Address & Contact

Our Address

اصفهان ، شهرک صنعتی محموداباد،خیابان ۱۸سنگ برتر

تولید و پخش عمده سنگ فرشی و پارکینگی سنگ برتر

✨تولید و پخش انواع سنگ فرش،سنگ پارکینگ و سنگ نما

 

 

🔴سنگ فرش

🌀برای سنگ فرش فضاهای بیرونی، مصالح مختلفی وجود دارد که برخی از آنها بسیار ارزان و برخی نیز بسیار گران قیمت و لوکس هستند. شاید در میان تمامی‌مصالح مرتبط با سنگ فرش بتن را بتوان ارزانترین نوع سنگفرش به حساب آورد. استفاده از بتن مقرون به صرفه، استاندارد و از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار است.

🌀استفاده از سنگ فرش‌های قالبی بتنی نیز امکان جالبی هستند که شما می‌توانید از آنها به عنوان سنگ فرش مدولار بهره ببرید. این سنگ فرشهای مدولار در طیف وسعی از شکل، رنگ، بافت و الگو ساخته می‌شوند و برای کسانی که نمیخواهند هزینه‌های اضافی برای نصب سنگ به عنوان سنگ فرش را بپردازند؛ مناسب خواهند بود.

🌀سنگ فرشهای بتنی از روان شدن آب به هنگام بارندگی جلوگیری میکنند، بنابراین برای مسیرهای پیاده روی گزینه مناسبی خواهند بود. در میان انواع سنگ فرشها، انواع آجری نیز طرفداران خاص خودشان را دارند، رنگ قرمز آجری آجر باعث ایجاد حس گرما و نشاط در فضای بیرونی ویلا یا حیاط خانه شما می‌شود و می‌توان در طراحی ویلا از آن استفاده نمود. در ضمن آجری از نظر زیبایی به خوبی با سایر مصالح از جمله سنگ هماهنگ می‌شود.

🔴مزایای استفاده از سنگ کوبیک در سنگفرش

⭐️سنگهای کوبیک به صرفه هستند! هر قسمت از سنگ‌‌‌های کیویک دارای آمیختگی رنگ خاص خود است. که باغچه‌ها، راه‌‌‌های ورودی و منظره ی شما را کاملاٌ متفاوت از سیمان ساخته ی انسان، که همه بخش‌‌‌های آن یکسان و یکرنگ است نشان می‌دهد. در نتیجه سنگفرش کوبیک از نظر دیداری جذابیت بیشتری خواهد داشت.

⭐️رنگ سنگهای کیوبیک برخلاف سیمان حاصل از رنگدانه نیست که جلوه آن را جذاب تر می‌کند سنگفرش کوبیک استحکام بیشتری نسبت به سیمان دارد.

⭐️استفاده از بلوک‌‌‌های سنگ کوبیک فضای بینی کمتری ایجاد می‌کند. که باعث می‌شود زمینه ی کمتری برای جوانه زنی دانه‌ها در بخش شنی میانی ایجاد شود.

⭐️سنگ کوبیک در برابر یخ زدگی مقام است.

⭐️سنگفرش‌‌‌های کوبیک نسبت به انواع سنگفرش‌‌‌های سیمانی محیط زیست دوست تر و ملموس تر است.

⭐️مهمترین سنگ کوبیک طبیعی بودن آن است.

⭐️سنگ طبیعی با گذشت زمان ظاهر خود را حفظ می‌کند. بر خلاف سیمان که از ترکیبی متراکم و مخلوط ساخته شده که پس از چند سال رفت و آمد روی آن اجزای آن از هم جدا می‌شود.

⭐️نصب سنگ‌‌‌های کوبیک به مهارت خاصی نیاز ندارد و می‌توان شبیه انواع سیمانی آن نصب شود.

⭐️سنگفرش کردن با سنگ کوبیک نسبت به استفاده از انواع سنگفرش سیمانی سرمایه گذاری بهتری است.

⭐️استفاده از سنگ کوبیک کیفیت و جذابیت بیشتری به اجرای سنگفرش شما می‌دهد.

⭐️سنگ کوبیک سازه ی مقاوم تری است. منبع آن پهناور است و تاریخ آغاز آن میلیاردها سال پیش است. گرچه بازسازی سنگ به آسانی درختان نیست، با این حال یک چرخه ی طبیعی است و باسازی می‌شود.

⭐️به عنوان یکسازه ی طبیعی قابل بازیافت و مرمت است و بعد از تخریب مجدداٌ در سنگفرش مورد استفاده می‌توان قرار داد.

🔴موارد استفاده از سنگ فرش:

🔹رمپ ها،سرعت گیر‌ها، ورودی و خروجی میادین
🔹اماکن میراث فرهنگی و محوطه بناهای تاریخی
🔹محوطه سازی باغ ها،تالارها،ویلاها
🔹مناطق سردسیر و یخبندان
🔹بستر و جدار نهر‌ها وحاشیه رودخانه ها

به مدیریت:میثم حاج حیدری
09372991896
09130790405
09132091050

سنگ برتر در اصفهان , سنگ فرش , سنگ نما , مزایای سنگ فرش , کاربرد سنگ فرش , تولید و پخش سنگ فرش در محمودآباد اصفهان , کفپوش , محوطه سازی , سنگ پارکینگ , سنگ کف حیاطی , قیمت انواع سنگ فرش در اصفهان , تولید و اجرای سنگ کف حیاطی و سنگ نما سنگ برتر در شهرک صنعتی اصفهان , تولید و پخش عمده سنگ فرشی و پارکینگی سنگ برتر در محمودآباد اصفهان ,