مواد غذایی برادران فخریان

✨تولید و پخش مواد غذایی برادران فخریان انواع آلوچه،لواشک،تخم مرغ شانسی و شکلات

❇️از مهم ترین ویژگی‌‌‌های محصولات تولید و پخش مواد غذایی برادران فخریان ، علاوه بر کیفیت مواد اولیه و بسته بندی‌‌‌های متنوع و زیبا، وجود انواع کالاهای مصرفی اعم از لواشک، ترشک، آلوچه، برگه زردآلو، قیصی، آلبالو، ذغال اخته … در بسته بندی‌‌‌های سیل پک، وکیوم، فله برای طعم دار کردن زندگی یکایک شما عزیزان می باشد.

مواد تشکیل دهنده لواشک

معمولا برای تهیه لواشک از یک، ۲ یا چند نوع میوه با درجه رسیدگی نسبی که عطر، طعم، رنگ و خواص تغذیه‌ای و درمانی آنها ظاهر شده، ولی کمی‌ ترش‌مزه باشند، استفاده می‌شود. انواع آلوها، سیب، گلابی، زرشک، لیمو، زغال‌اخته و انار از جمله این میوه‌ها هستند که بر اثر ترکیب آنها با هم رنگ و طعم لواشک ایجاد می‌شود.

 معمولا در لواشک‌های صنعتی علاوه بر میوه از پکتین (ژلاتین گیاهی) برای ایجاد قوام، از اسیدهای آلی و نمک برای ایجاد طعم ترش و شور آن و افزایش ماندگاری و از شکر (گلوکز و ساکارز) برای تعدیل طعم ترش و شیرین‌ شدن و در برخی لواشک‌هایی که از میوه‌های خشک تهیه می‌شوند، از آب و دی‌اکسیدگوگرد استفاده می‌شود.

خواص موجود در لواشک

لواشک برای همه سنین مفید است بدلیل فیبر بالایی که دارد میتواند مسهل و ملین خوبی باشد و به حرکات روده ای کمک کنند.از طرفی رنگ‌دانه‌های آنتی‌اکسیدانی آنها تا حدودی به دفع رادیکال‌های مضر و سمی‌ بدن کمک می‌کند و حاوی درصد اندکی از ریزمغذی‌هاست.

 معمولا جوشاندن، تغلیظ و خشک‌ کردن، مقدار زیادی از ریزمغذی‌ها به ویژه ویتامین C لواشک را کاهش می‌دهد.

به مدیریت:امیر فخریان

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

 

 

تولید و پخش مواد غذایی در تهران , تولید و پخش مواد غذایی برادران فخریان , مواد غذایی برادران فخریان در تهران , تولید و پخش آلوچه و لواشک در تهران , پخش تخم مرغ شانسی ,  پخش انواع شکلات , قیمت انواع ترشک و لواشک , طعم انواع ترشک و لواشک , پخش مواد غذایی فخریان در تهران ,