بامجموعه ای قوی درضمینه تولید تیشرت تبلیغاتی درکنارشماخواهدبودتامحصولات شمابابهترین کیفیت با لوگوی اختصاصی خودتان دیده شود

✅طراحی ، تولید و پخش انواع پوشاک مردانه
✅تولید و پخش انواع شلوار های اسلش مردانه در طرح ها و پارچه های متنوع
✅تولید و پخش انواع تیشرت با جنس های پنبه ، نخی ، جودون ، اسپات ، فانریپ
✅تولید و پخش انواع سویشرت های زمستانی متنوع در طرح و جنس و مدل
✅با افتخار تولید کننده پوشاک ایرانی هستیم
✅مجموعه ی تولیدی رادین با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه ی تولید و پخش پوشاک مردانه  با استفاده از بهترین متریال و متنوع ترین طرح ها و مدل ها و جنس پارچه ی مرغوب ، آماده ی ارئه ی محصولات با کیفیت به شما عزیزان در کل کشور می باشد.

قبول و ارسال سفارش به کل کشور و کشور های همسایه

هودی دورس اسپان سایزهای L.xl.xxl
هودی دورس اسپان L.xl.xxl
ست سویشرت شلوار L.xl.xxl
ویژگی‌های یک لباس مردانه خوب چیست؟

✅شاید اگر سال‌ها پیش این سوال را از خود یا اطرافیان‌تان می‌پرسیدید، مهم‌ترین یا حتی تنها پاسخی که دریافت می‌کردید، کیفیت و رنگ لباس بود. اما در حال حاضر و با پیشرفت صنعت مد و وارد شدن آن به عرصه‌ی پوشاک زنانه و مردانه، آنچه از یک لباس مردانه انتظار می‌رود چیزی فراتر از کیفیت و رنگ ظاهری آن است.
✅امروزه نکات و جزئیات ریزی در طراحی لباس‌های مردانه مورد توجه قرار می‌گیرند تا خریدار با پوشیدن لباس خود، احساس خاص بودن را داشته باشد. در دنیای جدید طراحی و مد، مواردی همچون دکمه‌های پیراهن مردانه، جیب‌ها، سرآستین‌ها و حاشیه‌های لباس نیز مورد توجه قرار می‌گیرند تا مردان شیک‌پوش بیشتر از گذشته به لباسی که می‌پوشند اهمیت بدهند.
✅حالا دیگر لباس‌ و پوشاک مردانه از قالب یک پیراهن ساده یا پیراهن چهارخانه خارج شده و انواع طرح‌ها و مدل‌های جذاب در طراحی این نوع لباس‌ها مد نظر قرار می‌گیرند تا تمام سلیقه‌ها را پوشش دهند.
✅نکته‌ی دیگری هم که این روزها در دنیای طراحی و تولید لباس مردانه بسیار مورد توجه قرار گرفته و توجه مردان را به خود جلب کرده، ست کردن و هماهنگ نمودن لباس است. ست کردن لباس با شلوار، کفش، کراوات، کت و یا حتی جوراب، کاملا در طراحی و پوشش لباس‌ مردانه مورد توجه قرار می‌گیرد.

شیک‌پوشان امروز دنیای مد و لباس مردانه چه کسانی هستند؟

✅شکی نیست که هر حرکتی در جهان امروز، برای موفق شدن نیاز به یک پیشرو یا پرچمدار دارد. صنعت پوشاک و خصوصا لباس مردانه نیز برای عقب نماندن از قافله‌ی مد و سود سرشاری که از این راه به دست می‌آید، چهره‌های شاخصی، معروف و محبوبی از قشرهای بازیگران سینما و ورزشکاران را به خود جذب کرده است. بر همین اساس، هر روز افرادی همچون دیوید بکام، کریستیانو رونالدو، برد پیت، لیونل مسی و… با پوشیدن طرح جدیدی از لباس مردانه، آن را در رسانه‌های مختلف تبلیغ می‌کند تا علاوه بر معرفی طرح‌های جدید برندهای بزرگ و معروف دنیا، سلیقه‌ی مردان را نیز در پوشیدن لباس‌ها به سمت و سوی جدیدی هدایت کند.
✅آنچه مسلم است، اینکه لباس مردانه دیگر از حالت یک پوشاک ساده و با طرح یکنواخت خارج شده و گردانانندگان امروز صنعت مد و پوشاک، با انواع طراحی‌های خاص و جدید و همچنین استفاده از قدرت فراوان تبلیغات، لباس مردانه را به ابزاری برای خاص بودن و شیک بودن مردان تبدیل کرده‌اند.
✅امید آنکه صنعت پوشاک و لباس مردانه در کشور عزیزمان نیز به جایگاهی برسد که بتواند علاوه بر رقابت با بزرگان جهان، در زمینه‌ی برندسازی نیز به خوبی عمل کرده و بتوانیم به صادرات این محصول نیز دست یابیم به همین منظور گروه پوشاک رادین باتولید ایرانی دراین راستافعال بوده تا نیازهای شماعزیزان را بابهترینها براورده کند
تولیدات ایرانی باشما دیده میشود حمایت ازشما کیفیت وتولیدات به روز ازما
به مدیریت : جناب جعفری

شماره های تماس :
۰۹۳۵۵۱۶۶۶۹۱
۰۹۳۸۸۵۸۳۲۷۱
شماره کارگاه ۰۲۱۳۳۵۶۲۱۷۸
Poshakradin@yahoo.com

 

 









تولید و پخش انواع پوشاک مردانه رادین در تهران , پوشاک مردانه رادین , پوشاک مردانه در تهران  , تولید و پخش انواع تیشرت در تهران  , شلوار های اسلش مردانه ,