فیلتر کابین ۴۰۵،پرشیا،سمند

کابین پژو۴۰۵،پرشیا،سمند

فیلتر مختارزاده

✨فیلتر هوا پراید انژکتور 
✨فیلتر هوا نیسان کاربراتور فلزی
✨فیلتر هوا پراید کاربراتور فلزی 
✨فیلتر کابین ۲۰۶
✨فیلتر کابین سمند ، پرشیا ، ۴۰۵

✅انواع فیلتر های روغن و هوامختارزاده

❇️فیلتر هوای خودرو هم به مانند سایر اجزای موتور دارای اهمیت فراوانی است و وجودش برای خودرو الزامیست و همانطور که از اسمش پیداست نقش فیلتراسیون هوا را برعهده دارد. فیلتر هوا در حقیقت وسیله ایست که بر سر راه هوای ورودی به موتور خودرو قرار می گیرد و ذرات ناخالص موجود در هوای ورودی را به خود جذب می کند و همچنین وظیفه کنترل میزان هوای ورودی به موتور را بر عهده دارد.

?ارتباط فیلتر هوای خودرو و مصرف سوخت

?یکی از نکاتی که متخصصین خودرو و همچنین تعمیرکاران همواره به آن اشاره می کنند مصرف بالای بنزین در صورت استفاده از فیلتر هوای کثیف می باشد. و حتی به دلیل قیمت بالای سوخت خودرو ، از نظر اقتصادی، تعویض فیلتر هوای خودرو بسیار به صرفه می باشد ضمن اینکه از بروز آسیب به خودرو هم جلوگیری می شود.
?در صورت کثیف بودن فیلتر هوا و شرایط نامساعد آن، میزان مصرف سوخت هم افزایش می یابد و باعث افزایش شاخص های آلایندگی در محیط زیست خواهد شد. و در حقیقت با تعویض فیلتر هوا خودرو می توانید به کاهش مصرف سوخت خودرو کمک کنید.

کثیف بودن فیلتر هوا باعث بالا رفتن مصرف سوخت وفشار بیش از حد به موتور خودرو میشود بنابرین توصیه میشود که هر ۳۰۰۰ الی ۵۰۰۰کیلومتر بسته به شرایط محیط فیلتر هوا تعویض شود .

?عمر مفید فیلتر هوا

?چیزی که مشخص و با توجه به جنس فیلتر هوای خودرو، دارای عمر محدودی می باشد و با توجه به میزان استفاده از خودرو و میزان رانندگی با آن تعیین می شود. طبق استانداردهای گفته شده عمر مفید یک فیلتر هوا بین 3 تا 5 هزار کیلومتر کارکرد می باشد. همچنین باید دقت داشت که بکار بردن فیلتر هوای نامرغوب باعث صدمه دیدن موتور و همچنین افزایش مصرف سوخت خواهد شد.
?همچنین محل جایگیری و استقرار فیلتر هوای ماشین، در خودروهای مختلف متفاوت می باشد و در صورتی که به درستی در جایگاهش قرار نگیرد، هوای لازم بجای عبور از فیلتر هوا، از میان درز ها عبور می کند و فیلتراسیون به خوبی انجام نخواهد شد و می تواند صدماتی را به موتور وارد نماید.هر فیلتر هوایی دارای ظرفیتی است و منظور از ظرفیت فیلتر هوا ، میزان گرد و غبار و آلاینده هاییست که می تواند جذب نماید و در خود نگه دارد. و مشخصا با پر شدن ظرفیت آن باید تعویض شود. برای فیلترهای کاغذی ظرفیت در نظر گرفته شده 5000 کیلومتر می باشد.
?یکی دیگر از اصطلاحات مربوط به فیلتر هوا ، هوادهی فیلتر هوا می باشد و به معنای حجم هواییست که در واحد سطح در واحد زمان از فیلتر عبور می کند. مثلا یک فیلتر هوای خوب دارای هوادهی 319 فوت در دقیقه می باشد. و نکته ای که در همین مورد باید ذکر نمود، هوادهی بالاست که در این صورت، مقاومت فیلتر در برابر عبور هوا پایین است.
?در صورت هوادهی بالا، موتور نیروی کمتری را برای مکش هوا لازم دارد و باعث افزایش راندمان خودرو می شود.
توصیه می شود تا با تعویض به موقع فیلتر هوا راندمان موتور را بالا ببرید وو حتی با تمیز کردن فیلتر هم تنها قادر به تمیز کردن آن نسبت به گرد و غباری که رویش نشسته هستید و نمی توانید ذراتی که با بافت فیلتر ترکیب شده ان را جداسازی نمایید.
به مدیریت:اکبر مختار زاده

 

 

سر و ته پراید کاربراتور
  • گروه تولیدی

    Mackfilter تولید کننده انواع فیلتر هوای خودروهای ایرانی وخارجی

  • فیلتر هوا پراید کاربراتور فلزی
  • فیلتر هوا نیسان کاربراتور فلزی
  • فیلتر هوا نیسان انژکتور فلزی
  • فیلتر هوا مزدا ۱۶۰۰ فلزی
  • فیلتر هوا مزدا ۲۰۰۰
  • فیلتر کابین سمند ، پرشیا ، ۴۰۵
  • فیلتر هوا پراید انژکتور
  • فیلتر هوا پژو ،سمند
  • فیلتر هوا sdکوتاه
  • فیلتر هوا sdبلند
  • فیلتر هوا تیبا
  • فیلتر هوا نیسان انژکتور فومی

 

????????????

فیلتر هوا نیسان

????????????

فیلتر هوای پراید کاربراتوری فلزی.فله یا با سلفون وابر محفظه

 

????????????

فیلتر هوا مزدا۲۰۰۰

 

????????????

فیلتر هوا پیکان

 

????????????

فیلترکابین پرشیا

 

????????????

 

فیلتر , فیلتر هوا , تولید فیلتر هوا خودرو, پخش و فروش انواع فیلتر هوای خودرو , فیلتر هوا نیسان , فیلتر هوا پراید , فیلتر کاربراتوری فلزی , قیمت انواع فیلتر هوا  , عمر مفید فیلتر هوا , تولید و پخش و فروش فیلتر هوای مختارزاده  ,