Address & Contact

Our Address

کرج ، جاده ملارد ، سه راه اندیشه ، جنب ساختمان ایران زمین

Telephone

تولید و پخش لوله بخاری رستمی

? تولید و پخش لوله بخاری گالوانیزه ، زانو و اچ ، لوله کف خواب ، لوله ۶ پکیجی ، لوله های صنعتی

? آماده همکاری با ابزار فروشان و عمده فروشان در کرج و تهران

? ملاحظات مهم در مورد اندازه لوله بخاری

? استفاده از لوله‌های فلزی و سیمانی که از خصلت پیش ساخته برخوردار هستند برای استفاده به عنوان لوله بخاری توصیه نمی‌شود. چرا که این لوله‌ها از وجود لبه‌های صاف بهره می‌برند و به درد این کار نمی خورند. این موضوع در مورد دودکش‌های آجری نیز به دلیل برخورداری آنها از منافذ فراوان صدق می‌کند.

? در آن دسته از آپارتمان‌هایی که کاملا نزدیک به هم ساخته می‌شوند و فاصله‌ی اندکی از یکدیگر دارند، قرار گرفتن خروجی لوله بخاری یا دودکش در فضای بین دو ساختمان می‌تواند منجر به ورود گاز مونواکسید کربن به داخل هر یک از ساختمان‌ها شود.

? از آن‌جایی که در کشور ما بسیاری از خانه‌ها از عایق‌بندی مناسبی برخوردار نیستند و منافذ فراوانی برای ورود گازهای سمی در دیوارهایشان مشاهده می‌شود، توجه به این نکته اهمیت دوچندانی می‌یابد.

? در ملاحظات مربوط به اندازه استاندارد لوله بخاری باید به این نکته توجه داشت که شیب لوله‌ بخاری افقی در داخل ساختمان‌ها باید رو به بالا تنظیم گردد. استفاده از زانو و وجود پیج و خم‌های فراوان در مسیر دودکش نیز کار مردودی به شمار می‌رود و کارایی دودکش را کاهش می‌دهد.

? همچنین باید به این نکته توجه داشت که اگر از زانوی ۹۰ در دودکش استفاده شود باید حتما ارتفاع بخش عمودی آن را افزایش داد.

? به طور کل قطر لوله دودکش در خروجی ساختمان باید برابر یا بزرگ‌تر از قطر لوله‌ای باشد که به عنوان خروجی دستگاه گاز سوز مورد استفاده قرار گرفته است. دودکش وسایل گازسوز نباید در تماس مستقیم با شیشه‌های پنجره‌ی ساختمان باشد. چرا که حرارت آن موجب شکستن شیشه‌ها می شود و در نهایت دردسرساز خواهد بود.
عبور دودکش از فضای داخل حمام و سقف کاذب ساختمان نیز به هیچ وجه کار مجازی به شمار نمی‌رود. به این دلیل که انجام این کار موجبات پوسیدگی دودکش را فراهم می‌آورد.

مدیریت:آقای رستمی

 

 

نصب لوله بخاری , لوله بخاری قیمت , انواع لوله بخاری , قیمت لوله بخاری , پوشاندن لوله بخاری , لوله بخاری رنگی , ارتفاع استاندارد لوله بخاری از کف , قیمت لوله بخاری گالوانیزه تهران ,