Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،خوی،بازارچه مرزی،آخر گلگشت 2

Telephone

تولید و فروش شمع وارمر رنگی،وارمر قلبی و شمع فانتزی میداس در خوی آذربایجان غربی

?تولید و پخش عمده انواع:?

✨شمع استوانه اکلیلی

✨شمع وارمر گرد

✨شمع وارمر قلبی تک قطبی و  دو قطبی در رنگ بندی متنوع

✨انواع شمع های فانتزی

?شمع وارمر

? شمع وارمر دارای ظاهر کوچک است که در قالب آلومینیوم می‌تواند با ایجاد رنگ‌های درخشان باعث زیبایی محیط شود. در تولید شمع‌های وارمر جهت شناور نبودن فیتیله و برای حفظ ظاهر محصول، نخ به بخش فلزی قالب متصل است. تنوع رنگ‌بندی این گونه محصولات به گونه‌ای است که طرفداران زیادی در بین عموم مردم دارد.

? در ایران شمع وارمر در بسته‌بندی‌های 3، 12، 50 و عددی تولید شده و در بازار جهت خرید وجود دارد. شمع وارمر به دلیل نوع تولید آن پس از سوختن کامل نیازی به تمیز کردن نداشته و به راحتی می‌توان آن را دور انداخت. اگر بخواهید از یک شمع تزئینی مناسب جهت زیباسازی محیط استفاده کنید بهتر است شمع وارمر را مدنظر داشته باشید.

? شمع وار به عنوان شمع‌های کوچکی شناخته می‌شوند که به صورت دایره‌ای شکل و یا اشکال مختلف هندسی در بازار جهت خرید وجود دارند. پوشش این نوع از شمع‌ها از آلومینیوم بوده و برای مکان‌های مختلف کاربردی هستند.

? با توجه به الگوریتم به کار رفته در تولید این نوع از شمع‌ها، می‌توان انتظار داشت که مدت زمان سوخت بالایی داشته باشند و به صورت میانگین می‌توانند حدود 4 ساعت بدون وقفه روشن بمانند. بهترین کاربرد شمع وارمر برای تزئین مجالس مختلف است که افراد با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود می‌توانند شمع وارمر بدون بو و یا معطر را انتخاب کنند.

?روش های تولید شمع وارمر

? شمع وارمر را میتوان با روش های گوناگونی تولید نمود که بنا به کم بودن حاشیه سود این مدل شمع که البته پر فروش بودن بخشی را از این نظر جبران مینماید منطقی ترین روش به کار گرفتن دستگاه شمع سازی می باشد.

? دستگاه های تولید شمغ وارمر به طور کلی به دو روش مکانیزه کار را انجام می دهند.

? روش اول به پس از ذوب پارافین و پودر کردن آن در تونل هوای سرد و انتقال به دستگاه پرس در ارتفاع های گوناگون بنا بر تنظیم دستگاه پرس که این روش متداول برای تعداد بالای هفتصد هراز عدد در روز به کارگرفته و انجام می شود که علاوه بر بالا بودن دستگاه تولید شمع وارمر به این روش انبار مواد اولیه هم بخشی دگر از مشکلات تولید این نوع می باشد.

? روش دوم متداول تولید شمع وارمر روش تولید ریلی میباشد که در ابن روش بعد از ذوب پارافین به دستگاه ریلی انتقال داده میشود و در این بخش دستگاه کاپ های شمع وارمر همه در بک خط چیده و توسط چشمی الکترونیک برسی و به مقدار تنظیم شده از نازل ها پارافین در کاپ ها پر می گردد.که خطای دستگاه و بالا رفتن درجه حرارت محیط و همچنین خطای چشمی ها از عمده مشکلات این گونه کار کردن میباشد و همچنین فضای بزرگی که مانع حرکت ریل نباشد.

به مدیریت:محمدزاده

 

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

شمع عدد تولد

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

شمع , انواع شمع , شمع سازی , تولید و پخش عمده انواع شمع در خوی , شمع استوانه اکلیلی , شمع وارمر گرد قبلی , تولیدی شمع میداس در آذربایجان غربی , شمع وارمر رنگی , انواع شمع فانتزی , قیمت انواع شمع در آذربایجان غربی , تولید و فروش انواع شمع در خوی آذربایجان غربی ,